دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

علم و فناوری / علمی / حوزه تکنولوژی /

بازیابی اطلاعات حذف شده از فلش مموری با EaseUS Data Recovery 

سه شنبه، 11 تیر 1398
کد خبر: 38491
ساعدنیوز: بازیابی اطلاعات حذف شده از هرگونه هارد ، فلش مموری ، رم و ... با EaseUS data Recovery . با EaseUS براحتی فایل های حذف شده را در چند قدم بازگردانی کنید.

تا حالا شده به طور اتفاقی فایل مهمی رو حذف کنید و یا حتی به فایلی که از قبل حذف کرده اید، دوباره نیاز پیدا کنید؟ نرم افزار های زیادی در سطح اینترنت منتشر شده اند که وظیفه آن ها بازگردانی همین فایل های حذف شده است. ولی قدرتمند ترین آن ها کدام است؟ در این مقاله قصد معرفی یکی از قوی ترین نرم افزار های بازیابی اطلاعات حذف شده را داریم. EaseUS Data Recovery، نرم افزاری است که میتواند هر نوع فایل حذف شده ای را با سرعت و دقت بازگرداند.

رابط کاربری EaseUS بسیار ساده و قابل فهم طراحی شده و اگر با آن آشنایی نداشته باشید هم میتوانید به سرعت نحوه کار با آن را یاد بگیرید. در ادامه، به صورت آزمایشی چند فایل را از یک فلش مموری حذف کرده و به کمک EaseUS فایل های حذف شده را ریکاوری خواهیم کرد.

بدیهی است که قبل از انجام فرآیند بازیابی اطلاعات، باید نرم افزار EaseUS Data Recovery را از وبسایت اصلی نصب کنید. البته شرکت EaseUS برای کاربرانی که میخواهند نسخه کامل این نرم افزار قدرتمند را خریداری کنند، تخفیف تابستانه 50 درصدی در نظر گرفته که میتوانید از این لینک، نسبت به خریداری نرم افزار با این تخفیف اقدام کنید. بعد از دانلود و نصب EaseUS، با صفحه اصلی برنامه روبرو خواهید شد. همانطور که در تصویر زیر مشاهده میکنید، رابط کاربری برنامه کاملا ساده و شسته رفته است.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید، صفحه اصلی به سه بخش “Hard Disk Drivers”، “External Devices”  و “Specify a location” تشکیل شده است. بخش اول شامل همه درایور های رایانه است. بخش دوم به دستگاه ها و کارت حافظه های خارجی اختصاص دارد و بخش سوم هم برای دسترسی به بخش های “Desktop”، “Recycle Bin” و “Select Folder” میباشد.
 
همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید، به عنوان تست پنج فایل را در یک فلش مموری ریخته ایم و سپس آن را حذف میکنیم. 
بعد از انتخاب “Local Disk” روی دکمه “Scan” در پایین و سمت راست نرم افزار کلیک میکنیم تا نرم افزار شروع به اسکن درایو و یافتن فایل های حذف شده کند.
بعد از اتمام فرآیند اسکن، همه فایل هایی که از درایو حذف شده و بازیابی آن قابل انجام است را در لیست اصلی مشاهده میکنید. حالا میتوانید از بین آیتم های یافته شده، فایل هایی مورد نظرتان را انتخاب و روی گزینه “Recovery” کلیک کنید.

بعد از تکمیل ریکاوری (که البته چند دقیقه ای زمان میبرد)، همه فایل های بازیابی شده در یک فولدر به نام “Recovered Files” ذخیره میشوند که البته قبل از ذخیره باید مقصد این فولدر را مشخص کنید. توجه داشته باشید که محل ذخیره این فولدر (و فایل های بازیابی شده) نباید در همان درایو ابتدایی (محل حذف شده) باشد.

ریکاوری فایل های حذف شده فرآیند پیچیده و در عین حال حساسی است که نیاز به الگوریتم های پیشرفته و سختی دارد. بنابراین کمترین نرم افزاری در سطح اینترنت وجود دارد که بتواند هر نوع فایلی را با دقت و سرعتی باورنکردنی بازیابی کند. البته توجه داشته باشید که برای کسب بهترین نتیجه و آسیب نرسیدن به فایل های خروجی، باید در سریعترین زمان ممکن و کمترین اعمال تغییر در درایوی که فایل ها حذف شده، فرآیند بازیابی شروع شود. چرا که تغییر یا حذف یک بایت از اطلاعات یک فایل مثلا 2 گیگابایتی، میتواند به غیر قابل بازگردانی فایل بیانجامد.

نرم افزار EaseUS Data Recovery در بین همه نرم افزار های حوزه ریکاوری، از جمله قوی ترین، سریع ترین و قابل اعتماد ترین برنامه های سیستم عامل ویندوز است که میتوانید از طریق لینک زیر، نسبت به دانلود و نصب برنامه ادغام کرده و به صورت آزمایشی 2 گیگابایت از فایل های حذف شده خود را ریکاوری کنید.


8 پسندیدم 2 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
طه
3 سال پیش

خب کرکش کن
پاسخ
سمن
4 سال پیش

چرا نمیگین نرم افزارش پولیه؟؟؟؟؟؟
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
مراحل اکسپت مقاله
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی