بازارها و مراکز خرید ازمیر

  چهارشنبه، 22 خرداد 1398   زمان مطالعه 6 دقیقه
بازارها و مراکز خرید ازمیر
رشد و شکوفایی اقتصادی و تجاری در این منطقه باعث شده که از نظر تنوع و تعدد مراکز خرید، حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. این مراکز خرید معمولا چیزی فراتر از محلی برای خرید و فروش هستند و امکانات کاملی از جمله سینما، زمین بازی مخصوص بچه‌ها، فودکورت، پارکینگ، سالن ورزشی و ... دارند.

مرکز خرید آگورا (Agora)

مرکز خرید آگورا یکی از بهترین انتخاب‌های گردشگران عاشق خرید است. این مرکز خرید وسعتی در حدود ۲۹ هزار و ۴۰۰ مترمربع فضای سرپوشیده  و ۸۹ هزار مترمربع فضای باز دارد و یکی از بزرگترین مراکز خرید ازمیر است. از لباس و پوشاک گرفته تا زیورآلات، لوازم آرایش، لوازم منزل، پارچه و منسوجات، ابزارآلات و محصولات موسیقی، کتاب، کالای دیجیتال و لوازم الکترونیکی، اسباب‌بازی و سایر محصولات در فروشگاه‌های متعدد این مرکز عرضه شده‌اند. به غیر از فروشگاه، امکانات تفریحی مختلفی در این مجموعه برای خریداران در نظر گرفته شده است. با وجود صدها فروشگاه از ۱۷۸ برند ملی و بین‌المللی، هر آنچه که نیاز داشته باشید با بهترین کیفیت در مرکز خرید آگورا پیدا می‌کنید. این مجموعه تعداد زیادی رستوران دارد که در آن‌ها می‌توانید بهترین غذاهای ترکی و بین‌المللی را نوش جان کنید. بچه‌ها در این مرکز خرید درست مثل بزرگترها راضی و خوشحال خواهند بود، چون امکانات زیادی برای تفریح و سرگرمی آن‌ها در نظر گرفته شده است.

تصویر
 

مرکز خرید KİPA

مرکز خریدکیپا KİPA میزبان یک فروشگاه بسیار بزرگ لوازم منزل و یک سوپرمارکت دو طبقه است. فروشگاه‌هایی از برندهای مشهور ترکیه و برندهای بین‌المللی در این مرکز خرید دیده می‌شود. در طبقه‌ای که به رستوران و غذا اختصاص یافته است، رستوران‌های متعدد و متنوع و یک باشگاه ورزشی قرار دارد. در این طبقه یک سینمای بزرگ هم قرار گرفته که فرصتی عالی برای تماشای یک فیلم همراه با سایر اعضای خانواده است.

تصویر
 

مرکز خرید Asmaçatı

مرکز خرید Asmaçatı مجموعه‌ای از فروشگاه‌های متعدد و رستوران‌های متنوع است که به بیشتر نیازهای خریداران پاسخ خواهد داد. معماری و طراحی جالب این بنا از ویژگی‌های متمایز آن است. در طبقه‌ی همکف این مرکز خرید دو طبقه، یک هایپرمارکت قرار دارد. فروشگاه لوازم خانگی، کالای دیجیتال و لوازم الکترونیکی، مرکز تناسب اندام و تعدادی کافه از دیگر امکانات این مرکز خرید است. این مرکز خرید، فضای روباز و سرپوشیده به عنوان پارکینگ دارد.

تصویر
 

اوت لت سلوی

اوت لت Selway میزبان برندهای مشهور دنیا است و تخفیف‌های دائمی دارد. این مجموعه به غیر از فروشگاه، یک فودکورت هم دارد و دو بخش این مجموعه که در دو طرف بزرگراه قرار گرفته‌اند با پل‌هایی به هم متصل شده‌اند.

تنوع محصولات این اوت‌لت، قابل توجه است. پوشاک کودکان، بانوان و آقایان، اکسسوری و عینک از برندهای مشهور دنیا، لوازم الکترونیکی و کالای دیجیتال، سوپرمارکت، کیف و کفش و لوازم منزل و ابزار آشپزخانه، اسباب بازی و وسایل تفریحی از دیگر فروشگاه‌ها و خدمات این مجموعه است که تقریبا به همه‌ی نیازهای خریداران پاسخ می‌دهد. این مرکز خرید در فاصله‌ی کمی از فرودگاه و مرکز اکسپو قرار دارد و دسترسی به آن راحت است.

تصویر
 

مدیا مارکت (Media Markt)

مدیا مارکت کالای دیجیتال و محصولات تکنولوژی در دو طبقه و فضایی بسیار بزرگ، آماده‌ی استقبال از خریداران است. در این فروشگاه هر کالای دیجیتال و لوازم الکترونیکی که نیاز داشته باشید از بهترین برندها عرضه می‌شود، از تلویزیون‌های هوشمند گرفته تا کامپیوتر، گوشی و پخش‌کننده‌ی موسیقی.

تصویر
 

مرکز خرید Palmiye

مرکز خرید Palmiye مجموعه‌ای متشکل از چندین فروشگاه است که لباس، کیف و کفش، زیورآلات، سوغات، فرش و محصولات مشابه را عرضه می‌کنند. به غیر از فروشگاه، تعدادی و کافه و رستوران نیز در این مرکز وجود دارد. در این مجموعه یک درمانگاه برای بیماران سرپایی و سالن سینما نیز در نظر گرفته شده است تا نیازهای مختلف خریداران را پوشش دهد.

تصویر
 

مرکز خرید فروم برنوا (Forum Bornova)

فروم برنوا اولین مرکز خرید روباز در منطقه‌ی اژه و مرکزی برای تفریح، خرید و سرگرمی است. این مجموعه در وسعتی حدود ۲۰۰ هزار مترمربع قرار دارد و دسترسی راحتی برای خریداران و گردشگران دارد. این مجموعه دارای دو قسمت روباز و سرپوشیده است. در حدود ۱۲۸ فروشگاه از برندهای مشهور داخلی و بین‌المللی در این مجموعه وجود دارد که نیازهای مختلف خریداران را پوشش می‌دهد. مجموعه‌ی سینمایی دارای ۷ تالار، پارکینگ با ظرفیت ۳ هزار خودرو و امکانات تفریحی متنوع از دیگر امکانات این مجموعه‌ی تجاری کامل است.

تصویر
 

اپتیموم اوت‌لت (Optimum Outlet)

اوپتیموم اوت‌لت، میزبان فروشگاه‌های زنجیره‌ای معتبر و برندهای مشهور داخلی و بین‌المللی است. هر آنچه که نیاز دارید و از یک مرکز خرید بزرگ انتظار دارید، در این اوت‌لت پیدا می‌شود. در فودکورت این مجموعه، با هر ذائقه و سلیقه‌ای، غذای باب میل خود را پیدا می‌کنید. تراس، پیست اسکیت و زمین بازی برای کودکان، از دیگر امکانات این مجموعه است که آن را به یک مرکز تجاری و تفریحی کامل تبدیل می‌کند. این مرکز در فاصله‌ی کمی از فرودگاه و مرکز اکسپو قرار دارد و به راحتی قابل دسترسی است.

تصویر
 

ازمیر پارک اوت‌لت (İzmir Park Outlet)

پارک اوت‌لت ازمیر شامل ۶۵ فروشگاه از بیش از ۸۰ برند است. تنوع بی‌نظیری از محصولات و خدمات در این مجموعه ارائه می‌شود. لوازم منزل، سوپرمارکت، فروشگاه‌های لوازم الکترونیکی و کالای دیجیتال، چرم و متعلقات مد، سالن سینما، محوطه‌ی مخصوص بازی‌های کامپیوتری از بخش‌های مختلف این مجموعه‌ی تجاری و تفریحی است. بالاترین طبقه‌ی این مرکز تجاری به فودکورت و سینما اختصاص یافته است. فودکورت این مجموعه شامل انواع رستوران تمام سرویس و فست فود است که برای همه‌ی ذائقه‌ها و سلیقه‌ها، غذایی مناسب پیدا می‌شود.

تصویر
 

بازارهای محلی ، جایی برای خرید یادگاری

برای بیش‌تر توریست‌ها، خرید سوغات از کشوری که به آن سفر کرده‌اند بسیار مهم است. می‌توانید به بازارها و ارزان‌ترین مراکز خرید ازمیر بروید، در آن‌ها گشت بزنید و غرق در لذت خرید در کشوری جدید شوید. یادتان باشد ازمیر جای خوبی است برای برداشتن یادگاری برای کسانی که دوست‌شان دارید. فرصت سفر به ازمیر و خرید ارزان را از دست ندهید. 

تصویر
 

بازار کوچک سوسیته

در شمال شهر بازار کوچک «سوسیته‌ی ازمیر (Societe Pazari)» قرار دارد. در این بازار کوچک و زیبا، قدم بزنید و از یک خرید ناب لذت ببرید. این‌جا جایی‌ست برای خرید لباس‌های محلی باکیفیت و صنایع دستی ترکیه. فرش‌های شرقی، دست‌بندهای دست‌ساز، کلاه‌های دست‌دوز و سوغاتی‌های بسیار دیگر که حسابی چمدان‌های شما را سرحال می‌کنند. بیش‌تر توریست‌ها این بازار را در میان ارزان‌ترین مراکز خرید ازمیر نمی‌شناسند. این بازار خیلی شلوغ نیست و قیمت‌های مناسبی هم دارد.

«بازار روباز ازمیر» هم در میان توریست‌ها بسیار معروف است. در این بازار عتیقه‌های کم‌نظیر و چیزهای اصیل بی‌شماری پیدا می‌کنید. کتاب‌های قدیمی، سکه‌ها، سوغاتی‌ها و ظرف‌های قدیمی زیبا یادگاری‌هایی هستند که می‌توانید از این بازار بخرید.

تصویر
 

بازار تاریخی کمرالتی

بازار تاریخی «کمرالتی (Kemeralti)»، نماد همیشگی شهر ازمیر است. یک روز کامل هم برای گشتن در این بازار کم است. این بازار کالاهای متنوع و زیادی دارد. ده‌ها بساط لباس‌فروشی و کفش‌فروشی، ظرف‌های زیبا و تولیدات محلی، عطر و جواهر. تمام این‌ها فقط سرسوزنی از آن چیزی است که در این بازار پیدا می‌کنید.

برای توریست‌هایی که با هزینه‌ی معین به سفر آمده‌اند این بازار انتخاب خوبی برای خرید است. کمرالتی در میان ارزان‌ترین مراکز خرید ازمیر، بسیار پر رفت‌وآمد است. خانم‌ها می‌توانند از این بازار لوازم آرایش بخرند. این‌جا می‌توانید با قیمت مناسب، لوازم آرایشی خوب بخرید. بازار کمرالتی چارشیشی، محلی برای فروش شیرینی و ادویه هم هست.

اما برای خرید ارزان، می‌توانید به بازار «سوکه (Söke)» هم بروید. این بازار نزدیک شهر است. این‌جا می‌توانید محصولات متنوعی پیدا کنید که قیمت‌شان ارزان است. هر چند باید کمی از ازمیر فاصله بگیرید اما اگر می‌خواهید کمی پول با خودتان برگردانید، ارزش این را دارد که به این بازار بروید.

تصویر
 

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (674 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (197 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (69 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (58 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (33 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (24 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (18 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (14 نظر) پارسا پیروزفر سَرَش را از ته تراشید؛ تغییر چهره آقای بازیگر قابل شناسایی نیست (12 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (10 نظر) (ویدئو) آخرین لحظات ثبت شده بازیگران فوت شده در کنار همسر و فرزندانشان/ یادی کنیم از هنرمندانی که در بین ما نیستند، روحشان شاد😢 ماهچهره خلیلی، حسام محمودی ، حسن جوهرچی و .. (10 نظر) نگاهی به حیاط قدیمی خانه ترلان پروانه در تولد 21 سالگیش +عکس/ مبارکا باشه (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روایتی از مخالفت همسر رهبر معظم انقلاب با هدیه ای که به رهبر داده بودند/ ما این غذاهایی که می‌خوریم، با این ظرفها جور درنمی‌آید، اینها را رد کنید، برود
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
پایان رابطه عاشقانه زهرا گونش ستاره 2 متری والیبال ترکیه و نامزد پولدار و خوش استایلش/ چقدرهم جذاب و باکلاس+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان