دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

بدترین اخلاق علیرضا زاکانی، شهردار تهران و کاندیدای ریاست جمهوری از زبان دخترش +ویدیو 

پنجشنبه، 24 خرداد 1403
ساعدنیوز: زینب زاکانی، دختر علیرضا زاکانی در برنامه پیش از گفت وگوی خبری درباره بدتری اخلاق پدرش گفت: آقای زاکانی بسیار دغدغه کار دارد و بسیار در فضای کار تلاش می کند که این باعث می شود کم بتواند وقت برای خود و خانواده اش اختصاص دهد بطوریکه من به اندازه سایر دختران با پدرم وقت نگذرانده ام.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، علیرضا زاکانی در 12 اسفند سال 1344 در تهران متولد شد. وی در تاریخ 17 مرداد 1400، از سوی شورای شهر تهران به‌عنوان شهردار تهران انتخاب شد و پس از صدور حکم در تاریخ 11 شهریور 1400 آغاز به کار کرد.

علیرضا زاکانی از نوجوانی در دفاع مقدس حضور یافت و جانباز پنجاه درصد است. وی سابقه شصت و دو ماه حضور داوطلبانه در جبهه‌ها را داراست. وی با پایان جنگ‌ تحمیلی، در سال 1368 ازدواج کرد، وصلتی که حاصل آن سه فرزند می‌باشد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 07 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(ویدیو) عاشقانه منحصربفرد بیرانوند برای همسرش، کنار استخر ویلای لاکچریشان در زیر باران
نسبت فامیلی قاضی زاده هاشمی با وزیر دولت روحانی چیست؟
تسلی دادن و همدردی بازیگران و هنرمندان با ستاره و لاله اسکندری در مراسم ختم پدرشان +عکس/ اشک های خانم بازیگر در پی از دست دادن عزیزترین فرد زندگی اش
(تصاویر) استتار حسن یزدانی و ورزشکاران معروف در حرم امام رضا/ باز میثم زارع باکلاس تر استتار کرده/ تشبیه خنده دار ترفندهای استتاریشون به شخصیتهای کارتونی و سریالها🤣
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
ویدیو/ کشف کتاب سنگی 330 میلیون ساله در اعماق زمینی در استرالیا
هزینه چاپ یک کتاب
انگشترهای طلای دخترانه و ظریف در مدل‌های لاکچری
(عکس) کیک تولد مجلل همسر سالار عقیلی با نقش و نگار پیانو در کنج سنتی و دنج منزلش / مگه چقدر مهمون دارید که کیک به این بزرگی سفارش دادید؟
سنگ تمام مجری خوش تیپ برای سالگرد ازدواجشان+عکس/ از کادوی آنچنانی تا لوکیشن منحصربفرد مراسمشان😍