دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه / اخبار عمومی /

بارش شدید همراه با آب‌گرفتگی معابر در انتظار شمال شرق کشور 

دوشنبه، 19 فروردین 1398
کد خبر: 29187
ساعد نیوز: کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز (19 فروردین) شدت بارش‌ها در نیمه شرقی کشور به ویژه شمال شرق رخ می‌دهد و در این مناطق آبگرفتگی معابر پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز  امین حسین نقشینه» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار علمی ایرنا گفت: با توجه به شدت بارش‌ها امروز در خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، گلستان، برخی نقاط یزد، شرق اصفهان، غرب کرمان، جنوب فارس و شمال هرمزگان شاهد افزایش حجم بارش هستیم.
وی اظهارداشت: دراین مناطق بارش‌ها به شکل رگبار همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت است و در ادامه آبگرفتگی معابر در استان‌های گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، شمال خراسان جنوبی و یزد رخ می‌دهد.
این کارشناس سازمان هواشناسی افزود: همچنین در سیستان و بلوچستان و کرمان وزش باد شدید پیش‌بینی شده که احتمال خیزش گرد و خاک نیز در این مناطق وجود دارد.
نقشینه ادامه داد: با وجود اینکه امروز صبح (19 فروردین) آسمان شرق کشور ابری بود اما شاهد افزایش دما در این مناطق و کاهش دما در غرب کشور بودیم، همچنین پیش‌بینی شده دمای شمال شرق کشور 4 تا 8 درجه کاهش یابد.
وی گفت: امروز صبح کرمانشاه با 6 درجه، سنندج، خرم آباد، ایلام و اهواز 5 درجه کاهش خنک‌تر از روز قبل بودند اما بیرجند، کرمان و بندرعباس به ترتیب 6، 5 و 5 درجه گرم‌تر از دیروز شدند.
کارشناس سازمان هواشناسی اظهار داشت: فردا و پس فردا به سبب عبور امواج تراز میانی جو برای بیشتر مناطق کشور در برخی از ساعات رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی شده است.
وی گفت: شدت بارش‌ها فردا (سه شنبه) در شمال خراسان رضوی و چهارشنبه در مناطقی از خراسان رضوی و ارتفاعات شرق سمنان رخ می‌دهد و برای روز چهارشنبه نیز در کشور بارش‌ها به صورت پراکنده خواهد بود.

 آسمان تهران ابری همراه با رگبار

کارشناس سازمان هواشناسی درباره وضعیت هوای پایتخت نیز بیان داشت: آسمان تهران امروز نیمه ابری است اما به تدریج بر میزان ابرها افزوده می‌شود که در ادامه گاهی رگبار همراه با رعد و برق و وزش باد شدید را انتظار داریم اما از اوایل شب کاهش ابر پیش‌بینی شده و فردا و پس فردا آسمان پایتخت کمی ابری و نیمه ابری خواهد بود.
نقشینه یادآورشد: بیشینه دمای امروز تهران در مهرآباد به 21 درجه و شمیرانات 18 درجه می‌رسد و کمینه دمای امروز صبح تهران 11 درجه بالای صفر بود که فردا به 10 درجه خواهد رسید.
وی اظهار داشت: سنندج با دو درجه ، همدان و کرمانشاه نیز با 3 درجه بالای صفر خنک‌ترین و بندرعباس با 36 درجه بالای صفر، اهواز 32 ، بوشهر و زاهدان 31 درجه بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین مراکز استانی کشور در 24 ساعت گذشته بودند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
نگاهی به جشن تولد 93 سالگی پدر حمید معصومی نژاد گوینده خبر از رُم/مبارکا باشه +عکس
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
ماجرای تسبیح رایگانی که به زائران حج امسال هدیه داده می شود!
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
(فیلم) داماد کم شعور گریه عروس را درآورد! / وقتی مامان و بابات برات زن می‌گیرن و تو جنبه نداری!
گردش لاکچری شبنم قلی خانی بازیگر نقش مریم مقدس در یک کافه سر سبز در دبی/ خوش بگذره +عکس
عکس قدیمی دیده نشده از جواد نکونام و لیلا اوتادی با یک ژست عجیب و غریب! / واقعا مغز طراح این ژست رو باید تو موزه نگه داشت!
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
رونمایی از فرزند پسر دیده نشده و بزرگ مرحوم مهرداد میناوند/ چقد شبیه پدرشه +عکس