ساعدنیوز
ساعدنیوز

بهترین آنتی ویروس های پرتال

  سه شنبه، 13 آبان 1399   زمان مطالعه 5 دقیقه
بهترین آنتی ویروس های پرتال
در این مطلب به معرفی 10 مورد از معروف ترین و پرطرفدار ترین آنتی ویروس ها خواهیم پرداخت همراه ما باشید.

۰ آنتی ویروس کش بدون نیاز به نصب پرتابل برای ویندوز

بنابراین ، در این مقاله قصد داریم برخی از بهترین نرم افزارهای آنتی ویروس رایگان Portable Antivirus را که می توان در سیستم عامل ویندوز بدون نصب کردن از آن استفاده کرد ، به اشتراک بگذاریم.

۱. آنتی ویروس پرتابل Norton Power Eraser

تصویر

خوب ، نورتون یکی از نام های برجسته در دنیای امنیت است و همه آن را می شناسند. Norton Power Eraser یک ابزار سبک و قابل حمل است که می تواند ویروس سرسخت ، بدافزار یا هرگونه تهدید امنیتی دیگر را در رایانه تشخیص و حذف کند. جالب تر این است که این ویژگی دارای “Reputation Scan” است که پرونده ها و پوشه ها را به Symantec می فرستد تا توسط موتور تشخیص مبتنی بر امضا اسکن شود. بنابراین ، Norton Power Eraser بهترین آنتی ویروس پرتابل است که هم اکنون می توانید از آن استفاده کنید.

۲. Comodo Cleaning Essentials

تصویر

Comodo Cleaning Essentials می تواند یک انتخاب عالی برای کسانی باشد که به دنبال راه حل قدرتمند برای خلاص شدن از شر ویروس و بدافزار هستند. ابزار آنتی ویروس قابل حمل به اندازه کافی قادر به یافتن و حذف بدافزارها ، ویروس ها و سایر تهدیدات امنیتی از رایانه ویندوز است. نکته جالب این است که Comodo Cleaning Essentials با اسکنرهای ابر Comodo ادغام می شود تا گزارش های ایمنی را در زمان واقعی ارائه دهد. بنابراین ، Comodo Cleaning Essentials یکی دیگر از بهترین ابزارهای امنیتی قابل حمل است که هم اکنون می توانید از آن استفاده کنید.

۳. آنتی ویروس پرتابل Avira PC Cleaner

تصویر

Avira یکی دیگر از نامهای برجسته در دنیای امنیت است و همه از آن مطلع هستند. Avira PC Cleaner یکی از بهترین و آسان ترین ابزارها برای استفاده اسکنر بدافزارهای قابل حمل است که برای سیستم عامل ویندوز در دسترس است. نکته جالب در مورد Avira PC Cleaner رابط کاربری آن است که به نظر می رسد تمیز و منظم است. از آنجا که یک اسکنر قابل حمل است ، می توان آن را به راحتی بر روی USB Drive حمل کرد. این برنامه منابع کمتری مصرف می کند و تقریباً می تواند تهدیدات امنیتی را اسکن و از بین ببرد. بنابراین ، Avira PC Cleaner قطعاً بهترین اسکنر ویروس قابل حمل است که هم اکنون می توانید از آن استفاده کنید.

۴. Zemana AntiMalware Portable

تصویر

اگر به دنبال یک ابزار امنیتی قابل حمل و قابل اعتماد برای سیستم عامل ویندوز هستید ، Zemana AntiMalware Portable ممکن است بهترین انتخاب برای شما باشد. Zemana AntiMalware Portable با یک رابط کاربری زیبا وارد بازار می شود و تقریباً در تمام نسخه های ویندوز اجرا می شود. ویژگی Zemana AntiMalware Portable شامل محافظت در زمان واقعی ، قرنطینه هوشمند ، برنامه ریزی اسکن و غیره است که باعث می شود ، Zemana AntiMalware Portable بهترین نرم افزار آنتی ویروس قابل حمل باشد که هم اکنون می توانید از آن استفاده کنید.

۵. Dr.Web CureIt

تصویر

Dr.Web نام برجسته دیگری در دنیای آنتی ویروس است و همچنین دارای اسکنر قابل حمل ویروس است. استفاده از این اسکنر ضد ویروس شخصی که می تواند بر روی درایو USB حمل شود ، رایگان است. پس از اتصال به سیستم دیگر ، با بررسی تمام مناطق مهم سیستم شروع به اسکن می کند ، در صورت وجود هرگونه تهدید ، به طور خودکار گزینه حذف یا قرنطینه را نشان می دهد. رابط کاربری Dr.Web CureIt بسیار تمیز و به خوبی سازمان یافته است و قطعاً یکی از بهترین نرم افزارهای آنتی ویروس قابل حمل است که هم اکنون می توانید از آن استفاده کنید.

۶. آنتی ویروس پرتابل Microsoft Safety Scanner

تصویر

Microsoft Safety Scanner برای کسانی است که می خواهند یک لایه امنیتی بیشتر در بالای محافظت از ویروس نصب شده اضافه کنند. این بهترین ابزار رایگان و قابل حمل برای بررسی بدافزارهای موجود در سیستم عامل ویندوز است. این نرم افزار را می توان از سایت رسمی مایکروسافت دانلود کرد و از هر نسخه ویندوز پشتیبانی می کند. بنابراین ، Microsoft Security Scanner یکی دیگر از بهترین اسکنرهای قابل حمل آنتی ویروس است که هم اکنون می توانید از آن استفاده کنید.

۷. McAfee GetSusp by Intel

تصویر

خوب ، McAfee GetSusp by Intel یکی دیگر از بهترین ابزارهای قابل حمل آنتی ویروس است که می توانید در سیستم عامل ویندوز از آن استفاده کنید. نکته جالب در مورد McAfee GetSusp by Intel این است که از بانک اطلاعاتی مشهور فایل GTI این شرکت برای شناسایی بدافزار استفاده می کند. McAfee GetSusp توسط اینتل با یک رابط کاربری عالی وارد می شود و می تواند بدافزارهای سرسخت را به راحتی از بین ببرد.

۸. Kaspersky Virus Removal Tool

تصویر

ابزار حذف ویروس Kaspersky یکی دیگر از بهترین ابزارهای قابل حمل رایگان برای اسکن و ضد عفونی کردن رایانه ویندوز است. با این حال ، یک برنامه کوچک مانند رقبای خود نیست. برای نصب به حداقل ۵۰۰ مگابایت فضای ذخیره سازی رایگان احتیاج دارد و برای ارائه نتایج نیاز به زمان دارد. جدا از آن ، ابزار حذف ویروس کسپرسکی یک اسکنر ویروس قدرتمند را ارائه می دهد که می تواند بدافزارها و ویروس های مخفی را به راحتی تشخیص دهد.

۹. VIPRE Rescue Scanner

تصویر

VIPRE Rescue Scanner یکی دیگر از بهترین راه حل های قابل حمل ضد بدافزار در لیست است که می تواند بدافزارهای مخفی و سرسخت را اسکن و کشف کند. نکته جالب در مورد اسکنر VIPRE Rescue این است که از اسکن های خط فرمان پشتیبانی می کند. جدا از آن ، روند اسکن برای تکمیل بیشتر از حد معمول طول می کشد ، اما نتایج ارزش انتظار را دارند. بنابراین ، VIPRE Rescue Scanner یکی دیگر از بهترین نرم افزارهای قابل حمل آنتی ویروس برای ویندوز است که هم اکنون می توانید از آن استفاده کنید.

۱۰. Spybot – Search & Destroy Portable

تصویر

Spybot – Search & Destroy Portable یکی دیگر از اسکنرهای بدافزار قابل حمل با بالاترین امتیاز است که می تواند جاسوس افزارها ، نرم افزارهای مخرب و ویروس را از رایانه شما ردیابی و حذف کند. رابط کاربری Spybot – Search & Destroy Portable ساده و بدون شلوغی است و حالت اسکن سفارشی را نیز در اختیار کاربران قرار می دهد. بنابراین ، Spybot – Search & Destroy Portable بهترین اسکنر بدافزار پرتابل برای ویندوز است که هم اکنون می توانید از آن استفاده کنید.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
عرض ارادت احساسی و عیادت بازیگران و ورزشکاران از رهبر معظم انقلاب در بیمارستان+ عکس/ از جواد عزتی و علی ضیا تا علی پروین و بهداد سلیمی (559 نظر) تذکر جدی رهبر انقلاب به عکاسان خبری در کرمانشاه/ با کفش وارد نشوید+عکس (297 نظر) رهبر معظم انقلاب چه میوه هایی را برای حفظ سلامتی خود میل می کنند؟ (142 نظر) پاسخ جالب رهبر معظم انقلاب به یک سوال: حضرت آقا اصلاً شما فکر می‌کردین که رهبر بشین؟ (82 نظر) دیدار بازیگران معروف و محبوب ایرانی با رهبر انقلاب/ از شاهرخ استخری تا مصطفی زمانی و عموپورنگ+عکس (55 نظر) واکنش ایران به درخواست عجیب آمریکا برای حمله نمادین اسرائیل (47 نظر) گریم سخت و سنگین شازده مفخم سریال "گیلدخت"، صالح میرزاآقایی، برای بازی در نقش امام خمینی/ بنظرتون شبیه ایشون شدن؟ (43 نظر) خلاقیت خنده دار یک ایرانی برای دوخت کاپشن با پتو پلنگی حماسه آفرید/ ایرانی پنجه طلا از هر انگشتش هنر میباره😂 (41 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز چوپان برای تردد بدون دردسر گوسفندانش در سطح شهر+ویدیو/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (27 نظر) نگاهی به کیک تولد 5 سالگی هانا دختر مهران غفوریان با دیزاین خاص/مبارکا باشه +عکس (27 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک بقال تبریزی برای کودکان حماسه ساز شد/ درک و شعور ایشون ستودنیه+عکس (27 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده مشهدی، با نوشته جالب پشت وانت اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا (27 نظر) تصویر دیده نشده و قدیمی از آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب در کنار دریا با کاپشن و کلاه +عکس (26 نظر) نگاهی به ماشین لاکچری و خارجی محسن تنابنده، نقیِ پایتخت+عکس/ صبر و لبخند در برابر درخواست مردم برای گرفتن عکس سلفی (19 نظر) ماجرای جالب کارت عروسی فائزه و حمید که به دست رهبر انقلاب رسید/ حرکت تحسین برانگیز عروس و داماد ایرانی برای خرید سرویس طلا+عکس (19 نظر)
دیگران می‌خوانند   
رونمایی از استایل دامادی فوق العاده شیک و باکلاس هادی کاظمی در روز عقد با سمانه پاکدل/ آقا و خانم بازیگر مثل همیشه خاص‌پسند+عکس جدیدترین عکس پریناز ایزدیار بازیگر سریال جیران با لباس های اصیل و ایرانی/رنگ و بوی بهار رو میده خلاقیت جالب و خنده دار یک ایرانی برای درست کردن گاری لوکس با استفاده از خودروی فرسوده و اسب/ انگار سوار بنز شده😂+عکس نگاهی به تولد 30 سالگی امیرحسین فتحی بازیگر سیاوش سریال جیران در دل جنگل/ چه خلوت +عکس ماجرای عجیب انتقال پیکر حضرت یوسف توسط حضرت موسی به فلسطین صبحانه عاشقانه رضا گلزار با عشق زندگیش/ چه میزی چیده برا آیسان خانومش+ عکس اذان گفتن جالب حامد شاکرنژاد قاری برنامه محفل در گوش دختر ناز و زیبای مهران غفوریان+ویدیو رونمایی از مادر شوهر واقعی ریما رامین فر هما سریال پایتخت/ بیشتر شبیه عروسش هست تا پسرش! +عکس (تصاویر) خلق شاهکار مینیاتوری بر روی نوک مداد پذیرش دانشگاه با آیلتس 6، امکان پذیر است یا خیر؟ خلاقیت تحسین‌برانگیز شهرداری ساری در طراحی مار با مانع های U شکل پیاده‌رو+عکس/ دست مریزاد و باریکلا به این ذهن 👌 قدردانی علیرضا داوودنژاد پدر مرحوم رضا داوود نژاد از مردم دکوراسیون شیک و مدرن خانه سارا و نیکای سریال پایتخت در سوئد/ هنر استفاده از شمع ها در چیدمان خانه جدیدترین سلفی گلزار در کنار همسرش، آیسان/ بنظرتون کیکه یا واقعیه؟😄 (ویدئو) خورشت کرفس به سبک مینا مختاری، همسر باسلیقه بهرام رادان/ ببین باز چه میکنه! ویدئو) فشن شوی حامد آهنگی در برنامه "شب آهنگی"/ ببین خودش چی تنش کرده آخه😂 (فیلم) خواندن شعر دوران کودکی با صدای کودکانه توسط حاج آقا/ از شدت خنده اشک نیما شعبان نژاد دراومد آیا میدانستید آمریکا دو رئیس جمهور وسرود ملی دارد؟/یکی از عجایبی که راجع به آمریکا نمیدانستید! (ویدئو) شرکت کننده حذف شده برنامه "صداتو" با صدای شگفت انگیزش حاضران را حیرت زده کرد/ ببینین صحنه رو چطور تو مشتش گرفته! واکنش تند ژیلا صادقی روی آنتن زنده به الهام حمیدی! (ویدئو) نگاه های جذاب و عاشقانه هانده ارچل و شهاب حسینی بهم/ در نقش شمس تبریزی و کیمیاخاتون (عکس) تصاویری دیده نشده از حضور محمدرضا گلزار در منزل نعیمه اشراقی نوه امام خمینی! (تصاویر) تیپ و چهره جدید «فریده» سریال بزنگاه بعد 15 سال در 48 سالگی تصاویر آخرالزمانی از بارش بی سابقه باران در دبی | دبی در آب غرق شد!!! (عکس) یک آگهی تبلیغاتی عجیب که 3 منطقه تهران را به هم ریخت! (عکس) ایده و خلاقیت جالب و جذاب یک کافه برای رعایت حجاب مشتریان! (تصاویر)تغییر قیافه باور نکردنی مرجانه گلچین/دیگه هیچ جوره نمیشه شناختش/کلاه حصیری و بارانی یه ترکیب تیپ خفن... (عکس) تصویری از حضور متفاوت چند زن و ژست خاص آنان در رژه امروز ارتش جمهوری اسلامی! نگاهی به رستوران شیک و مجلل خسرو حیدری با چیدمان شیک و منحصر به فرد در زعفرانیه تهران+عکس (عکس) تصویری عجیب از غذای سلف یک دانشگاه/هرکی تونست بگه چه غذاییه واقعا نابغه س! الناز شاکردوست و سروش صحت؛ مادر و پدری که حتی جنازه‌ی دخترشان را هم به آنها ندادند😓 اگر دختر جوان دارید، این فیلم برای شماست! داستان جالب زباله گردی که عضو شهرداری شد/ رمز و راز مافیایی که با زباله های تهران میلیاردر شدند کشف عجیب بزرگترین مارِ تاریخ طبیعت /+عکس دورهمی خانوادگی گلوریا هاردی بازیگر سریال کیمیا با شوهر و برادر شوهرش سینا مهراد در یک رستوران خوشگل/چقدر صمیمی هستن باهم (ویدئو) خلاقیت دیدنی امیرعلی نبویان در شوخی با اشعار حافظ تعطیلات آخرهفته دلچسب شاهرخ استخری سعید سریال دلنوازان با دختر خوشگلش در پارک جنگلی+عکس خلاقیت خنده دار حامد آهنگی برای لباس پوشیدن با ترکیب مانتو مجلسی و زیرشلواری/ اون زیرشلواری کجا گیر کرده😂😂 خلاقیت خنده دار راننده کامیون شیرازی برای نشون دادن ادب و شخصیتش/ چه فکر بکری کرده😂👌 بایدن : آدمخوارها دایی ام را خوردند ! ناهار فصل خوشمزه و خوشرنگ مینا مختاری برای همسرش بهرام رادان/ با بچه کوچیک چجوری میرسه اینهمه کار خونه میکنه
تیتر امروز   
قدردانی علیرضا داوودنژاد پدر مرحوم رضا داوود نژاد از مردم واکنش تند ژیلا صادقی روی آنتن زنده به الهام حمیدی! (عکس) تصاویری دیده نشده از حضور محمدرضا گلزار در منزل نعیمه اشراقی نوه امام خمینی! (تصاویر) تیپ و چهره جدید «فریده» سریال بزنگاه بعد 15 سال در 48 سالگی تصاویر آخرالزمانی از بارش بی سابقه باران در دبی | دبی در آب غرق شد!!! (عکس) یک آگهی تبلیغاتی عجیب که 3 منطقه تهران را به هم ریخت! (عکس) ایده و خلاقیت جالب و جذاب یک کافه برای رعایت حجاب مشتریان! (تصاویر)تغییر قیافه باور نکردنی مرجانه گلچین/دیگه هیچ جوره نمیشه شناختش/کلاه حصیری و بارانی یه ترکیب تیپ خفن... (عکس) تصویری از حضور متفاوت چند زن و ژست خاص آنان در رژه امروز ارتش جمهوری اسلامی! (عکس) تصویری عجیب از غذای سلف یک دانشگاه/هرکی تونست بگه چه غذاییه واقعا نابغه س! الناز شاکردوست و سروش صحت؛ مادر و پدری که حتی جنازه‌ی دخترشان را هم به آنها ندادند😓 اگر دختر جوان دارید، این فیلم برای شماست! داستان جالب زباله گردی که عضو شهرداری شد/ رمز و راز مافیایی که با زباله های تهران میلیاردر شدند کشف عجیب بزرگترین مارِ تاریخ طبیعت /+عکس بایدن : آدمخوارها دایی ام را خوردند ! دختر 11 ساله فسیل بزرگترین هیولای دریاها را کشف کرد+عکس