دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

بازیگرانی که بازیگری را از پدر یا مادر خود به ارث بردند از دارا حیایی و نفس بازغی تا بهاره رهنما و مهراوه شریفی‌نیا/ وقتی بازیگری تو خونشونه👌 

چهارشنبه، 28 شهریور 1403
ساعدنیوز: در دنیای بازیگری بسیاری از بازیگران هستند که بازیگری را به ارث برده اند و دنباله روی شغل پدر و مادر خود بوده اند. در ادامه تصاویری ازین بازیگران را میبینیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، برخی از فرزندان بازیگران گرچه با کمک والدین خود وارد این حرفه شده اند اما با استعداد بی نظیر خود از والدینشان نیز پیشی گرفته اند.نفس بازغی که اخیرا در سریال گناه فرشته دیده شد از جمله بازیگرانی که بازیگری را ارث برده اند بود. در ادامه ی این مطلب به معرفیبازیگرانی که بازیگری را ارث برده اند از گذشته تا امروز می پردازیم.

دارا حیایی فرزند امین حیایی

امین حیایی از بازیگران مطرح سینمای کشور که امسال سیمرغ بلورین بهترین بازیگر را برای فیلم برف آخر از جشنواره فیلم فجر گرفت، پسر امین حیایی و مونا بانکی پورکه در سریال «خواب و بیدار» نقش همسردانیال حکیمی را بازی کرده است، چند سالیست که راه پدر ومادرش را ادامه داده و وارد دنیای بازیگری شده است، او به تازگی نقش هاشم را در سریال از سرنوشت ایفا نموده است و از بازیگرانی که بازیگری را ارث برده اند است.

نفس بازغی فرزند پژمان بازغی

نفس بازغی دختر زیباروی مستانه مهاجر کارگردان و تدوین گر و پژمان بازغی بازیگر و مجری مشهور برای اولین بار جلوی دوربین ظاهر شده و در یک نقش کلیدی در سریال گناه فرشته بازی کرده است.

مهراوه و ملیکا شریفی نیا فرزندان محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان

محمدرضا شریفی نیا یکی از چهره های سرشناس دنیای هنر است که سالهای زیادی از عمرش را در راه سینما و تلویزیون صرف کرد، دخترانش مهراوه و ملیکا هم راه پدر و مادر(آزیتا حاجیان) را در دنیای هنر ادامه دادند. مهراوه در سریال هایی چون کیمیا، خداحافظ بچه، معمای شاه، روز حسرت و… ؛ ملیکا نیز شمس العماره، دلدادگان، نجلا، مهمان مامان و… ایفای نقش نموده است.

مارال و مونا فرجاد فرزندان جلیل فرجاد

مونا و مارال فرجاد دو خواهری هستند که با هم 3 سال تفاوت سنی دارند، با این حال مثل خواهران دو قلو نمی‌شود به راحتی آن‌ها را از یکدیگر تشخیص داد. مونا و مارال فرجاد فرزندان جلیل فرجاد بازیگر 66 ساله سینمای ایران هستند. مونا فرجاد اقتصاد و مارال فرجاد عکاسی خوانده است.

آشا محرابی فرزند اسماعیل محرابی

ماجرای این دو کمی فرق می‌کند! کمتر کسی می‌داند آشا محرابی و اسماعیل محرابی پدر و دختر هستند. این پدر و فرزند تفاوت زیادی با دیگر بازیگران دارند چرا که اسماعیل محرابی نه تنها کمکی به بازیگر شدن دخترش نکرده است، که بارها سعی کرده او را از حرفه‌ی بازیگری دور نگه دارد. آشا محرابی که بر خلاف میل پدرش بازیگری را انتخاب کرده، حالا به یکی از بازیگران شناخته‌ شده ایرانی است.

سینا مهراد و ساعد سهیلی فرزندان سعید سهیلی

سینا سهیلی با نام هنری سینا مهراد و برادرش ساعد در یک خانواده پنج نفره و هنرمند متولد شدند. سعید سهیلی پدر این بازیگران ، یکی از کارگردانان مشهور سینما است. صبا سهیلی دختر این خانواده هنرمند نیز به حرفه بازیگری مشغول است.

بهاره رهنما فرزند پروین قائم‌مقامی

بهاره رهنما فرزند پروین قائم‌مقامی علاوه بر بازیگری دستی در نویسندگی هم دارد و کتاب چهار چهارشنبه و یک کلاه گیس از جمله آثار اوست. لیسانس حقوق قضایی دارد و در پرونده کاری‌اش آثاری چون پوپک و مش ماشالله، سن پطرزبورگ، دایره زنگی و ماجراهای اینترنتی دیده می‌شود. او امسال کارگردانی تئاتر این تابستان فراموشت کردم را بر عهده داشت.


13 پسندیدم 2 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 28 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
تبدیل پایان نامه به مقاله
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
(عکس) رونمایی از همسر خوشتیپ مهسا طهماسبی که خیلی به هم میان / سِت زن و شوهری جذابشون حسابی تو چشم میزنه ...
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
ویدیو/ نظر "استاد شهریار" در مورد زبان ترکی و غم غیر قابل توصیفش/ حتی یک بند از «حیدربابا» را نمی‌توان به زبان فارسی ترجمه کرد
(ویدیو) تقلید صدای مختار و یوزارسیف در برنامه عصر جدید/ صدای نقی و ارسطو رو هم درمیاره/ نظرتون راجع به اجراش چطور بود؟