دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

بازسازی حال و هوای بازیکنان الغرافه بعد از خروج از ورزشگاه شهر قدس توسط جواد عزتی و سعید آقاخانی +فیلم/ چقدر هارمونیک گریه می کنن 😁 

سه شنبه، 27 شهریور 1403
ساعدنیوز: تیم استقلال تهران در یک بازی قدرتمند و درخشان توانست الغرافه را با 3 گل بدرقه کند. نکته جالب توجه حضور ستاره ای همچون خوسلو در تیم قطری و خنثی شدن کاملش بود. وضعیت اسفبار ورزشگاه شهر قدس از نگاه بازیکنان میلیون دلاری الغرافه سوژه طنز شده است.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، استقلال موفق شد با ارائه یک بازی دیدنی و تماشایی، نخستین بازی خود در رقابت‌های لیگ نخبگان را با پیروزی پر گلی پشت سر بگذارد و با نتیجه سه بر صفر از سد الغرافه عبور کند. یک پیروزی شیرین که باعث شد تا نکونام و بازیکنان، روزهای تلخ پس از شکست برابر استقلال خوزستان را به دست فراموشی بسپارند.

جواد نکونام که در نشست خبری پس از بازی حاضر شده بود، به روزهای پرحاشیه‌ای که پس از بازگشت از اهواز سپری کرده بود، اشاره کرد و البته به مدیران باشگاه گفت که باید مشکلاتی که در تیم وجود دارد، حل شود.

سرمربی استقلال در نشست خبری پس از بازی گفت: ابتدا، به هواداران عزیزمان و تمامی کسانی که در این دوره تعطیلات بازی‌های ملی، از ما حمایت کردند، تبریک می‌گویم. آن‌ها توانستند تیم را از فشاری که متأسفانه عده‌ای ناآگاه ایجاد کرده بودند، خارج کنند. از این بابت بسیار قدردانشان هستم.

ادامه داد: همچنین به هواداران خوبمان تبریک می‌گویم که استقلال همواره به‌عنوان تیم بزرگی در آسیا شناخته می‌شود. ما تلاش کردیم تا در حد بزرگی استقلال بازی کنیم. به بازیکنان نیز در رختکن گفتم که این پیروزی فقط متعلق به آن‌هاست؛ چراکه واقعاً زحمت کشیدند. خودتان دیدید، از رامین رضاییان گرفته تا سیدحسین حسینی، همه بازیکنان، حتی نفرات تعویضی، با تمام توان بازی کردند.

سرمربی استقلال صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: من کار خاصی انجام ندادم؛ تنها همچون دوستی کنارشان بودم و این بازیکنان نشان دادند که لیاقت بالایی در فوتبال دارند و قطعاً جایگاهشان در این فوتبال بالاست.

وی ادامه داد: تیممان با توجه به تغییرات بسیاری که داشتیم، روزبه‌روز بهتر می‌شود. خود بازیکنان می‌دانند که این تیم، با وجود شرایط سختی که طی این مدت داشتیم، توانست بواسطه بزرگی خود، وضعیت را به‌خوبی سامان دهد. خوشحالم که هواداران خوشحال به خانه‌هایشان بازگشتند و بازیکنان نیز از این پیروزی لذت بردند.

نکونام گفت: علی‌رغم مشکلات و برخی مسئولانی که وظایف روتینی داشتند و گاه کارهایی انجام دادند که دور از شأن استقلال بود، باز هم به هواداران تبریک می‌گویم. دوست ندارم در این مورد زیاد صحبت کنم، اما قطعاً در آینده بیشتر درباره این مسائل سخن خواهم گفت. مهم این است که امروز هواداران با انرژی و خوشحالی به خانه‌هایشان رفتند و از بازی و پیروزی تیم لذت بردند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 27 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
(عکس) ولخرجی‌های تاریخی فرح پهلوی/ غذاهای مجلل و خارجی تخم بلدرچین با مروارید دریای خزر و ته دم خرچنگ/ بریز و بپاش از جیب مردم ایران
بازسازی حال و هوای بازیکنان الغرافه بعد از خروج از ورزشگاه شهر قدس توسط جواد عزتی و سعید آقاخانی +فیلم/ چقدر هارمونیک گریه می کنن 😁
ترجمه تخصصی کتاب
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
تست هوش فکری/ فقط افرادی با مغز اینشتین، می‌توانند در 3 ثانیه اشتباه تصویر "هاکی روی یخ" را شناسایی کنند
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
(ویدئو) به رخ کشیدن پزشکیان تسلطش به زبان انگلیسی که باعث تشویق خبرنگاران شد