دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

رونمایی از تصاویر قبل و بعد عمل زیبایی بازیگران زن ایرانی/ از شیلا خداداد تا نیوشا ضیغمی+عکس 

سه شنبه، 23 مرداد 1403
ساعد نیوز: تب عمل های زیبایی در بین بازیگران زن و مرد ایرانی بالا است و شمار زیادی از بازیگران زن ایرانی با انجام عمل های زیبایی از این رو به آن رو شده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، کشور ما رکورددار عمل‌های زیبایی است به‌طوری‌که این روزها چهره‌های طبیعی و بدون جراحی کمتر به چشم می‌خورند. این در حالی است که خانم‌های زیادی هم دیگر چهره‌های طبیعی خود را دوست ندارند غافل از اینکه صورت‌های بی‌عیب‌ونقص ستاره‌های ایرانی و خارجی حاصل چندین عمل و جراحی و تزریق است و در صورت زیاده‌روی علاوه بر هزینه‌های سرسام‌آور، ممکن است در درازمدت آثار مخربی داشته باشد.

اگر به دنبال جراحی های زیبایی معروف ترین بازیگران ایران هستید، در این قسمت می‌توانید تصاویر برخی از بازیگران زن ایرانی قبل و بعد از عمل زیبایی را ببینید.

شیلا خداداد

شیلا خداداد یکی از بازیگرانی است که از طریق عمل بینی تغییر زیادی در چهره‌اش ایجاد شد. همه ما او را به‌واسطه سریال مسافری از هند می‌شناسیم. حالا او تغییر زیادی نسبت به آن روزها کرده است. نکته جالب و قابل‌توجه این است که شیلا خداداد با پزشک جراح بینی خود ازدواج کرده است.

سحر دولتشاهی

از دیگر بازیگران این لیست می‌توان به سحر دولتشاهی اشاره کرد که از طریق سریال مسافران شناخته شد. ‏و در مجموعه می‌خواهم زنده بمانم درخشید. تغییرات چهره او کاملا محسوس است و سحر دولتشاهی که یکی از بازیگران زیبای سینمای ایران به شمار می‌رفت حالا با جوان‌سازی که انجام داده

مهتاب کرامتی

در ادامه جراحی‌های زیبایی معروف ترین بازیگران ایران نفر بعد را می‌توانیم مهتاب کرامتی در نظر بگیریم که بازیگر موفق سینمای ایران و کنشگر حقوق کودکان - زنان، مدیر هنری و سفیر حسن‌نیت و صلح یونیسف است.

نیوشا ضیغمی

در تصویر یکی از بازیگران ایرانی قبل و بعد عمل بینی را مشاهده می‌کنید. و اما نیوشا ضیغمی از بازیگران محبوب ایرانی که اخیرا کم‌کار شده است اما درگذشته در آثار موفقی حضور داشته.

ضیغمی با جراحی بینی و تغییر فرم ابروها و حجم گونه‌ها و لب‌ها به چهره جدیدی رسیده

بهنوش طباطبایی

اگر تصاویر قبل و بعد از عمل زیبایی بازیگران ایرانی را ببینید متوجه تغییرات واضح آنها می‌شوید اما در میان آنها چهره بهنوش طباطبایی دستخوش تغییرات بسیاری شده و می‌توان گفت بیشترین تفاوت را در عکس‌های قبل و بعد عمل این بازیگر می‌بینیم.

طناز طباطبایی

تصویر سلبریتی ها قبل و بعد از عمل جراحی در فضای مجازی انتشار زیادی پیدا کرده است. طناز طباطبایی هم از این قاعده مستثنی نیست و عمل جراحی بینی او بسیار حرفه‌ای بوده.

هانیه توسلی

هانیه توسلی بازیگر نقش هستی در سریال ماه رمضانی میوه ممنوعه با جراحی بینی و تغییر فرم ابروهایش بسیار تفاوت کرده

شبنم قلی خانی

در این مقاله در کنار تصاویر بازیگران و عکس های قدیمی بازیگران ایرانی بدون جراحی زیبایی را نیز قرار دادیم تا خود با دیدن این عکس‌ها مقایسه کنید. شبنم قلی‌خانی بازیگر نقش اول مریم مقدس با هزینه‌های بسیار زیاد برای عمل‌های جراحی همان‌طور که می‌بینید نسبت به سال‌های قبل بسیار متفاوت شده است.

تینا آخوند تبار

تصاویر قبل و بعد از عمل زیبایی بازیگران ایرانی را که ببینید عکس تینا آخوند تبار میان آنها به چشم می‌خورد. این بازیگر جوان سینمای ایران که به گفته برخی شباهت زیادی به الناز شاکردوست دارد عمل بینی روی صورت خود انجام داده هرچند که این عمل بسیار حرفه‌ای انجام شده و اصلا قابل تشخیص نیست.

نگار فروزنده

در میان تصاویر قبل و بعد از عمل زیبایی بازیگران ایرانی نگار فروزنده را با بیشترین عمل می‌توان در صدر قرار داد. جراحی بینی تغییر حجم و زوایای صورت تزریق ژل لب و فیبروز ابروها تغییرات بسیار زیاد و البته مثبتی را در چهره این بازیگر ایجاد کرده است.

و سایر بازیگران


پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 23 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
زهره فکور صبور، ستایشِ سریال دلنوازان در آخرین شب زندگیش در منزل این بازیگر معروف بود+ عکس
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
خلاقیت هوشمندانه قصاب اهوازی برای جذب مشتری مرزهای خلاقیت را جابه جا کرد/ مغزشو باید طلا گرفت +عکس
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند "حلزون" را که در میان "لاک‌پشت‌ها" پنهان شده است، در عرض 3 ثانیه پیدا کنند
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
ترجمه تخصصی کتاب