دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

بازداشت فرد هتاک به شهید حاج قاسم سلیمانی 

پنجشنبه، 27 آذر 1399
کد خبر: 122658
ساعد نیوز: دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از صدور دستور بازداشت فرد هتاک به ساحت شهید مقاومت سردار حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از ایسنا: شهرام کرمی با اعلام این خبر اظهار کرد: طی ساعات گذشته خبری در فضای مجازی استان منعکس شد که در آن نسبت به رفتار ضد انقلابی و اسلامی یکی از کارکنان دانشگاه های استان واکنش هایی نشان داده شده بود.

وی تصریح کرد: این فرد هتاک در فضای مجازی نسبت به مقام شامخ شهید والامقام سردار حاج قاسم سلیمانی توهین کرده بوده که سریعا پس از بررسی موضوع، دستور رسیدگی فوری به آن را دادیم.

دادستان کرمانشاه متذکر شد: از منظر حقوق عامه و به عنوان مدعی العموم استان به این مسئله ورود و دستور بازداشت فرد هتاک را صادر کردم.

وی با تاکید براینکه شهدا خط قرمز دستگاه قضایی هستند، اعلام کرد: آرامشی که اکنون در جامعه داریم را مدیون خون شهدای و الامقامی همچون سردار سلیمانی هستیم، بنابراین به هیچ عنوان به هیچ کس در هر مقام و جایگاهی باشد اجازه نخواهیم داد که به شهدا توهین کنند.

کرمی متذکر شد: دستگاه قضایی استان اجاره نخواهد داد جریان مخرب نفوذ از سوی مستکبرین اینگونه به شهدایی که جایگاه بسیار ارزشمندی نزدمردم ایران دارند توهین کنند و با هر اقدامی در این رابطه بشدت برخورد خواهیم کرد.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 09 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
گام به گام مراحل چاپ کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
مراحل اکسپت مقاله
تبدیل پایان نامه به مقاله !
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟