دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

باتری ماشینت خراب شده با یک تماس با شمس باتری در کوتاه ترین زمان تعمیرش کن! 

دوشنبه، 09 بهمن 1402
اگر باتری ماشین شما خراب شده است، نگران نباشید. شمس باتری با بیش از 30 سال تجربه در زمینه فروش و تعویض باتری خودرو، آماده ارائه خدمات تعمیر و تعویض باتری ماشین به شما عزیزان است.

باتری ماشین یکی از مهم ترین قطعات خودرو است که وظیفه تامین برق مورد نیاز سیستم های الکتریکی خودرو را بر عهده دارد. فرض کنید شما یک خودرو 206 دارید، خرابی باتری 206 می تواند مشکلات زیادی را برای راننده ایجاد کند، از جمله روشن نشدن ماشین، عدم کارکرد سیستم های برقی خودرو و حتی آتش سوزی.

تشخیص خرابی باتری ماشین

باتری ماشین یک منبع انرژی الکتریکی است که وظیفه تامین برق مورد نیاز سیستم های الکتریکی خودرو را بر عهده دارد. این سیستم ها شامل سیستم استارت، سیستم شارژ، سیستم جرقه زنی، سیستم روشنایی، سیستم صوتی و سایر سیستم های برقی خودرو هستند.

باتری ماشین از دو نوع اصلی تشکیل شده است: باتری اسیدی و باتری اتمی. باتری اسیدی قدیمی ترین نوع باتری است و از دو صفحه سرب و الکترولیت اسید سولفوریک تشکیل شده است. باتری اتمی جدیدترین نوع باتری است و از دو صفحه سرب و الکترولیت ژل تشکیل شده است. باتری خودرو به مرور زمان و با استفاده از آن، دچار خرابی می شود.

دلایل خرابی باتری ماشین

استفاده بیش از حد از سیستم های برقی خودرو

استفاده بیش از حد از سیستم های برقی خودرو مانند سیستم صوتی و سیستم روشنایی، باعث دشارژ شدن باتری و در نهایت خرابی آن می شود.

عدم استفاده از خودرو به مدت طولانی

عدم استفاده از خودرو به مدت طولانی، باعث دشارژ شدن خود به خود باتری و در نهایت خرابی آن می شود.

شرایط آب و هوایی نامناسب

شرایط آب و هوایی نامناسب مانند سرمای شدید و گرمای شدید، باعث کاهش عمر باتری و در نهایت خرابی آن می شود.

علائم خرابی باتری ماشین

استارت نزدن ماشین

یکی از مهم ترین علائم خرابی باتری، استارت نزدن ماشین است. در این حالت، با چرخاندن سوئیچ، موتور خودرو روشن نمی شود. این مشکل ممکن است به دلایل مختلفی رخ دهد، اما یکی از شایع ترین دلایل آن، خرابی باتری است.

به طور مثال اگر خودروی 206 شما دارای باتری وایا 60 آمپر است ، در صورتی که باتری 206 خراب باشد، ولتاژ آن کافی برای استارت زدن موتور خودرو نخواهد بود. در این حالت، ممکن است صدای استارت زدن را بشنوید، اما موتور خودرو روشن نشود.

روشن نشدن چراغ ها

در صورتی که باتری خودرو خراب باشد، ممکن است چراغ ها به درستی روشن نشوند یا به سرعت خاموش شوند. این مشکل به دلیل کاهش ولتاژ باتری رخ می دهد.

چراغ های جلو، چراغ های عقب، چراغ های راهنما و سایر چراغ های خودرو، برای روشن شدن به برق نیاز دارند. در صورتی که ولتاژ باتری کافی نباشد، این چراغ ها به درستی روشن نخواهند شد.

خاموش شدن سیستم های برقی خودرو

در صورتی که باتری خودرو خراب باشد، ممکن است سیستم های برقی خودرو مانند سیستم صوتی، سیستم روشنایی و سیستم تهویه مطبوع به درستی کار نکنند. این مشکل نیز به دلیل کاهش ولتاژ باتری رخ می دهد.

سیستم های برقی خودرو برای کارکرد به برق نیاز دارند. در صورتی که ولتاژ باتری کافی نباشد، این سیستم ها به درستی کار نخواهند کرد.

علاوه بر علائم ذکر شده، ممکن است علائم دیگری نیز نشان دهنده خرابی باتری خودرو باشند. از جمله این علائم خرابی باطری ماشین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تورم یا فرورفتگی باتری

  • تغییر رنگ باتری

  • وجود نشتی از باتری

  • تغییر در عملکرد سیستم های برقی خودرو

اگر با هر یک از علائم ذکر شده مواجه شدید، سریعا باتری خودرو خود را بررسی کنید. در صورتی که باتری خودرو شما خراب باشد، باید آن را تعمیر یا تعویض کنید.

برای تعمیر یا تعویض باتری ماشین در محل، می توانید از خدمات شمس باتری استفاده کنید. این مجموعه با بیش از 30 سال تجربه در زمینه فروش و تعویض باتری خودرو، آماده ارائه خدمات تعمیر و تعویض باتری ماشین به شما عزیزان است.

با استفاده از خدمات شمس باتری، می توانید باتری خودرو خود را در کوتاه ترین زمان ممکن تعمیر یا تعویض کنید و از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنید.

در پایان، به چند نکته مهم برای جلوگیری از خرابی باتری ماشین اشاره می کنیم:

  • از استفاده بیش از حد از سیستم های برقی خودرو خودداری کنید.

  • در صورتی که خودروی خود را به مدت طولانی استفاده نمی کنید، آن را در مکانی خنک و خشک پارک کنید.

  • هر چند وقت یک بار، باتری خودرو خود را بررسی کنید و در صورت نیاز، آن را شارژ کنید.

با رعایت این نکات، می توانید عمر باتری خودرو خود را افزایش دهید و از خرابی آن جلوگیری کنید.

خدمات شمس باتری

شمس باتری خدمات متنوعی را در زمینه تعمیر و تعویض باتری خودرو ارائه می دهد. این خدمات عبارتند از:

  • تشخیص و عیب یابی باتری: کارشناسان با استفاده از تجهیزات پیشرفته، باتری خودرو شما را به دقت بررسی می کنند و علت خرابی آن را تشخیص می دهند.

  • تعمیر باتری: در صورتی که باتری خودرو شما قابل تعمیر باشد، کارشناسان با استفاده از قطعات و مواد اولیه با کیفیت، باتری را تعمیر می کنند.

  • تعویض باتری: در صورتی که باتری خودرو شما قابل تعمیر نباشد، کارشناسان باتری جدید و اورجینال را با مناسب ترین قیمت برای شما تهیه می کنند و آن را در محل نصب می کنند.

  • مجموعه شمس باتری به صورت تخصصی در زمینه تعویض، تعمیر و نصب باتری بنز و بی ام و فعالیت میکند که دغدغه بسیاری از مالکین این دسته از خودروهاست، به طور مثال باتری بی ام و در کمترین زمان در محل تعویض و نصب میکند.

    مزایا استفاده از خدمات شمس باتری

  • استفاده از قطعات و مواد اولیه با کیفیت: شمس باتری از قطعات و مواد اولیه با کیفیت و اورجینال برای تعمیر و تعویض باتری خودرو استفاده می کند.

  • کارشناسان مجرب و با تجربه: کارشناسان شمس باطری با تجربه و مهارت بالای خود، باتری خودرو شما را به بهترین شکل تعمیر یا تعویض می کنند.

  • ارائه خدمات در کوتاه ترین زمان ممکن: شمس باطری با بهره گیری از کادر مجرب و تجهیزات پیشرفته، خدمات تعمیر و تعویض باتری خودرو را در کوتاه ترین زمان ممکن ارائه می دهد.

قیمت خدمات شمس باتری

قیمت خدمات شمس باتری بر اساس نوع و آمپر باتری، و همچنین میزان خرابی آن تعیین می شود. کارشناسان پس از بررسی باتری خودرو شما، قیمت دقیق خدمات را به شما اعلام خواهند کرد. همچنین می توانید از طریق باتری مورد نظر خود را استعلام کنید.

چگونه با شمس باتری تماس بگیریم؟

برای تماس با شمس باتری، می توانید از طریق شماره تلفن 02177482189 با کارشناسان ما تماس بگیرید. همچنین می توانید از طریق سایت اینترنتی شمس باتری، سفارش خود را ثبت کنید.

در صورت خرابی باتری ماشین، سریعا با شمس باتری تماس بگیرید تا باتری خودرو شما در کوتاه ترین زمان ممکن تعمیر یا تعویض شود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 31 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند "موش" را که در "آکواریوم" استتار کرده است، قبل از اینکه گربه شکارش کند، پیدا کنند
خلوت سهیلا منصوریان با آب های آزاد کیش / وقتی دختران سرزمین مان تصمیم می گیرند ناخدای زندگی خود باشند معجزه همان جا رخ میدهد !
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
ویراستاری تخصصی مقاله
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
ترجمه تخصصی متن
هزینه چاپ یک کتاب
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
صحنه زایمان الناز حبیبی در بیمارستان که این روزها جنجال به پا کرده+عکس
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب