دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سلامت خانواده / پوست و مو /

بهترین روغن برای ماساژ ابرو 

شنبه، 04 بهمن 1399
اگر به دنبال راه طبیعی برای رشد و تقویت ابرو هستید، ماساژ ابرو از بهترین روش هاست که به دلیل گردش خون بهتر از ریزش ابرو جلوگیری می کند و موجب رشد سریع ابرو می شود.ابروها تاثیر فوق العاده ای در زیبایی چهره و جذابیت چشمان دارند

اگر به دنبال راه طبیعی برای رشد و تقویت ابرو هستید، ماساژ ابرو از بهترین روش هاست که به دلیل گردش خون بهتر از ریزش ابرو جلوگیری می کند و موجب رشد سریع ابرو می شود.ابروها تاثیر فوق العاده ای در زیبایی چهره و جذابیت چشمان دارند . متاسفانه برداشتن زیاد موهای ابرو و برخی از عوامل دیگر سبب کاهش رشد ابرو و حتی ریزش آن می شود .

ماساژ ابرو اگر بدرستی و با استفاده از روغن های مفیدی مانند روغن زیتون، روغن نارگیل، وازلین و … انجام بگیرد می تواند باعث رشد بهتر ابرو و داشتن ابروی ضخیم و پر پشت شود.ماساژ عملی است که با ورز و مالش می تواند به قسمت های مختلف بدن کمک کند، امروزه ماساژ درمانی در میان افراد بسیار رواج پیدا کرده است و قسمت های مختلف از بدن و صورت را ماساژ درمانی می کنند.

ابرو یکی از عوامل برای زیبایی و جذابیت چشم ها است. ابرو حالات مختلف دارد که این حالت ها ممکن است باعث زیباتر شدن و یا بد جلوه دادن صورت شود. برای اینکه بتوان ابروها را به شکلی مناسب و زیبا شکل داد در ابتدا باید ابروهایی پر داشته باشید، برای داشتن ابروهای پر و زیبا روش های مختلف وجود دارد که یکی از مهمترین و نتیجه بخش ترین آنها ماساژ دادن ابرو است، ماساژ دادن باعث بهبود گردش خون در پوست می شود و اگر با روغن های خاص این کار را انجام دهید باعث تقویت و پر شدن ابرو می شوید. در ادامه روش درست ماساژ ابرو را می خوانید.

ماساژ با روغن بادام

به منظور ماساژ ابرو در ابتدا ابروهای خود را با یک برس کوچک مخصوص ابروها شانه زده و مقداری روغن بادام به ابروهایتان بزنید سپس با استفاده از نوک انگشت هایتان ابروها را ماساژ بدهید. بگذارید تا روغن بادام به مدت ۱۵ دقیقه بر روی ابروها باقی بماند و سپس ابروهایتان را شست و شو دهید. روغن بادام به دلیل دارا بودن ویتامین D و منیزیم و همچنین ویتامین E و کلسیم بسیار مفید در رشد ابروها می باشد.

ماساژ با روغن زیتون

روغن زیتون دارای خواص بسیاری است که یکی از مهمترین فوائد آن موثر بودن در رشد دوباره ابرها می باشد. برای اینکار در زمان ماساژ ابرو می توانید از روغن زیتون استفاده نمایید. با استفاده از یک گوش پاک کن یا دستمال مقداری از روغن زیتون را بر روی قسمت های از ابرو که ریخته یا کم حجم شده اند بزنید، بعد با استفاده از یک برس کوچک ابروهایتان را شانه کنید و ماساژ دهید. هر شب قبل از خواب این عمل را انجام دهید و روز بعد بشویید.

ماساژ ابروها با وازلین

یکی دیگر از موادی که تاثیر بالایی در رشد ابروها دارد، وازلین می باشد. همانطور که گفتیم روغن زیتون باعث رشد بیشتر ابروها می شود در حالیکه وازلین باعث می شود تا ابروها ضخیم تر شده و پر پشت به نظر برسند. اگر می خواهید ابروهایی پرپشت داشته باشید در ماساژ ابروهایتان از وازلین استفاده کنید.

ماساژ با کمک آلوئه ورا

اگر از آن دسته از افرادی هستید که دائما در حال برداشتن ابروهای خود هستید و این موضوع باعث شده تا ابروهای کم حجمی داشته باشید و رشد ابروهایتان کم شده است می توانید با استفاده از آلوئه ورا ابروهایتان را ماساژ دهید تا بهبود یابند. کمی آلوئه ورا را له کنید و از آب آن بر روی ابروهایتان استفاده نمایید.

ماساژ ابروها با استفاده از روغن کرچک

روغن کرچک یک ماده موثر در ضخیم و پرپشت شدن ابروها می باشد که می تواند در مدت کوتاهی شما را به نتیجه مطلوب برساند. برای این منظور کمی از روغن کرچک را روی ابروهایتان بمالید و بعد ابروها را شانه کنید. برای اینکه، موهای زائد شما را به دردسر نیندازند فقط قسمت ابروها و خط ابروهای خود را با این روغن ماساژ دهید. برای ماساژ مقداری روغن را به نوک انگشتان خود بمالید و در جهت خواب موها روی ابروهایتان بکشید به شکلی که ریشه و ساقه ابروها آغشته به روغن شوند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
تبدیل پایان نامه به مقاله !
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
مراحل سابمیت مقاله
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن