دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

بازگشت طوفانی پایتخت به تلویزیون / شروع دوباره ماجراهای نقی معمولی و خانواده اش! 

دوشنبه، 23 مهر 1403
ساعدنیوز: فصل 7 سریال طنز پایتخت که در هر فصل، یک ماجرا و داستان متفاوت در زندگی خانواده‌ی معمولی و اطرافیانش را نمایش می‌دهد، قرار است نوروز 1404 از شبکه یک سیما پخش شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از عصرایران؛ پایتخت، یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری است که در شش فصل از شبکه یک، پخش شده‌ است.

پیش از این سریال پایتخت در 6 فصل بین سال‌های 1390 تا 1399 بر روی آنتن سیما رفت و توانست محبوبیت زیادی بین مخاطبان برای خود دست‌وپا کند. حالا پس از گذشت سه سال از پخش آخرین فصل این سریال، خبر از پخش هفتمین فصل داده شد.

قصهٔ سریال «پایتخت 6» با فوت باباپنجعلی و اهدای اعضای بدن او آغاز می‌شود. بهبود فریبا پس از سال‌ها به ایران بازمی‌گردد اما ماجراهایی برایش پیش می‌آید که فهیمه را از شوهرش دلسرد می‌کند. بهبود در این فصل به بیماری سندرم دست بی‌قرار مبتلا است.

فصل اول پایتخت در نوروز 1390 از شبکه 1 سیما پخش شده‌است. در نوروز سال 1392 فصل دوم این مجموعه پخش شد. پایتخت 3 در نوروز 1393 و پایتخت 4 در رمضان 1394، پایتخت 5 در نوروز سال 1397 و پایتخت 6 در نوروز سال 1399 پخش شد.

پخش قسمت های پایانی پایتخت 6 به دلیل همه گیری کووید-19 در ایران به تعویق افتاد و در روز های پایانی اسفند 1399 پخش شد. همچنین این سریال بارها در شبکه‌های مختلف صدا و سیما بازپخش شده‌است.

فصل هفتم سریال طنز پایتخت که در هر فصل، یک ماجرا و داستان متفاوت در زندگی خانواده‌ی معمولی و اطرافیانش را نمایش می‌دهد، قرار است نوروز 1404 از شبکه یک سیما پخش شود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 23 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
انتقاد تند یوتیوبر کانادایی از قهرمانی سمسون داودا در مستر المپیا 2024: آبدار بود و ژنیکو داشت، او لایق قهرمانی نبود
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
نگاهی به تغییر چهره بازیگران زن و مرد سریال کیمیا بعد از گذشت چند سال/ علی شادمان، سوگل طهماسبی، مهراوه شریفی نیا، مهدی پاکدل، پوریا پورسرخ، فریبا طالبی و...+عکس
جشن دندونی خودمونی و بدون تجملات نوه اکبر عبدی این چنین برگزار شد+عکس/ زیبایی خیره کننده دیوار کوبهای نقره و مبلمان مجلل👌
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
تبدیل پایان نامه به مقاله
ذوق و خوشحالی پوریا پورسرخ از چاپ شدن کتاب خواهر پزشکش در مراسم رونمایی از کتاب+عکس/ تیپ اسپرت آرش سریال کیمیا در کنار پوشش ساده خواهرش👌
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه