دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سلامت خانواده / پوست و مو /

برترین ماسک‌های کلینیکی کدامند؟ 

شنبه، 17 آبان 1399
استفاده از ماسک‌های صورت، بخشی انکارناپذیر از ضرورت‌های مراقبت از پوست است که هر خانمی، به راحتی و در هر زمانی، می‌تواند از فواید آن‌ها بهره ببرد. ماساژ دادن و استفاده از بخور و روغن‌های معطر و طبیعی نیز در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

استفاده از ماسک های صورت، بخشی انکارناپذیر از ضرورت های مراقبت از پوست است که هر خانمی، به راحتی و در هر زمانی، می تواند از فواید آن ها بهره ببرد. ماساژ دادن و استفاده از بخور و روغن های معطر و طبیعی نیز در رتبه های بعدی قرار دارند. در هر حال، اگر می خواهی حتی در زمان استراحت خود نیز به پوستت و از مزایای محصولات مراقبت از پوست برخوردار شوی، "یاسمن" ماسک های صورت را به تو پیشنهاد می کند که البته انواع خانگی و کارخانه ای دارند.

فراموش نکن پیش از آن که از این ماسک ها استفاده کنی، آرایش صورت خود را کاملاً پاک کنی و صورتت را با آب گرم بشوری. این محصولات دارای تأثیر تسکین دهندگی، جوان کنندگی و مرطوب کنندگی پوست هستند و بدون این که پوست را بیش از حد خشک یا آن را تحریک کنند، باعث از بین رفتن لکه های تیره آن و حتی درمان آکنه نیز می شوند.

"زیبایی و جوانی پوست صورت با اسرار ده گانه طبیعی!" را اینجا بخوانید.

برترین ماسک های کلینیکی

اگر ماسک های کلینیکی با استفاده از مواد با کیفیت و توسط پزشک حاذق ساخته شوند، موثرترین و بهترین ماسک های صورت هستند. در کلینیک خانه سفید برای ساخت ماسک ها از باکیفیت ترین مواد طبیعی و نچرال استفاده می کنیم. روغن های اساسی، عصاره های گیاهی و برخی داروهایی که می توانند اثر درمانی یا جوانسازی روی پوست شما داشته باشند، در تهیه ی انواع ماسک های روشن کننده، لیفتینگ، ضد چروک، آبرسان و … استفاده می شوند.

ماسک های صورت معمولاً در کلینیک ها به همراه سایر روش های درمانی یا جوان سازی پوست کاربرد دارند و به تنهایی به کار نمی روند. مثلاً در کلینیک خانه سفید در یکی از مراحل پاکسازی پوست از ماسک ها استفاده می کنیم. پاکسازی پوست در کلینیک خانه سفید شامل مراحل زیر است:

  • تمیز کردن آلودگی های پوست و تخلیه ی سیستم لنفاوی،
  • اگزفولیاسیون، حذف سلول های مرده و برداشت لایه های شاخی با استفاده از لایه بردارهای شیمیایی یا اسکراب ها (بسته به نوع پوست و شرایط شما)،
  • ماساژ حرفه ای صورت برای تحریک کلاژن سازی و خونرسانی بهتر پوست،
  • لایه برداری عمیق برای بهبود جذب و نفوذ مواد جوانساز، آبرسان و داروها،
  • استفاده از ماسک های سازگار با پوست شما با خواص و فوایدی که شما می خواهید.

ماسک ها چقدر موثرند؟

اثرگذاری ماسک ها در زمینه های مختلف، بستگی به نوع ماسک و وضعیت پوست شما دارد. مثلاً لک های پوستی خفیف را می توان با ماسک ها بهبود بخشید ولی لکه های تیره تر و بزرگ تر، به این سادگی ها پاک نمی شوند.

دومین نکته این است که اگر مراقبت های اساسی پوستی را انجام ندهید، بهترین ماسک های صورت نیز بی اثر خواهند بود.

پوست به طور مداوم لایه ای از سلولهای مرده بر سطح خود می سازد.به این روند طبیعی با یک لایه بردار ملایم کمک برسانید.تجمع پوست مرده سبب ایجاد آکنه و جوش های سر سیاه در پوست می شود و منافذ پوست را مسدود می کند.

وقتی از لایه بردار استفاده می کنید بهتر است به موقع از کرم مرطوب کننده و سرم پوست خود استفاده کنید تا نتیجه بهتری بگیرید.می توانید این لایه بردار ها را از بازار تهیه کنید یا اسکراب قهوه یا دیگر اسکراب های طبیعی را در خانه درست کنید.

لایه بردار ها را بیش از دو بار در هفته استفاده نکنید.شما با انجام این روش پوست نرم تر و تازه تری خواهید داشت.

کرم ضد آفتاب

کرم ضد آفتاب یک گزینه انتخابی نیست.اشعه فرابنفش موجود در آفتاب باعث فرآیند پیری پوست می شود. اگر این گزینه را رعایت کنید در آینده از خود تشکر خواهید کرد.این کار از ایجاد نقاط تیره و پر پیگمانت در پوست جلوگیری می کند.

SPF یا همان فاکتود محافظتی در برابر نور خورشید نشان دهنده میزان محافظتی است که محصول برای شما به عمل می آورد. پوست شناسان توصیه می کنند از SPF حداقل ۳۰ قبل از خروج از خانه استفاده کنید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 09 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان