بدشانسی‌های بی‌پایان مرد جوان ؛ از زن خائن تا زن دیوانه /فقط یک ماه است ازدواج کرده‌ام ، زنم 3 بار رگ دستش را زده!

  جمعه، 01 تیر 1403 ID  کد خبر 393752
بدشانسی‌های بی‌پایان مرد جوان ؛ از زن خائن تا زن دیوانه /فقط یک ماه است ازدواج کرده‌ام ، زنم 3 بار رگ دستش را زده!
ساعدنیوز: مرد جوانی با مراجعه به پلیس برای رهایی از دست همسرش کمک خواست و گفت می‌ترسد یک ماجرای جنایی هولناک رخ دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از همشهری، جوان 37 ساله که مدعی بود هر لحظه احتمال دارد یک ماجرای جنایی وحشتناک مسیر زندگیش را تغییر دهد، درباره روزگار تلخ خود به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری معراج مشهد گفت: 12 سال قبل بود که با خوشحالی وصف‌ناپذیری پای سفره عقد نشستم و با یکی از بستگان دور مادرم ازدواج کردم. با آنکه تا مقطع راهنمایی درس خوانده بودم و در یک کارخانه تولیدی کار می‌کردم، روزهای شیرینی را می‌گذراندم. یک سال بعد از ازدواج صاحب پسری شدم که چشمانی جذاب داشت و 5 سال بعد هم دختر زیبایم به دنیا آمد.

اما روزگار سیاه من از حدود 5 سال قبل زمانی آغاز شد که متوجه شدم همسرم در فضای مجازی با مردی غریبه ارتباط‌های نامتعارف دارد. از همان روز به بعد دیگر حال خود را نمی‌فهمیدم و زندگیم در فراز و نشیب‌های وحشتناکی قرار گرفت، اما در نهایت همسرم تعهد داد که دیگر فضاهای مجازی را فراموش می‌کند و به مسیر صحیح زندگی باز می‌گردد. او قول داد هیچ‌گاه چنین اشتباهاتی را تکرار نکند، ولی سوءظن و بدبینی مانند خوره به جانم افتاده بود و مدام او را کنترل می‌کردم.

بالاخره یک شب وقتی از سر کار به منزل بازگشتم، همسرم را دیدم که سراسیمه و نگران پیامک‌هایی را از گوشی تلفن پاک می‌کرد. من هم بلافاصله گوشی را از دستش چنگ زدم و تازه فهمیدم که او با یکی از بستگان نزدیک خودم در ارتباط است که 10 سال از همسرم کوچک‌تر است. وقتی پیامک‌ها را بررسی کردم دیگر نتوانستم آنچه را که می‌دیدم تحمل کنم. به همین دلیل سرپرستی دو فرزندم را پذیرفتم و ترانه را طلاق دادم.

تصمیم گرفته بودم دیگر ازدواج نکنم و تنها به سعادت و آینده فرزندانم بیندیشم اما گویی سرنوشت به خواست من پیش نمی‌رفت چراکه نمی‌توانستم هم کار کنم و هم امور مربوط به فرزندانم را انجام بدهم. از سوی دیگر هم مادر پیرم که 83 سال دارد، در منزل من زندگی می‌کرد و به دلیل بیماری پوکی استخوان و روماتیسم توان حرکتی اندکی داشت و باید به او نیز کمک می‌کردم .

مدتی بعد در حالی که خیلی از این وضعیت نگران و خسته بودم، یکی از همکارانم زنی را برای ازدواج پیشنهاد کرد که دو بار طلاق گرفته بود. پدر آن دختر به بهانه فوت همسرش از ما خواست مراسم خواستگاری را در منزل همکارم برگزار کنیم. من هم پذیرفتم و بدون آنکه تحقیقی درباره وضعیت اخلاقی و اجتماعی آن‌ها انجام دهم او را به عقد خودم درآوردم.تهمینه مدعی بود از همسر اولش به خاطر اعتیاد و از همسر دومش به دلیل سوءظن‌های بیش از اندازه طلاق گرفته است.

از یک ماه قبل زندگی ما در حالی آغاز شد که تهمینه مدام می‌گفت حالش خوب نیست و باید به منزل دختر خاله‌اش برود که داروهای اعصاب و روانش را استفاده کند. از طرف دیگر، او به شدت پرخاشگر بود تا جایی که فقط 12 شب را در طول یک ماه گذشته در منزل من بوده و در همین مدت 3 بار با زدن رگ دستش اقدام به خودکشی کرده است. فرزندانم از این رفتارهای او وحشتزده هستند و پسرم از من سوال می‌کند کسی که رگ دستش را بزند، چند دقیقه زنده می‌ماند؟ او حتی فرزندانم را در نبود من کتک می‌زند.

اکنون متوجه شده‌ام تهمینه به مواد مخدر صنعتی شیشه اعتیاد دارد و برای مصرف مواد به منزل دخترخاله‌اش می‌رود.

با دستور سرگرد فعال(رئیس کلانتری معراج) بررسی‌های روان‌شناختی با معرفی زن جوان به مرکز مشاوره پلیس آغاز شد.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (143 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (130 نظر) شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند (74 نظر) سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (71 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (45 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (39 نظر) عاشقانه های بیرانوند و اکرم بانو با نمایی از ویلایی لاکچری/ بیرانوند استخر شنا و زمین فوتبال ویلایش را به نمایش گذاشت (34 نظر) خلاقیت خنده دار کارمند کوتاه قامت برای افزایش ارتفاع صندلی‌اش در اداره با چهارپایه حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (29 نظر) نگاهی به خونه زندگی مجلل کاظم نوربخش، سلمان سریال نون خ+ویدیو/ چه چیدمانی، خوش سلیقگی از در و دیوار میباره (22 نظر) مراسم تشییع پدر محسن تنابنده، شوهر همای پایتخت با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ روحش شاد و یادش گرامی +عکس (19 نظر) نگاهی به کیک تولد چند طبقه و هزار رنگ رضا داوودنژاد/ لبخندهای از ته دل آقای بازیگر کنار همسرش غزل بانو (16 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده کرمانی، با نوشته جالب پشت پژو حماسه ساز شد/ آخه جای این چیزا پشت ماشینه؟!🤣 (14 نظر) تزیین ماشین مخصوص حاجی ها/ مُد جدید این روزهای کشورمان +عکس (13 نظر) رستوران گردی دو نفره حامد آهنگی با مادر شاد و خوش پوشَش+عکس/ خلوت مادر و پسری به سبک مجری خوش خنده😍 (13 نظر) خوانندگی و کنسرت معرکه و عاشقانه رضا گلزار/ چه قدرت صدای محشری تو اجرای زنده داره+ویدیو (11 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز