دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

بازیگران و هنرمندان ایرانی که تهدید به قتل شدند و یا کشته شدند! از پرونده تراژدی داریوش مهرجویی و تکه تکه شدن بابک خرمدین تا پیام تهدید برای صابر ابر+عکس 

شنبه، 03 شهریور 1403
کد خبر: 404928
ساعد نیوز: در این مطلب نحوه مرگ چند تن از افراد شناخته شده در سال‌های اخیر را مرور می‌کنیم که جامعه را در شوک فرو برد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز، شوک به دنیای هنر زمانی وارد شد که نحوه‌ی مرگ این کارگردان بزرگ سینما و تلوزیون و خالق شخصیت‌های ماندگار سینمای ایران در رسانه‌ها اعلام شد؛ قتل!

بابک خرمدین

اردیبهشت ماه سال 1400 دادسرای جنایی تهران اعلام کرد جسد بابک خرمدین مستندساز ایرانی را پیدا کرده است. شوکه کننده بود. بابک خرمدین کارگردان سینما، توسط پدر و مادرش در شهرک اکباتان به قتل رسید.

پدر بابک خرمدین در اعترافات خود، گفت: پسرم مجرد بود، به خاطر اختلافاتی که داشتیم صبح قتل (روز یکشنبه، 26 اردیبهشت) او را با خوراندن مواد بیهوشی بیهوش کردم سپس با ضربات چاقو به قتل رساندم و برای خارج کردن جسدش آن را تکه تکه کرده و در نزدیکترین سطل آشغال خیابانی انداختم.

خبر نحوه مرگ بابک خرمدین چنان شوک آور بود که دیگر کسی به گذشته او و موفقیت‌های این هنرمند فکر نمی‌کرد.

لاله سحرخیزان

در پرونده بسیار مشهور قتل لاله سحرخیزان که در 17 مهر 1381 با کشف جسد او آغاز شد، شاهد اول ماجرا، یک کودک است.

پسر لاله سحرخیزان و ناصر محمدخانی که از مدرسه آمد و با جنازه مادر روبرو شد. در آن پرونده، خدیجه جاهد، معروف به شهلا، همسر موقت ناصر محمدخانی به اتهام قتل لاله سحرخیزان، همسر دائم محمدخانی، در خانه‌ای واقع در میدان کتابی تهران، محاکمه شد.

شرح محاکمه او البته بسیار طولانی است و در نهایت شهلا به قصاص محکوم و بامداد 10 آذر 1389 در زندان اوین به دار آویخته شد. ولی کمتر کسی در پرونده پرپیچ و خم این قتل مشکوک، به شاهد اول اعتنایی کرد.

علی محمدخانی، پسر ناصر محمدخانی که در هنگام قتل مادر و کشف جنازه، 13 سال بیشتر نداشت.

زهره فکور صبور

فکورصبور 10 اسفند 1400 در 43 سالگی درگذشت. منابع رسمی علت مرگ او را اعلام نکردند. به نوشته خبرگزاری تسنیم، وی پس از مصرف تعدادی قرص جان باخته‌است. منابع دیگری نیز می‌گویند که او در زندگی‌اش مشکل داشته و به دلیل خوردن بیش از حد قرص اعصاب اوردوز کرده‌است. همشهری‌آنلاین گفت که او «100 عدد قرص آرام‌بخش» مصرف کرده‌است. منابع غیررسمی نیز از احتمال خودکشی او خبر دادند و این موضوع در شبکه‌های اجتماعی بازتاب گسترده یافت.

آخرین پست اینستاگرامی که او منتشر کرده بود بخشی از یک مصاحبه تلویزیونی‌اش با برنامه زنده رود بود که در جواب سؤالی می‌گوید: «اگر به گذشته برگردم، اصلاً بازیگر نمی‌شوم. خداراشکر اتفاقات خوبی هم برایم افتاد. اما از بچگی دنبال زندگی آرام و بی‌دغدغه بودم.» مجری، حمید فراهانی‌راد، نوشت که احتمالاً دلیل خودکشی فکورصبور «حرف‌های خارج از عرف» یک پاپاراتزی در فضای مجازی بوده‌است.

صابر ابر

صابر ابر در صفحه شخص خود نوشت: امنیت شخصی زندگی من و اطرافیانم با حضور یک مزاحم (ب. ب) طی چندسال اخیر دستخوش ناامنی شده که در طی ماه‌های اخیر و روز‌های اخیر باتوجه به تعدد محکومیت‌های کیفری صادره از قوه‌قضاییه علیه ایشان به اوج خود رسیده و باتوجه به اینکه هم اکنون این شخص با قید وثیقه تا صدور رای بعدی کیفری آزاد است همچنان از اقدامات دیگری شامل حمله به قصد ضرب و جرح، تهدید به اسید‌پاشی، تهدید به ربودن و در گونی بردن و اقدام به آدم ربایی، اجیر کردن خفت‌گیر و زورگیر و نشر اکاذیب در فضای مجازی و ... … فروگذار نیست.

داریوش مهرجویی و همسرش

22 مهرماه امسال جنجالی‌ترین جنایت سال در شهرک زیبادشت فردیس در استان البرز رقم خورد؛ جنایتی هولناک که در جریان آن داریوش مهرجویی، کارگردان سینما و همسرش قربانی سرقت از خانه‌شان شدند. شامگاه بیست‌ودومین روز مهر ماه وقتی مونا مهرجویی، دختر این زوج از گالری به خانه برگشت، نمی‌دانست چه سرنوشت تلخی برای پدرومادرش رقم خورده است.

او با ورود به خانه ویلایی با جسد غرق در خون پدرش در آشپزخانه و جسد دست بسته مادرش در اتاق خواب روبه‌رو شد. عاملان جنایت در قتل این زوج نهایت قساوت را به کاربرده بودند.

بعدازگزارش این جنایت تحقیقات گسترده‌ای زیر نظر دادستان شهرستان فردیس آغاز و در کمتر از یک هفته با دستگیری چهار مرد افغان راز این جنایت فاش شد. اسکندر، میرویس، کریم و داوود چهار تبعه افغانی بودند که شبانه با ورود به خانه ویلایی در شهرک ناز، جنجالی‌ترین جنایت سال را رقم زدند.

فقیهه سلطانی

پس از اعلام خبر قتل داریوش مهرجویی، تمام هنرمندان وارد شوک بزرگی شدند و بسیاری از آن ها در واکنش به این خبر پست و استوری در اینستاگرام شخصی خود منتشر کردند. در میان این هنرمندان فقیهه سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون پس از انتشار یک پست برای داریوش مهرجویی یک پست موقت گذاشت واعلام کرد که یک اکانت فیک در فضای مجازی شروع به تهدید کردن او کرده است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 03 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
ویدیو/ خطر انفجار! از زیر درخت بمب‌انداز رد نشوید/ میوه‌های دینامیتی درخت جعبه‌شنی را ببینید
نگاهی به کیک تولد محمد باقر قالیباف در کنار نوه هایش با خلاقیت بی نظیر اُوستا قنّاد در طراحی کیکی به شکل هواپیما /مبارکاا باشه
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
(عکس) گردنبند شیک و فلزی مینا مختاری برای شروع یک روز کاری/واقعا خدای سلیقه و خوش پوشیه👌
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
بازیگران و هنرمندان ایرانی که تهدید به قتل شدند و یا کشته شدند! از پرونده تراژدی داریوش مهرجویی و تکه تکه شدن بابک خرمدین تا پیام تهدید برای صابر ابر+عکس
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
نگاهی به خانه ابدی پدر مهربان لاله و ستاره اسکندری / روحش شاد و یادش گرامی
رونمایی از شاهین رضایی رقیب مو طلایی و خوش چهره ی هادی چوپان با عضله های آهنین و استایل های شیکش/ الحق که لقب آرنولد ایرانی برازندشه