دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

استوری و پست تسلیت بازیگران و هنرمندان ایرانی برای سعید راد/ از فریبا کوثری تا بازیگر نقش مختار+عکس 

دوشنبه، 01 مرداد 1403
ساعد نیوز: استوری و پست اینستاگرامی هنرمندان برای سعید راد را ببینید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از ایمنا، روز گذشته بود که نگاه راد با اشاره به مشکلات جسمانی که برای پدرش در یک سال اخیر به وجود آمده است، اظهار کرد: شهریور سال گذشته سعید راد در منزل زمین خورد و دچار مصدومیت شد؛ پدرم پس از مراجعه به بیمارستان مورد عمل جراحی قرار گرفت و سپس از بیمارستان مرخص شد و او در منزل استراحت می‌کرد و بعد از یک ماه توانست با واکر راه برود.

وی درباره روند بهبودی سعید راد افزود: مشکل گذشته به‌دلیل اینکه پروتز مورد استفاده به خوبی در کمر او قرار نگرفته بود، دوباره آشکار شد و بعد از مراجعه به بیمارستان بار دیگر عمل جراحی انجام شد؛ پس از عمل به مدت هشت هفته فیزیوتراپی مداوم انجام می‌ش، اما علیرغم فیزوتراپی‌ها دیگر توانایی راه رفتن پیدا نکرد.

دختر سعید راد با اشاره به اینکه پدرش در حال حاضر 79 سال سن دارد، بیان کرد: به مرور از اواخر سال گذشته مشکلات دیگری همچون عفونت ریه و مثانه نیز به مشکلات راه رفتن پدرم اضافه شد و علیرغم مخالفت من و خانواده، با رضایت خودشان مورد عمل جراحی قرار گرفتند، اما عمل موفقیت‌آمیز نبود.

وی با اشاره به اینکه حدود 10 ماه است راد در بستر بیماری است، گفت: در حال حاضر پدرم تحت نظر پزشک در یکی از کلینیک‌های تهران در حال درمان است، اما دو ماه است که روند درمان به خوبی پیش نمی‌رود و حال ایشان بهبود پیدا نکرده است.

راد از عموم مردم و علاقه‌مندان سعید راد تقاضا کرد تا برای سلامتی این بازیگر سینما دعا کنند و عنوان کرد: طی این مدت علاقه‌مندان، سینماگران و خانه سینما پیگیر وضعیت درمانی ایشان بودند و من از همه دوستان سپاسگزارم. بنا به خواسته ایشان و خانواده تاکنون خبر و تصویری از این بازیگر سینما منتشر نشده است.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 01 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(تصاویر)معروف ترین رکوردهای ایرانیان در کتاب گینس!
امکانات منحصربفرد و هوش‌پران ماشین ون VIP سردار آزمون که همه رو شگفت زده کرد+ویدیو/ از حک شدن اسم سردار در کف خودرو تا گیم نت اختصاصی ستاره تیم ملی داخل ون!
تصویر جگرسوز از آخرین بوسه‌ی نسرین مقانلو، عمره سریال "مختارنامه"، به پیکر بی‌جان پسر جوانش، ارشیا
(عکس)رونمایی از خودروی ایرانی که در یک کشور خارجی ماشین پلیس شده است! / چرا ماشین پلیسای خودمون اینجوری نیستن؟
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
استوری تسلیت متفاوت رضا گلزار برای فوت هنرمند پیشکسوت سعید راد+عکس/ روحش شاد و یادش گرامی
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند "خرچنگ" را که در "باغ لالۀ قرمز" مخفی شده است در عرض 5 ثانیه پیدا کنند
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
(تصاویر) خلاقیت عجیب و وحشت انگیز در طراحی کیف‌ های مجلسی زنانه با الهام از چهره انسان!