دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

بازسازی صحنه زورگیری وحشیانه در تهران + فیلم 

جمعه، 19 مرداد 1403
کد خبر: 402188
ساعدنیوز: 2 زورگیر خشن که فیلم صحنه سرقت بی رحمانه آنها در فضای مجازی پخش شده بود خیلی زود در دام کارآگاهان پلیس آگاهی تهران گرفتار شدند.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز به نقل از رکنا، سردار علی ولیپور گودرزی رییس پلیس آگاهی تهران در خصوص دستگیری 2 زورگیر خشن که در ساعت 4 صبح در خیابان اعجازی محله زعفرانیه رخ داد به رکنا گفت: با اعلام شکایت و دستور قضایی پرونده در برای رسیدگی در اختیار کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست و بررسی فیلم دوربین مداربسته بانکی که درمقابل آن صحنه سرقت صورت گرفته بود مشاهده کردند که 2 زورگیر در ساعت 4 صبح مرد تنها را که مقابل دستگاه عابربانک بود هدف زورگیری قرار می دهند و پس از تهدید و زمین زدن این مرد اقدام به سرقت گوشی موبایل وی کرده و سوار بر موتور پا به فرار می گذارند.

این مقام پلیسی ادامه داد: با اقدامات کارآگاهی و اطلاعاتی سرنخ های مورد نیاز به دست آمده و کارآگاهان پس از روز یکی از زورگیران را در مخفیگاهش دستگیر کردند و در ادامه با اعترافات متهم همدست وی نیز شناسایی و در عملیات دیگری دومین متهم دستگیر و گوشی سرقتی نیز کشف شد.

سردار گودرزی گفت: با توجه به خشن بودن این زورگیری مقام قضایی برای متهمان اشد مجازات را در نظر خواهند گرفت تا این مجازات از بروز چنین جرائمی جلوگیری کند و مجرمان این را بدانند که پلیس به صورت شبانه روزی برای ایجاد امنیت در تلاش است و اجازه جولان به چنین مجرمانی را نخواهد داد.

نخبه ای که هدف زورگیران قرار گرفت

طعمه زورگیران که کارآفرین و یک نخبه است به خبرنگار رکنا گفت: ساعت 4 صبح بود که از محل کارم به خانه بازمی گشتم و در مسیر خانه تصمیم گرفتم از عابربانک کمی پول نقد بگیرم تا به سرایدار ساختمان بدهم اما وقتی جلوی دستگاه خودپرداز قرار گرفتم صدای موتورسیکلت را شنیدم و مشاهده کردم 2 سارق موتور سوار پشت سرم هستند.

وی افزود: یکی از سارقان با چاقویی که مثل خنجر بود به سراغم آمد و قصد سرقت گوشی موبایلم را داشت و من فقط با توجه به اطلاعات خصوصی و کاری که در گوشی ام داشتم در برابر سارق چاقو به دست مقاومت کردم که حتی گفتم ساعت هوشمند و هرچه بخواهند به آنها میدهم که سارق جوان در ساعت هوشمندم را گرفت و قصد داشت بیخیال شود و این در حالی بود که با چاقو ضربه ای به پایم زد و با ته چاقو ضرباتی به سرم زد تا اینکه همدستش به کمکش آمد.

این مرد ادامه داد: همدست سارق چاقو به دست به سراغم آمد و با قدرت دستم را کشید و روی زمین زد و وقتی روی زمین افتادم گوشی ام را ازجیبم برداشتند و فرار کردند که در این ماجرا از ناحیه کتف و دست به شدت آسیب دیدم.

وی عنوان داشت: واقعا فکر نمی کردم این 2 سارق دستگیر شوند و حتی گوشی موبایلم را پس بگیرم اما پلیس آگاهی تهران در مدت 4 روز توانست سوزنی را که در این تهران بزرگ در انبار کاه افتاده بود پیدا کنند و فقط برای اینکه زحمات ماموران بی نتیجه نماند از قوه قضاییه می خواهم که برای این زورگیران اشد مجازات را در نظر بگیرند.

سارقان تازه کار

2 زورگیر جوان که 20 و 22 ساله هستند ادعا می کنند که تا به حال دزدی نکردند و شب حادثه قرص مصرف کرده بودند و در حالت عادی نبودند و دست به این سرقت زده اند.

زورگیر 20 ساله که یک سابقه در پرونده اش دارد در پاسخ به سوال خبرنگار رکنا گفت: قرص مصرف کرده بودیم و در حالت عادی نبودیم و وقتی مرد تنها را دیدیم تصمیم به سرقت گرفتیم و پشیمانیم و می دانیم اشتباه کردیم و بعد از سرقت هم می دانستیم دستگیر می شویم.

بنا بر این گزارش، این متهمان برای تحقیقات بیشتر به دستور مقام قضایی برای افشای دیگر جرائم احتمالی شان در اختیار کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی تهران قرار دارند.


2 پسندیدم 2 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 19 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه ها
خسروسوختانلو
6 ساعت پیش

واقعا عالی است.بیشتر در فضای مجازی پخش کنید.
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
درخواست عجیب آمریکا از ایران: ما می زنیم شما جواب ندید، تنش ایجاد میشه!
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
ترجمه تخصصی کتاب
عکسی نایاب از "تخت جمشید" به روایت ناصرالدین شاه؛ گنجینه‌ای از تاریخ در آلبوم‌های خصوصی شاه قاجار
مراحل سابمیت مقاله
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
تبدیل پایان نامه به مقاله
(تصویر) زنده شدن باورنکردنی صدام در ایران!/گریم باور نکردنی رضا عطاران در نقش صدام
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
زیباترین صحنه ای که مبینا نعمت زاده در المپیک آفرید ؛ غرور و سربلندی ملت ایران