دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سبک زندگی / حوزه روانشناسی /

مهمترین ویژگی‌ مردان و زنان آبان ماه / آبان ماه؛ پادشاه فصل پاییز👌🏻 

پنجشنبه، 03 آبان 1403
کد خبر: 414859
ساعدنیوز: شما می‌توانید در این مطلب ویژگی مردان و زنان متولد آبان ماه را بخوانید‌.

به گزارش سرویس مجله خانواده ساعدنیوز، خصوصیات کلی متولدین هر ماه شباهت بسیاری به هم دارد و شما می‌توانید در این مطلب ویژگی مردان و زنان آبان ماهی را بخوانید.

مهمترین خصوصیات متولدین آبان ماه

مرموز است، ولی می‌تواند عاشق باشد.

از حمایت دیگران لذت می‌برد.

او می‌تواند حسود و تودار باشد.

با کسی که حس کند قابل اطمینان است، کنار می‌آید.

آبانی‌ها براساس طبیعت و خلق پاییزی خود سریع دل بسته و سریع‌تر دل می‌کنند؛ متولدین آبان ماه برای انجام کار‌ها و رسیدن به خواسته‌های خود در زندگی، گاهی نسنجیده و آنی عمل می‌کنند و درواقع، به همان سرعتی که دل می‌بازند، سریع‌تر دل می‌کنند!

آن‌ها عاشق سفر و تفریح هستند و اگر پا به پای آن‌ها پیش نروید، بدون شک به مشکل بر می‌خورید.

مشخصات کلی متولدین آبان ماه

قوی و قدرتمند، مصمّم و با اراده پولادین، ورزشکار، هوشیار، حسّاس و خجول، در ظاهر آرام، ولی در باطن خروشان، انتقامجوی شدید، پر انرژی، واقعاْ کوشا، عاشق ماورالطبیعه، اهل معنویّات، عاشق مسائل مرموز، هر کاری را به پایان می‌رساند، مشکوک و کنجکاو و تودار، مجری بسیار خوب، پایدار و با ثبات، محقّق ورزیده، کاشف و دانشمند، علاقه‌مند به تفتیش عقاید، فکر سایرین را می‌خواند، دارای روح قوی، واقعاْ امیدوار، فرمانده و سیاستمدار، مقاوم و پر تحمّل، فنا ناپذیر، عدّه کمی را وارد زندگی خود می‌کند، عاشق تولّد مجدّد، دارای اهداف عالی، بلند پرواز، علاقه‌مند به روانکاوی و روانشناسی، پر شور و حرارت، پدری فداکار، عاشق نصیحت کردن دیگران، دارای افکار تخیّلی و ایده آل، زیبا، حسود، موقع شناس، جاه طلب، خشن، قابل اعتماد، متنفّر از دروغ، با وقار، منطقی، ماجراجو، عاشق اسرار حیات و جهان، با اعتماد به نفس، شجاع و دلیر، کمال گرا، اهل معنویّات و واقعاْ قاطعانه عمل می‌کند.

خصوصیات اخلاقی مرد متولد آبان ماه

تیز هوش، با اراده، خواستار هدف‌های بزرگ، پدری دلسوز و مهربان، مواظب باشید که هرگز به مرد متولد این ماه دروغ نگوئید و احساسات او را جریحه دار نکنید و یا بر خلاف غرور مردانه او رفتار و گفتاری نداشته باشید، زیرا که انتقام و عکس العمل خشمگینانه او بسیار سوزنده و خطرناک است.

خصوصیات اخلاقی زن متولد آبان ماه

طناز و زیبا، خانه دار و گرم، حسود و انتقامجو، راز دار و خود دار، موقع شناس و گاه جاه طلب، جذاب و مغرور و با اعتماد به نفس، برای متولد این ماه اندکی علاقه و یا اندکی تنفر مفهوم ندارد یا عاشق است یا دشمن و در غیر اینصورت کاملا بی تفاوت و بی اعتناست.

برای دیدن مطالب بیشتر درباره حوزه روانشناسی با ما همراه باشید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 07 آبان
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل سابمیت مقاله
(ویدئو) تراپی؟ نه ممنون، پشت صحنه خنده‌دار «درحاشیه» هست/ «جواد رضویان»: 8 درصد هم مالیات ارزش افزوده کم میشِداا/ مهران غفوریان: دکتر هومن چجوری کم میشد
عمو رشید در نقش زن اشکان اشتیاق / چه دلبری میکنه این رشید؛ خیلی تو نقشش فرو رفته + ویدئو
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
تبدیل پایان نامه به مقاله
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
بسته فیلم امروز | سفارش عجیب عمو رشید برای یک اعدامی، عصبانیت مریم امیرجلالی از رضا عطاران، دلخوری اکبر عبدی از قضاوت‌ها و مجسمه جالب مهران غفوریان با تمام جزئیات