دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

اقتصاد /

بازگشت عوارض آزادراه‌ها به نرخ سابق 

یکشنبه، 16 مرداد 1401
کد خبر: 217357
ساعدنیوز : مشاور وزیر و رئیس شورای اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده است که تردد در آزادراه ها با نرخ‌های گذشته خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از ایسنا،مشاور وزیر و رئیس شورای اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: نرخ های جدید عوارض آزادراه های کشور به منظور بررسی بیشتر در این خصوص تعلیق و تردد در آزادراه های کشور با نرخ های گذشته خواهد بود.

در شرایطی که هفته گذشته نرخ عوارض آزادراهی در محورهای مختلف به طور متوسط حدود ۳۰ درصد افزایش یافت و این نرخ ها برای آزادراه های مختلف تا بیش از ۱۰۰ درصد هم متفاوت بود. امین کیانی، رئیس شورای اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: در پی برگزاری نشست ویژه برای بررسی نرخ های جدید عوارض آزادراه های کشوردر ستاد وزارت راه و شهرسازی، در حال حاضر نرخهای جدید عوارض آزاد راه های کشور به منظور بررسی بیشتر در این خصوص تعلیق و تردد در آزادراه های کشور با نرخ های گذشته خواهد بود.

وی افزود: تردد در آزادراه های کشوری به روال قبلی خواهد بود و از اعمال هرگونه افزایش نرخ تا اطلاع ثانوی خودداری خواهد شد. در این راستا مقرر شد در حال حاضر با نرخ های قبلی تردد از آزادراه های کشور انجام شود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
مراحل اکسپت مقاله
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
گام به گام مراحل چاپ کتاب
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
مراحل سابمیت مقاله