دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

بعد از جابجایی یخچال چند ساعت بعد به برق بزنیم 

شنبه، 23 مهر 1401
کد خبر: 226532
ساعدنیوز: بعد از جابجایی یخچال چند ساعت بعد به برق بزنیم؟ یخچال یخچال فریزر و ساید بعد از چند ساعت گازش ته نشین می شود؟ بعد از جابه جایی چرا یخچال روشن نمی شود؟ چه جوری یخچال رو جابه جا کنم که سالم بمونه ؟ دلایل کار نکردن یخچال بعد از جابه جایی چیست ؟

یخچال یخچال فریزر و ساید بعد از چند ساعت گازش ته نشین می شود؟

بعد از جابه جایی چرا یخچال روشن نمی شود؟

چه جوری یخچال رو جابه جا کنم که سالم بمونه ؟

دلایل کار نکردن یخچال بعد از جابه جایی چیست ؟

یکی از سوالات متداول مشتریان بعد از جابه جایی یخچال اینکه بعد از چند ساعت یخچال را به برق بزنیم ؟ اگه بخوام درست به این سوال جواب باید بگم که شما یخچال را به چه نحوی جا به جا کرده اید اگر بصورت ایستاده یخچال را از طریق آسانسور جابه جا کرده اید می توانید بعد از 2 ساعت آن را با خیال راحت به برق بزنید و استفاده کنید و درصورتی که کارگران یخچالتان را از راه پله حمل کرده باشند شما باید یخچالتان را بعد از 4 الی 5 ساعت بعد از جا به جایی به برق بزنید .

دلایل کار نکردن یخچال بعد از جابه جایی چیست ؟

زمانی که شما یخچال را بلافاصله بعد از جابه جایی به برق بزنید به دلیل ته نشین نشدن گاز کمپرسور یخچال به درستی کار نمی کند . شما در این زمان یخچال را از برق بکشید و بعد از 4-5 ساعت یخچال خود را به برق بزنید تا به درستی کار کند . زمانی که این اتفاق پیش آمد شما می توانید از سرویس های خدمات ویژه باربری اسلامشهر قائمیه استفاده کنید و با خیال راحت یخچال خود را جا به جا کنید .

چگونه در راه پله یخچال را جا به جا کنیم؟

قبل از همه چیز بهتون پیشنهاد می کنم برای جابه جایی یخچال حتما از باربری درخواست نیرو کنید چرا این حرف رو می زنم به خاطر اینه که یخچال جزو وسایل حساس منزل می باشد در صورت که شما یک لحظه غفلت کنید یخچالتان غور خواهد شد و در صورتی که تمایل ندارید هزینه بابت جابه جایی یخچال کنید حتما برای حمل یخچال فریز 4 نفر باشید و که 2نفر از گوشه های یخچال کمک کند و 2 از بالا و زمانی که به پاگرد ها نزدیک می شود یخچال را به زمین بگذارید و تا قبل پله هول دهد و در صورتی راه پله راه می دهد یخچال را بصورت ایستاده بردارید فقط زمان جابجایی اگر دید ید فردی خسته شد سعی کنید یخچال را روی پله ای بگذارید تا خستگی نیرو شما در برود . اگر به حرف بنده گوش دهیئ شما با یک تماس با شرکت های باربری می توانید با خیال راحت نظاره گر کار باشید

کارگران باربری می توانند یخچال را بصورت حرفه ای در پشت خود به تنهایی کول کنند بدون دردسر و صدمه دیدن جابه جاکنند .

درصورتی که یخچال نو از راه پله راه ندهد باید چه کاری کنیم؟

زمانی که این اتفاق رخ داد شما شماره نماییندگی را از روی یخچال بردارید و با آنها تماس بگیرید و بگویید که کارگران جهت جابه جای مجبور هستند که کارتن یخچال باز کنند و درصورتی احتیاج به باز شدن در های یخچال می باشد آن را به نماییند گی اطلاع بدید تا در جریان باشند و گارانتی برای یخچال شما مورد تایید قرار بگیرد

هزینه یخچال به چه صورت می باشد؟

هزینه یخچال بصورت طبقه ای می باشد همیشه هزینه یخچال ساید از یخچال فریزر گران تر می باشد در صورتی شما از طبقه همکف به همکف جابه جا می شود هر طرف 1 طبقه محسوب می شود یعنی 2 طبقه شما باید بابت یخچال هزینه دهید و در صورتی که بار شما از آسانسور حمل شود و کارگران آن را از راه پله حمل نکنند 1 طبقه محسوب می شود .

بیمه باربری در چه صورتی هزینه یخچال را می دهد؟

بیمه زمانی هزینه خسارت را می دهد که ماشین تصادف و یا به دلیل بلا های طبیعی بار داخل ماشین آتیش سوزی رخ داده باشد پس حواستان به این باشد که در صورتی بار توسط کارگران خسارت خود دفتر باربری باید هزینه خسارت را تقبل کند.

منبع : https://gisoobar.ir


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
تماشای بازی تیم استقلال در کنار مزار جوان تازه فوت شده توسط دوستان بامعرفتش+ویدیو/ بامرام شما هستن بقیه اداتون رو درمیارن👌
ماجرای تسبیح رایگانی که به زائران حج امسال هدیه داده می شود!
عکس قدیمی دیده نشده از جواد نکونام و لیلا اوتادی با یک ژست عجیب و غریب! / واقعا مغز طراح این ژست رو باید تو موزه نگه داشت!
نگاهی به تغذیه مدرسه ساده و سالم پناه و نبات دخترای شاهرخ استخری در بلژیک+عکس/ مثل همیشه مقوی و مفید
(فیلم) داماد کم شعور گریه عروس را درآورد! / وقتی مامان و بابات برات زن می‌گیرن و تو جنبه نداری!
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
هزینه چاپ یک کتاب
رونمایی از فرزند پسر دیده نشده و بزرگ مرحوم مهرداد میناوند/ چقد شبیه پدرشه +عکس
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه