دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

بازیگر نقش بانو جانگ بیرون از سریال دونگی+عکس و بیوگرافی 

پنجشنبه، 03 اسفند 1402
کد خبر: 376834
بازیگر نقش بانو جانگ سریال دونگی : لی سو یون (کره‌ای: 이소연; زادهٔ 16 آوریل 1982) بازیگر اهل کره جنوبی است.در ادامه تصاویری از این بازیگر و اطلاعاتی از زندگی شخصی او را مشاهده می کنید.

بیوگرافی بازیگر نقش بانو جانگ سریال دونگی

او بیشتر به خاطر بازی در فیلم‌های رسوایی ناگفته (2003)، پری در باد (2004) و مجموعه‌های تلویزیونی والس بهاری (2006)، وسوسه یک فرشته (2009) و افسانه دونگ‌یی (2010) شناخته شد.

Lee So Yeon لی سو یون، متولد سئول یانگچئون گو، یک هنرپیشه اهل کره جنوبی است. او در دانشگاه هنر ملی کره در رشته تئاتر تحصیل کرد اما به دلیل عدم صلاحیت تحصیلی به دلیل فعالیت های سرگرمی مجبور شد در سال سوم تحصیل را رها کند. او سرانجام با مدرک لیسانس در رشته تئاتر و سینما از دانشگاه هانیانگ فارغ التحصیل شد.

لی اولین حضور خود را در سال 2002 در فیلم “به دنیا نیامده اما فراموش شده” (معروف به “اتاق سفید”) و پس از مدت کوتاهی فیلم “رسوایی ناگفته” در سال 2003 ظاهر شد. در ژوئن 2007، او به عنوان “سفیر سومین جشنواره بین المللی موسیقی و فیلم جچئون” انتخاب شد. در همان سال او برای فیلم «براوو زندگی من» برنده «بهترین بازیگر زن در رده فیلم خارجی» در شانزدهمین جشنواره فیلم گئومگی باخواجانگ شد.

در سال‌های بعد، او جوایز متعددی از جمله “بهترین بازیگر زن جدید” را در جوایز درام MBC در سال 2008 برای “عصر طلایی زندگی من” دریافت کرد. “ستاره جدید” در جوایز درام SBS 2009 برای “وسوسه یک فرشته”; “جایزه برتری زن” در جوایز درام MBC در سال 2010 برای “دونگ یی یا دونگی” و “جایزه برتری، بازیگر زن در سریال درام آخر هفته” در جوایز درام SBS در سال 2011 برای “عشق من در کنار من”.

در سال 2013، او برنده دو جایزه، یعنی “جایزه برتری برای زن در دسته بندی انواع نمایش” در جوایز سرگرمی MBC برای “ما ازدواج کردیم”؛ و “جایزه برتری، بازیگر زن درام روزانه” در جوایز درام KBS برای “Ruby Ring”. او در سال 2017 برنده «جایزه بهترین بازیگر زن درام» در بیست و پنجمین دوره جوایز فرهنگ و سرگرمی کره برای «مردی که برای زنده ماندن می میرد» دریافت کرد.

گزارش شده است که لی پس از فیلمبرداری فیلم “پر در باد”، حدود سه سال با کارگردان سونگ ایل گون قرار گرفت. در سال 2015، او با یک کارآفرین سرمایه گذاری فناوری اطلاعات که دو سال از او کوچکتر بود ازدواج کرد، اما آنها در سال 2018 طلاق گرفتند.

عکس های لی سو یون


9 پسندیدم 2 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(ویدئو) برج آنالما تاور یک آسمان‌خراش معلق با منظره‌های نفس‌گیر!
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
تماشای بازی تیم استقلال در کنار مزار جوان تازه فوت شده توسط دوستان بامعرفتش+ویدیو/ بامرام شما هستن بقیه اداتون رو درمیارن👌
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
(ویدئو) ممانعت از ورود آناهیتا همتی به کلاس چون شهریۀ دانشگاهشو پرداخت نکرده بود
خلاقیت جالب دانشجویان آمریکایی برای اعلام انزجار از اسرائیل و رژیم صهیونیستی با الهام از ایرانی‌ها! + فیلم
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
(فیلم) خودزنی هوادار دو آتیشه نساجی در حاشیه بازی با پرسپولیس / اگه نرم تو استادیوم خودمو میکشم!
هزینه چاپ یک کتاب