دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه / اخبار عمومی /

بازداشت مداح و عوامل برگزارکننده یک مراسم عزاداری 

یکشنبه، 08 تیر 1399
کد خبر: 87313
ساعد نیوز: فرماندار لالی از بازداشت مداح و عوامل برگزارکننده یک مراسم سوگواری در این شهرستان به دلیل بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از ایسنا، گودرز ترکی زاده، با اشاره به برگزاری یک مراسم عزاداری در شهرستان لالی در شرایط شیوع کرونا، اظهار کرد: روز گذشته (۷ تیرماه) مداح یک مجلس سوگواری و عوامل برگزارکننده این مراسم بازداشت شدند.

وی با اشاره به برگزاری این مراسم با حدود ۲۰۰ نفر جمعیت، افزود: در این زمینه پرونده تشکیل شد و عوامل برگزارکننده مراسم که از بستگان درجه یک متوفی بودند، به مقام قضایی معرفی شدند. با حضور عوامل انتظامی در محل برگزاری مراسم، سریعا شرکت کنندگان در مراسم متفرق شدند و از ادامه برگزاری مراسم جلوگیری شد.

فرماندار لالی تصریح کرد: با توجه به تعهد اخذشده توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان لالی از متولیان مراسمات مبنی بر برگزاری مراسم به صورت کاملا محدود و حداکثر با حضور ۲۰ نفر، متاسفانه برخی مواقع تعداد شرکت کنندگان بالاتر می رود.

ترکی زاده با بیان اینکه برگزاری مراسمات عروسی مراسم تجمعی عزا در شهرستان لالی ممنوع است، بیان کرد: برگزاری مراسمات عامل اصلی شیوع کروناویروس است بنابراین با برگزارکنندگان مراسم برخورد می شود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 14 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
مراحل اکسپت مقاله
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله !
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب