دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

بهترین اسپیکر بلوتوث با قیمت مناسب 

شنبه، 02 مهر 1401
کد خبر: 224060
ساعدنیوز : بهترین اسپیکر بلوتوث با قیمت مناسب. امروزه سیستم صوتی و موسیقی در همه خانه ها به ویژه بین نوجوانان و جوانان طرفداران بی شماری دارد. سیستم های بسیار قوی صوتی موجود در بازار از جمله اسپیکر بلوتوثی با کیفیت صدای ویژه یک همراه همیشگی در سفر و محل کار شما است.

امروزه سیستم صوتی و موسیقی در همه خانه ها به ویژه بین نوجوانان و جوانان طرفداران بی شماری دارد. سیستم های بسیار قوی صوتی موجود در بازار از جمله اسپیکر بلوتوثی با کیفیت صدای ویژه یک همراه همیشگی در سفر و محل کار شما است. این اسپیکرها از لحاظ مدل و برند تنوع بسیار زیادی دارند، به همین دلیل انتخاب و خرید آن ها کمی دشوار شده است. در فروشگاه اینترنتی اورینسل شما با انواع و اقسام بهترین اسپیکر بلوتوث با قیمت مناسب روبرو خواهید شد. پس با ما تا آخر مقاله همراه باشید.

اسپیکر بلوتوث چیست؟


اسپیکر بلوتوث نوعی بلندگو است که نیازی به کابل و سیم ندارد و با قابلیت بلوتوث به گوشی، تبلت و .... وصل می شوند. این اسپیکر ها به راحتی حمل می شوند و می توانند همه مکان ها را بدون محدودیت پوشش میدهند. به کمک این اسپیکرها می توان آهنگ های مورد علاقه خود را در هر مکان و هر زمان بدون نگرانی از گره خوردن سیم و یا پیدا کردن پریز گوش داد. نحوه عملکرد مدل های مدرن و به روز اسپیکرهای بلوتوث علاوه بر بلوتوث به قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه نیز بستگی دارند.

انواع اسپیکرهای بلوتوث

بهتر است پیش از اقدام به خرید بهترین اسپیکرهای بلوتوث انواع مختلف آن ها را بشناسید. این اسپیکرها عبارتند از :
اسپیکر ایستاده
این نوع اسپیکرهای بلوتوثی دارای ارتفاع بلندی هستند و حالت ایستادن آن ها به گونه ای است که صدا به خوبی به گوش شما می رسد.
اسپیکر سنتر چنل
اسپیکر سنتر چنل ( Center Channel) کیفیت صدای بسیار بالایی دارد و در فضای منزل و سینمای خانگی مورد استفاده قرار می گیرد. برای شنیدن صداهایی که دارای فرکانس متوسط هستند می توان از اسپیکر سنتر چنل استفاده کرد.
مدل قابل حمل
این نوع اسپیکرها بهترین و پرطرفدارترین اسپیکر بلوتوث هستند و به راحتی در هر مکانی قابل استفاده است.
مدل بوک شلف
اسپیکر بلوتوث دار بوک شلف (Bookshelf ) قابل حمل است و صدای زیر و شفاف دارد. اندازه این نوع اسپیکرها کوچک است و برای سیستم های صوتی در مکان های بزرگ انتخاب درستی نیست.
اسپیکر فلور
طراحی ساخت اسپیکر فلور (Floor ) به گونه ای است که فقط در حالت نشسته می توان از آن استفاده کرد.

اسپیکر بلوتوث :

امروزه به دلیل استقبال گسترده از اسپیکرهای بلوتوث با قیمت مناسب، تقریبا در هر اندازه و طرحی از این اسپیکرها در بازار موجود است. به همین دلیل هنگام خرید آن ها می بایست به ویژگی های این اسپیکرها توجه کنیم و با توجه به آن ها اقدام به خرید مدل مورد علاقه خود نماییم. این ویژگی ها شامل موارد زیر می شود:
1. کیفیت صدای اسپیکر
اسپیکرهایی که دارای کیفیت صدای خوب هستند، پاسخ فرکانسی آن ها بالا است. خروجی بین 20 هرتز تا 20 کیلو هرتز کافی است. اسپیکر شما باید کیفیت صدای خوب داشته باشد نه اینکه حجم صدای خروجی آن بالا باشد.
2. نسخه بلوتوث اسپیکر
هنگام خرید بهترین اسپیکر بلوتوثی به آخرین ورژن آن توجه کنید؛ زیرا نسخه بلوتوث نشان دهنده کیفیت ارتباط از فاصله های مختلف است.
3. اندازه و وزن اسپیکر بلوتوثی
انتخاب اندازه بستگی به نوع استفاده شما دارد. زیرا اسپیکرهای بلوتوث دار در اندازه های متنوع ساخته شده اند.
4. ظرفیت باطری اسپیکرهای بلوتوث
اسپیکرهای قابل حمل یک باتری قابل شارژ داخلی درون خود دارند و نیازی به باتری الکتریکی ندارند. همچنین باتری هایی که دارای امکانات جانبی کمتر و ظرفیت بالا هستند، عمر بهتری دارند.
5. کارت حافظه
هنگام خرید اسپیکر توجه داشته باشید که مجهز به کارت حافظه باشد؛ زیرا بدون کارت حافظه شما دچار مشکل می شوید و در شرایط مختلف نمی توانید از آن استفاده کنید.
6. پشتیبانی از سیستم عامل
در هنگام خرید اسپیکر بلوتوثی دقت کنید که به همه سیستم عامل ها قابل اتصال باشد. به طور معمول اسپیکرهای مدرن و امروزی دارای چندین سیستم عامل هستند.
7. موارد جانبی اسپیکر
زمان خرید اسپیکر توجه کنید که تمامی امکانات جانبی را داشته باشد. صفحه نمایش، ریموت، قابلیت گرفتن امواج دریایی، پاوربانک، میکروفون جهت مکالمه از لولزمات جانبی مهم در اسپیکر هستند.
8. مقاومت در برابر آب
به دلیل اینکه اکثر افراد قصد دارند از اسپیکرهای بلوتوثی در آب استخر و یا ساحل استفاده کنند، می -بایست اسپیکری خریداری کنند که ضدآب باشد.
9. طول عمر بالای اسپیکر
اسپیکری که خریداری می کنید اگر دارای بدنه مقاوم در برابر ضربه باشد، از طول عمر بالایی برخوردار خواهد بود.

معرفی اسپیکر بلوتوثی لیتو مدل LK44

برند لیتو در لوازم جانبی صوتی دارای محصولات با کیفیت و درجه یک است. اسپیکر بلوتوثی لیتو دارای بدنه ضد ضربه و به رنگ مشکی مات در بازار عرضه می شود. دارای لوازم جانبی صفحه کنترل، پورت USB، کارت حافظه، باتری قابل شارژ است. ورژن بلوتوث آن 0/5 است و تا برد 10 متر را بدون قطعی و اختلال در صدا ساپورت می کند. فروشگاه اینترنتی اورینسل این مدل اسپیکر را با گارانتی اورجینال و با قیمت مناسب به مشتریان خود ارائه می دهد.

اسپیکر بلوتوثی تی اند جی مدل TG-113C

اسپیکر تی اند جی مدل TG-113C قابل حمل و مناسب برای مسافرت و پیک نیک است. این نوع اسپیکر بلوتوثی دارای ظاهر زیبا و کیفیت صدای بالایی است و حداکثر توان آن 10 وات است. اسپیکر تی اند جی مدل TG-113C دارای بدنه ضد ضربه و در برابر آب مقاوم است. این اسپیکر قابلیت پخش رادیو دارد و دارای وضوح بسیار بالایی است. در تهران اسپیکر، قیمت اسپیکرها از لحاظ ویژگی در دسته های مختلفی قرار می گیرند و شما می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید.

اسپیکر بلوتوثی KIMISO S1
اسپیکر کیمیسو اس وان تمامی ویژگی های یک اسپیکر قابل حمل بلوتوثی را یک جا دارد. نسخه صفحه نمایش آن 0/5 است و برای اتصال به دستگاه نیاز به کابل میکرو اس دی دارد. دارای چراغهای ال ای دی است که ظاهر بسیار زیبایی به اسپیکر داده است. صدا را با توان خروجی 45 وات ساعت پخش می کند و فرکانس پاسخگویی بین 20 هرتز تا 20 کیلو هرتز است. ولتاژ باتری آن 5 ولت و ظرفیت آن برابر با 1500 میلی آمپر ساعت است. شرکت اورینسل با عرضه هر اسپیکر کیمیسو اس وان یک پکیج کامل از تمام تجهیزات مورد نیاز برای داشتن استودیوی پخش خانگی به شما عرضه می کند.

سخن آخر

به طورکلی برای داشتن بهترین اسپیکر بلوتوث با قیمت مناسب می بایست هنگام خرید به ویژگیهای اسپیکرها مانند دارا بودن کارت حافظه، ضدآب بودن، قابلیت حمل و ..... توجه کرد. فروشگاه اینترنتی اورینسل انواع و اقسام اسپیکرهای بلوتوثی را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب به شما عرضه می کند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 15 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
سابمیت مقاله چیست؟
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟