دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

بازیگران ایرانی و پولداری که برند عطر با نام خودشان دارند+عکس/ مهران مدیری، لیلا حاتمی و... 

دوشنبه، 18 تیر 1403
ساعدنیوز: برخی از بازیگران و سلبریتی های کشورمان محصولی را که اغلب عطر است تولید کرده اند و آن را با نام خود ثبت کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، دنیای عطرها و ادکلن‌ها می‌تواند بسیار وسیع باشد. هر روزه تعداد زیادی از این محصولات روانه بازار می‌شوند و می‌توان گفت گسترش و پیشرفت این صنعت هیچ‌گاه متوقف نخواهد شد. در این بین برخی از عطرها وجود دارند که از بقیه معروف‌تر و احتمالا گران‌تر هستند. چنین عطرهایی بیشتر توسط افراد معروف مورد استفاده قرار می‌گیرد یا توسط افراد مشهور تولید می‌شوند. در سراسر دنیا تمامی هنرمندان و چهره‌های معروف در کنار شغل و حرفه خود به برند سازی در زمینه‌های مختلف نیز پرداخته‌اند؛ بازیگران ایرانی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. بازیگران ایرانی در صنعت عطرسازی توانسته‌اند نه تنها در ایران بلکه در جهان طرفداران پروپاقرصی پیدا کنند. در ادامه به معرفی و بررسی عطر بازیگران ایرانی می‌پردازیم.

عطر هدیه تهرانی

هدیه تهرانی اولین کسی بود که به عنوان یک سلبریتی ایرانی پا به صنعت عطرسازی گذاشت. او متولد 4 تیرماه 1351 در تهران است و بازیگری حرفه‌ای خود را با فیلم سلطان توسط مسعود کیمیایی شروع کرد. وی بارها توسط منتقدان به عنوان بازیگری توانا شناخته شده است. همچنین در دهه هشتاد بعد از مهناز افشار، پر درآمدترین بازیگر زن ایرانی بود.

عطر هدیه تهرانی با نام تجاری لومانی «Lomani Hedieh Tehrani» معرفی و به بازار عرضه شد. این برند 25 سال است که در عرصه عطرسازی فعالیت داشته و همچنین جایگاه ویژه‌ای نیز در این صنعت دارد.

عطر و ادکلن‌های نوید محمدزاده

اولین کالکشن عطرهای نوید محمدزاده در تاریخ 10 تیر سال 99 در دو مدل مردانه و زنانه تولید شد. او با شعار «بماند به یادگار، از من به تو» این ادکلن‌ها را روانه بازار کرد. عطر زنانه نوید دارای عنوان for her و عطر مردانه آن for him است. شیشه این عطر نیز دارای ساختار منحصر به فرد و زیبایی بوده که روی آن با عکس یک ببر مزین شده است و احتمالا صلابت، قدرت و اعتماد به نفس را نشان می‌دهد.

عطر زن باران از بهاره رهنما

بهاره رهنما یکی از بازیگران خوب سینما و تلوزیون ایران است که در صنعت مد نیز فعالیت می‌کند. این عطر توسط همسر او، امیرخسرو عباسی مالک برند بهداشتی هاینس و آرایشی ژاکسی تولید شده است که «زن باران» نام دارد. جالب است بدانید این عطر با داشتن اسم زنانه،‌ روایح مردانه هم دارد. ادکلن زن باران دارای 6 رایحه مردانه و زنانه بوده که رنگ مشکی آن مردانه و رنگ سفید آن مخصوص بانوان طراحی شده است.

مراسم رونمایی از عطر بهاره رهنما با حضور بسیاری از بازیگران سرشناس همچون نفیسه روشن، شیلا خداداد، سمانه پاکدل و لیندا کیانی برگزار شد. خانم رهنما کیک مراسم را با ذکر «بسم الله الرحمن الرحیم» برید و گفت: امیدوار است در آینده بتواند عطرهای بیشتری تولید کند.

عطر لیلا اوتادی

لیلا اوتادی بازیگر خوش سیمای ایرانی در روز تولدش از عطر خود رونمایی کرد. او که از دانشگاه هنر تهران در رشته معماری فارغ التحصیل شده برای اولین بار در فیلم سینمایی چشمان سیاه به کارگردانی ایرج قادری بازی کرد. اما با فیلم مهر و ماه از فیاض موسوی دیده شد.

اوتادی درباره عطر خود در صفحه اینستاگرامش نوشت:

خوشحالم در روز تولدم به اطلاعتون برسونم که یکسال پیش، از طرف کمپانى «تمپتیشن» تولیدکننده عطر در فرانسه و امارات با من تماس گرفتند و پس از مذاکراتی که با نماینده خاورمیانه کمپانى داشتیم، پیشنهادشون براى تولید عطر به نام من براى طرفداران عزیزم رو پذیرفتم. اینکه پروسه‌ پیش تولید و تولید عطرها با دو رایحه کاملا متفاوت و دیزاین جذاب یکسال به طول انجامید، حساسیت من براى هرچه بهتر شدن عطرها و دقت نظر و جلسات متمادى با شرکت بود. کمپانى محترم درصدد هست که پس از اطلاع رسانى به زودى این دو عطر رو در بازار امارات و سپس ایران و کشورهاى همسایه در دسترس شما خوبان قرار بدهد.

عطر تهران از لیلا حاتمی

عطر تهران از لیلا حاتمی جزو عطرهای ایرانی است ولی در شرکت روبرته از کشور فرانسه ساخته شده که یکی از برندهای شناخته شده و عالی در صنعت عطرسازی به شمار می‌رود. این عطر از حوالی 1396 تولید و به بازار عزضه شد. امروزه بین عطر بازیگران ایرانی و خارجی و همچنین افراد مشهور دیگر، ادوپرفیوم تهران لیلا حاتمی جایگاه بسیار ویژه‌ای پیدا کرده است. این عطر که نام شهر تهران را به دوش می‌کشد، دارای رایحه‌ای از گل‌های شرقی به ویژه گل‌های آسیایی است.

عطرهای مهران مدیری؛ بهترین عطر بازیگران ایرانی

همه ما ایرانی‌ها با فیلم‌ها و سریال‌های طنز مهران مدیری خاطره داریم. این بازیگر، کارگردان، تهیه کننده، طراح لباس، صحنه و تیتراژ، مجری، خواننده و صدا پیشه سرشناس کشورمان ایران، زاده سال 1346 است. او سریال‌های بسیار متفاوت و خاطره انگیزی همچون پاورچین، پلاک 14، شب های برره، نقطه چین، باغ مظفر، قهوه تلخ، مرد هزار چهره، مرد دو هزار چهره، ویلای من، در حاشیه 1 و 2، هیولا، دورهمی و غیره در کارنامه خود دارد. همچنین فیلم‌های سینمایی این هنرمند بسیار محبوب است. مدیری در سال 1399 برای اولین بار از کلکسیون عطر خود رونمایی کرد. این کلکسیون شامل 4 رایحه مختلف و تشکیل شده از دو ادکلن مردانه و دو عطر زنانه بود. دو کالکشن عطرهای برند مهران مدیری کلوز آپ و پلان نام دارد که بسیار پرطرفدار است.


1 پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 19 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
تیپ شیک همسر وریا غفوری با کت خامه دوزی ترند 1403 / قیمت و تمامی جزئیات
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
(عکس) خلاقیت بانمک یک مادر برای نشان دادن اینکه فرزندش چقدر خوردنی و خوشمزه ست همه را به خنده واداشت
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
ترجمه تخصصی متن
پیشنهاد جالب و متفاوت معصومه ابتکار به پزشکیان درباره بانوی اول+عکس
تولد آرشا پسر شهربانو منصوریان ووشوکار قهرمان در باغ اجاره ای / چه ذوقی هم میکنه کوچولوی خوشتیپ
ترجمه تخصصی کتاب
بازیگران ایرانی و پولداری که برند عطر با نام خودشان دارند+عکس/ مهران مدیری، لیلا حاتمی و...