دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / دنیای مد و زیبایی / آرایش و زیبایی /

بهترین رنگ مو هایی که شما را جوان تر نشان می دهد 

شنبه، 03 اسفند 1398
رنگ مویی که انتخاب می کنید می تواند شما را پیرتر و یا جوان تر از آن چه هستید نشان دهد. پس خانم های میانسال در انتخاب رنگ مو باید دقت کنند.

رنگ مو های مناسب برای جوان تر به نظر رسیدن

رنگ مو تأثیر قابل توجهی بر زیبایی و جوانتر به نظر رسیدن چهره دارد. برای جوانتر به نظر رسیدن علاوه بر رعایت رژیم های غذایی و ورزش، رسیدگی به پوست و... لازم است که آرایش مناسب و رنگ موی خوبی را انتخاب کنیم.

برخی از رنگ موها بیش از رنگ های دیگر شما را زیبا و جذاب و جوانتر نشان می دهند. اگر می خواهید جوانتر به نظر برسید رنگ موهایی را انتخاب کنید که در این بخش از دنیای مد ساعد نیوز آورده ایم.

کدام رنگ مو شما را جوان تر نشان میدهد؟

هایلایت بلوند

یکی از مدل های محبوب هالیوودی که چهره را جذاب و سنتان را کمتر نشان می دهد ، هایلایت بلوند است. این بهترین انتخاب برای افرادی با رنگ پوست متوسط تا تیره است.

بلوند
رنگ موی بلوند برای خانم های بالای 35 سال یکی از بهترین گزینه هاست، زیرا توانایی پوشاندن موهای سفید و خاکستری را دارد مخصوصا رنگ موی بلوند با تن عسلی و طلایی علاوه بر زیبایی سن شما را کمتر نشان می دهد. از رنگ های بلوند یخی و خاکستری خودداری کنید شما را مسن تر نشان می دهد.اگر موهایتان کوتاه است برای اینکه جوانتر به نظر برسید ، موهای خود را بلوند کنید. برای جوان به نظر رسیدن رنگ موی بلوند با تن عسلی و طلایی بهتر از رنگ های بلوند یخی و خاکستری است. بلوند طلایی روشن نیز برای پوست های روشن ایده آل است و موها را درخشان و سن را کمتر نشان می دهد.

قهوه ای
هنگامی که سن شما رو به افزایش است پوست کم کم رنگدانه های خود را از دست می دهد در این وضعیت رنگ موی قهوه ای می تواند در بالا بردن زیبایی شما کمک کند. رنگ قهوه ای در طیف گسترده ای موجود است ممکن است رنگ قهوه ای انتخابی شما قهوه تیره، شکلاتی و یا قهوه ای طلایی باشد اما اگر می خواهید جوان تر به نظر برسید از قهوه ای شنی یا قهوه ای شکلاتی متوسط استفاده کنید. به هیچ عنوان از رنگ قهوه ای تیره و یا سیاه استفاده نکنید.با افزایش سن پوست کم کم رنگدانه های خود را از دست می دهد در این حالت برای بالا بردن زیبایی خود موهای خود را قهوه ای کنید اما بهتر است از رنگ قهوه ای تیره استفاده نکنید.

رنگ مو مشکی

رنگ مشکی برای همه خانم ها مناسب نیست و برخی از افراد را مسن تر نشان می دهد اما این رنگ مو برای پوست های متوسط ایده آل است و درخشش طبیعی به موها می بخشد و آنها را جوان و سرحال نشان می دهد.

رنگ مو شرابی
رنگ موی شرابی گزینه ای عالی برای پوست های جوان است اما وقتی سن رو به افزایش است باید در استفاده از این رنگ احتیاط کرد، جوانان باید از موهای شرابی مایل به قرمز خودداری کنند و هم چنین در سن های بالاتر از رنگ موی قهوه ای با با سایه های قرمز و شرابی استفاده کنید. به شما نگاهی جوان را می دهد.اگر سنتان مقداری بالا رفته و دوست دارید جوانتر به نظر برسید رنگ موی قهوه ای با با سایه های قرمز و شرابی را انتخاب کنید زیرا این رنگ مو به شما نگاهی جوان را می دهد.

رنگ مو سرمه ای
رنگ آبی و سرمه ای بسیار چشم را تسکین می دهد، علاوه بر زیبایی رنگ پوست را روشن تر و سن را کمتر نشان می دهد .برای کمتر به نظر رسیدن سنتان و روشن تر شدن رنگ پوست خود ، رنگ آبی و سرمه ای را انتخاب کنید.

به نکات زیر توجه کنید :

تیره کردن خیلی زیاد موها تمام شادابی و جوانی را از چهره ی شما میگیرد.

یک موی رنگ پریده ی بی روح که حتی شبیه موهای سفیده است، شما را مسن تر نشان می دهد.

هایلایت های متضاد باعث میشود موهای شما یخ زده جلوه کند و شما پیرتر به نظر برسید پس هایلایت هایی یک یا دو درجه روشن تر برای موهایتان استفاده کنید.

اگر پوستتان خیلی روشن است موهای خود را رنگ مشکی نکنید زیرا رنگ مشکی باعث می شود تا چین و چروک و خط های صورت بیشتر به چشم بیایند.

رنگ موهای روشن تنها در صورتی شما را جوان نشان می دهند که طبیعی به نظر برسند.

برای کمتر دیده شدن چروک های صورتتان در رنگ موی خود از هایلایت نقره ای و خاکستری استفاده کنید.


3 پسندیدم 2 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
بازدیدکننده
2 سال پیش

ای بد نبود
پاسخ
سارا
2 سال پیش

خواندنی بود
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل سابمیت مقاله
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب