«بچه مهندس ۴» ساخته می‌شود

  سه شنبه، 28 مرداد 1399 ID  کد خبر 97666
«بچه مهندس ۴» ساخته می‌شود
ساعد نیوز: وقتی فصل سوم به پایان رسید، سؤالی که برای بسیاری پیش آمد که آیا این آخرِ ماجرای «بچه‌مهندس» بود یا ادامه دارد؟ سعید سعدی و حسن وارسته پاسخ دادند نگارش فیلمنامه سریال در جریان است و کار پیگیری می‌شود تا قصه‌های جدید جواد جوادی در ۱۴۰۰ به آنتن برسد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از تسنیم، وقتی فصل سوم به پایان رسید، سؤالی که برای بسیاری پیش آمد که آیا این آخرِ ماجرای «بچه مهندس» بود یا ادامه دارد؟ سعید سعدی و حسن وارسته پاسخ دادند نگارش فیلمنامه سریال در جریان است و کار پیگیری می شود تا قصه های جدید جواد جوادی در ۱۴۰۰ به آنتن برسد.

حسن وارسته نویسنده سریال گفته بود قصه جوانی جواد را بسته ایم و پایان جوانی اش را خواهیم دید اما باز هم بنا به درخواست مردم و سازمان صداوسیما می توانیم در فصل های بعدی جواد را حتی در سال ۱۴۰۰ هم ببینیم. صحبت های بسیاری شد آیا این آخرِ ماجرای جواد جوادی بود و یا غفاری و همکارانش این سریال را به فصل بعدی یا حتی فصول بعدی خواهند کشاند؟

این پرسش را تهیه کننده بعد از پاسخگویی به سؤالات و نظرات مردم در سامانه ۱۶۲ این چنین پاسخ داد: «غالب مخاطبان از سریال «بچه مهندس ۳» راضی بودند و مشتاق بودند سریال برای فصل چهارم هم ادامه پیدا کند و با توجه به استقبالی که شده دوستان تقاضا داشتند فاز چهارم را به اجرا برسانیم. حتی از بازیگران فصل سوم هم استفاده کنیم و جمع بندی سازمان است که آیا باید سریال ادامه یابد یا عزتی که برای سریال ایجاد شده است، باقی بماند.»

حسن وارسته نویسنده سریال در توضیحات بیشتری گفت: «فیلمنامه شروع شده و کار را فعلاً تنهایی جلو می برم، اگر ضرورت اقتضاء کرد و لازم شد تیم نگارشی اضافه خواهیم کرد.»

نویسنده سریال در پاسخ به این سؤال که در اکثر مواقع سریال های چند فصله و دنباله دار با مشکل کلیشه و تکرار مواجه شده اند آیا برای از بین رفتن آن موفقیت های به دست آمده ترسی داشتید یا تمهیدی اندیشیدید که نوارِ این موفقیت ها در فصل چهارم ادامه پیدا کند، افزود: «به هر صورت ترس وجود دارد، زمانمان کمتر شده، چون فصل قبلی را این موقع ها فیلمبرداری می کردیم، از این جهت فشار بیشتر است و البته توقعات هم بیشتر است.گرچه در جشن های اخیر، کارهای تلویزیونی را کاندید کردند و جایزه دادند و هیچ اسمی از "بچه مهندس" نیاوردند منتها ما کارمان را کردیم و هدیه مان را از مردم گرفتیم

او افزود: «باید قصه را محکم تر کنیم و از طرفی فیلمنامه را برسانیم تا کار زودتر کلید بخورد. قصه ای سر و شکل دار و محکم تر از فصل قبلی که بتوانیم بر توفیقات آن کار بیفزاییم. سعی مان این است هرچه زودتر فیلمنامه را آماده و به سرانجام برسانیم. قصه را خیلی دوست داریم مطمئن باشید به قصه محکمی نرسیده بودیم این کار را ادامه نمی دادیم.»

وارسته درباره پیش بینی برای کلیدخوردن و شروع فیلمبرداری و تغییرات در ترکیب بازیگران و عوامل، توضیح داد: «شروع فیلمبرداری در حیطه اختیارات تهیه کننده است اما احتمالاً پاییز بتوانیم فصل چهارم «بچه مهندس» را شروع کنیم. درباره ترکیب بازیگران فصل چهارم این سریال تلویزیونی، باید بگویم نویسنده بر اساس درام و ضرورت شخصیت ها کار را جلو می برد. اگر کسی اضافه شود در قصه می آوریم و اگر کسی به ضرورتِ درام باید حذف شود نویسنده این کار را می کند. یادمان نرود قصه، قصه «بچه مهندس» است. در فصل های قبلی بازیگرانی داشتیم که دوست داشتند جواد را به اهدافش برسانند.»

نویسنده سریال «بچه مهندس» در پایان خاطرنشان کرد: کارهای دیگری پیشنهاد شده اما به ضرورت و اهمیت «بچه مهندس»" قراردادهایشان را منتفی کردم. چون کار حساس است؛ طبیعتاً فصل چهارم ۳۰ قسمتی به آنتنِ ۱۴۰۰ می رسد.


  دیدگاه ها
یگانه
4 سال پیش

مشکل داری نگاه نکن امانمیدونی چقدرطرفدارداره که تونمیدونی خواهشانظرنده بچه مهندس بهترین سریالیع که توعمرم دیدم
ناشناس
4 سال پیش

مژگان هم توی فصل چهارم بچه مهندس باشه
سارا
4 سال پیش

خواهش می کنم خاستگاری وعروسی جواد و مرضیه را نشان دهید لطفا 50 قسمت کنید
بازدیدکننده
4 سال پیش

ممنون از فیلمی که ساختین بسیار زیبا بود و می‌خواستم بگم که اون کسی که درباره فیلم بد میگه اشتباه میکنه اصلأ به اون چه اگه بدش میاد نگاه نکونه
حدیثه سادات غضنفری
4 سال پیش

توضیح نمیدم
عالی بود
4 سال پیش

عالی بود
بازدیدکننده
4 سال پیش

واقعا عالیه اصلا حرف نداره بهترین سریال دنیاست واقعا ازآقای غفاری و آقای وارسته وآقای سعدی بسیار تشکر میکنم خسته نباشید و ممنون واقعا هرسه فصلش عالیییی بود مخوصا فصل دوش بابازی خوب و بی نظیز سرکار خانم عسل مردی❤❤❤😍😍
حسین
4 سال پیش

😍😍😍
پرنیان
4 سال پیش

ای بابا دل و رودمون بالا اومد هی بچه مهندس میسازین حالا انگار چقدر فیلم مهمیه
بازدیدکننده
4 سال پیش

آره واقعامتوجه نمیشن؟🤔
بازدیدکننده
4 سال پیش

خیلی فیلم خوبیه فقط اگه فصل های بعدی باحضور آقای حصاری پخش بشه عالیه.ممنونم ازعوامل اصلی مخصوصا آقای حصاری
بازدیدکننده
4 سال پیش

موفق باشید سریال خوبیه منتظریم تا ببینیم انشالله فصل چهارم هم مثل فصلهای دیگه جذاب و تماشایی میشه که البته با این عوامل خوب مطمئنا کار خوبی از اب درمیاد امیدوارم از آهنگای اقای حصاری هم در سریال استفاده بشه صدای دلنشینی دارن همگی سلامت باشید عزیزان ممنونیم از زحماتتون 😍🥰❤🧡💛💚💙
بازدیدکننده
4 سال پیش

عزیزم چه ربطی داره به دخترم نرگس اینجا بحث از بچه مهندسه
افسانه
4 سال پیش

آیا ادامه دخترم نرگس ساخته میشود
پربحث های هفته   
تصویری از چهره درس خوان رهبر معظم انقلاب در کلاس ششم ابتدایی+عکس/ 12 سالگی رهبری در مدرسه (434 نظر) نگاهی به انواع لباس مدرسه دانش آموزان کشور های مختلف/ آمریکا، ژاپن، چین و... (223 نظر) الهام چرخنده امروز صبح به دیدار رهبر معظم انقلاب رفت+عکس/ چهره آرام خانم بازیگر در بیت رهبری (156 نظر) رهبر معظم انقلاب: ترویج موسیقی بر خلاف مذاق اسلام است/ اردوی مختلط دختر و پسر یعنی چه؟! دانشجو بره خارج از کشور که چه کنه؟+فیلم (148 نظر) سحر زکریا: 6 سال همسر مهران مدیری بودم / او جوانی ام را گرفت !+فیلم (147 نظر) پری غفاری معشوقه شاه پهلوی: شاه آرام آرام مشروب می‌خورد و گاهی گیلاس مرا هم پر می‌کرد/ ازدواجی در کار نبود من دستمزدم را می گرفتم! (135 نظر) روز اول مهر یادی کنیم از اخراج سجاد رضایی فرزند اکبر کلاس دوم ب با گرمکن ورزشی دهه شصتی +فیلم/ من برای لهجه اصفهانیش مُردم شما ادامه بدید (93 نظر) نعیمه نظام دوست: عاشق احمدرضا عابدزاده بودم ، اون بلیزر داشت منم با یه رنو افتادم دنبالش اصلا به من محل نذاشت قلبم خیلی شکست و اومدم خونه عکسهاشو پاره کردم+ویدیو (91 نظر) مروری بر بازیگران مرد ایرانی که از گوشواره استفاده می‌کنند؛ امیر جعفری، ارسلان قاسمی، امین حیایی و...+عکس (91 نظر) خانه پدری ساده رهبر معظم انقلاب به روایت تصویر +عکس/ از سقف چوبی و بوفه دکوری ساده تا چراغ نفتی و کابینت های فلزی (88 نظر) اکبر عبدی: 25 سال مصرف کننده تریاک بودم، اینجانب اکبر عبدی 4 سال و نیم یک معتاد+فیلم (81 نظر) دیدار احساسی علی پروین اسطوره فوتبال با رهبر انقلاب در بیمارستان +عکس / ارادت خاص علی آقا به رهبر معظم انقلاب (77 نظر) علیرضا بیرانوند: پرتاب‌های بلندم به خاطر چوپانی کردنم هست؛ به عنوان یک چوپان در کنار خانواده ام همیشه مجبور بودم که با پرتاب سنگ مواظب گوسفندانم باشم (75 نظر) رضا عطاران : من و خانومم تو سینما بودیم همه اومدن برای عکس و امضا که اعلام شد رضا گلزار وارد شده دور و برمون حتی یه نفر هم نموند همه رفتن پیش رضا (74 نظر) خلاقیت هوشمندانه یک مدرسه ایرانی برای استفاده از پله های سالن/ دست مریزاد به این همه نبوغ و ابتکار+عکس👌 (71 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
برای اولین بار نماینده اسرائیل هنگام سخنرانی مسعود پزشکیان به سخنان رئیس‌جمهور ایران گوش داد و سالن را ترک نکرد+ویدیو از نخ بستن به انگشتر برای اندازه شدن تا دکمه‌های متفاوت قبا و نخ نما شدن عبا؛ در مروری بر ساده‌زیستی رهبر معظم انقلاب+عکس خبرنگار شبکه صهیونیستی ایران اینترنشنال در منهتن آمریکا: من دیدم که همسر مسعود پزشکیان از ساختمانی در اینجا خارج شد+ویدیو/ ای کاش به عنوان خبرنگار یک مقدار اطلاعات داشتی! ذوق‌زدگی و خوشحالی خبرنگار ترکیه از "ساغول" گفتن مسعود پزشکیان در نیویورک؛ خبرنگار ترکیه: این رئیس‌جمهور تُرک آذربایجانی است+ویدیو رهبر معظم انقلاب: بعضی‌ها فکر می‌کنند نشاط یعنی رقاصی؛ فلان برنامه موسیقی رو توی تلویزیون پخش کنیم مردم نشاط پیدا کنند، نشاط این نیست+ویدیو تصاویری جالب از مسعود پزشکیان پشت نیمکت کلاس درس در روز اول مهر/ ردیف دوم و چهارم نشینی رئیس جمهور توئیت جدید پزشکیان به زبان کُردی و عربی +عکس وزیر اسبق کشور: رهبر معظم انقلاب یک دوره تندخوانی شرکت کردند و یک کتاب 300 صفحه‌ای را در یک شب می‌خوانند+ویدیو نیکی کریمی از مهمترین اتقاق زندگی اش پرده برداشت ؛ خانم بازیگر : پدرم مرا به این سمت سوق داد تاج گل اعیانی با گل‌های سفید و سیاه محمدباقر قالیباف در مراسم ختم پدر خداداد عزیزی+عکس استاندار بصره راننده شخصی مسعود پزشکیان در سفر به این شهر شد+عکس/ چهره خندان رئیس جمهور سوار بر BMW