دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

بازدید مدیر کل سلامت خانواده و نظام ارجاع سازمان بیمه سلامت و هیئت همراه از روند اجرای برنامه بیمه روستایی و پزشکی خانواده در شوشتر 

دوشنبه، 09 مهر 1403
کد خبر: 410836
دکتر مشایخی مدیر کل سلامت خانواده و نظام ارجاع سازمان بیمه سلامت به همراه مهندس سعیدی رئیس اداره رسیدگی اسناد پزشکی و مسئول واحد سلامت خانواده و نظام ارجاع استان خوزستان و مهندس حبیبی رئیس بیمه سلامت شوشتر و هیئت همراه از روند اجرای پزشک خانواده در شوشتر بازدید کردند.

به گزارش ساعدنیوز، در این بازدید ابتدا مرکز خدمات جامع سلامت روستایی شهیدعلم الهدی مورد پایش بازرسان قرار گرفت. و پس از آن نشستی با حضور دکتر سیدعلی مرد رئیس دانشکده علوم پزشکی، دکتر جعفرپور معاون بهداشت، دکتر ابراهیمی زاده معاون توسعه مدیریت و منابع، دکتر گنج معاون درمان و سایر مسئولان در سالن جلسات سازمان مرکزی برگزار شد.

در این نشست دکتر مشایخی به تشریح نحوه اجرای برنامه سلامت خانواده، شاخص ها و چالش های آن در مراکز خدمات جامع سلامت پرداخت.

وی در ادامه پیرامون پیشگیری سطح 4، سلامت روان، شاخص های مرگ مادر و برنامه های آتی جهت اجرا در مراکز تحت پوشش سخنانی ارائه داد و سلامت مردم را یکی از دغدغه های مهم پزشک خانواده دانست.

مدیر کل سلامت خانواده و نظام ارجاع سازمان بیمه سلامت بر احداث پروژه های ساختمانی جهت اسکان پزشکان تایید کرد و گفت: امیدوارم همکاران در معاونت بهداشت بتوانند انگیزه پزشک خانواده را در پزشکان ایجاد نمایند. تا ان شاء الله طرح پزشک خانواده در مردم فرهنگ سازی و نهادینه شود. و بتوان با پیشگیری از بیماری و ارتقاء سواد سلامت، نرخ بستری بیماران را کاهش داد.

وی بر آموزش طب ایرانی به پزشکان در این طرح تاکید کرد و گفت: در طب ایرانی حفظ سلامتی و سبک زندگی سالم بیش تر مورد توجه است که در پیشگیری از بیماری و سلامت مردم بسیار تاثیرگذار می باشد.

در ادامه دکتر مرد رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر ضمن تشکر از نگاه ویژه بیمه سلامت در اجرای روند پزشک سلامت خانواده و نظام ارجاع ابراز خرسندی کرد و یادآور شد: برای اجرای هر چه بهتر طرح پزشک سلامت خانواده، در حفظ پزشکان و ایجاد انگیزه در آن ها نیز تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

وی در پایان توجه ویژه مسئولان عالی رتبه را جهت تامین اعتبار برای اجرای طرح های سلامت خواستار شد.

شایان ذکر است مهندس طاهری و مهندس سحرخیز کارشناسان اداره کل سلامت خانواده و نظام ارجاع سازمان بیمه سلامت استان در این بازدید حضور داشتند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 09 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
شقایق دهقان: توی خونه مهراب قاسمخانی رئیس بود و من باید ازش اطاعت می‌کردم+ویدیو
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
(ویدیو) رضا پهلوی جشن ضد ایرانی پوریم،ایرانی کشان را به اسرائیل تبریک گفت!/ حالا بهتر مشخص شد که این خاندان به کجا وصل بودند!!
فاجعه بارترین اتفاق برای عجیب ترین زمین فوتبال در جهان!/فاجعه در چمن + عکس
نگاهی به سلیقه خاص مجریان مرد در انتخاب کیک برای تولدشان؛ از کیک‌های اعیانی با تم تلویزیونِ احسان علیخانی تا کیک ساده و بدون تجملات فرزاد حسنی+عکس
هادی چوپان پسرش را به تشییع جنازه پهلوان صمیم شیرزاد قهرمان پرورش اندام شیراز فرستاد +فیلم/ محمدحافظ به همراه عموهایش وظیفه پدر را ادا کرد
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
تبدیل پایان نامه به مقاله