بهترین موزیک پلیرهای اندروید ۲۰۲۲

  چهارشنبه، 18 آبان 1401   زمان مطالعه 5 دقیقه
بهترین موزیک پلیرهای اندروید ۲۰۲۲
آیا به دنبال خفن ترین و قوی ترین موزیک پلیرها برای گوشی اندروید هستید؟ پس پیشنهاد می کنم که این مقاله را از دست ندهید. چون فرقی نمی کند که گوشی شما چه برندی باشد (شیائومی، هوآوی، سامسونگ)؛ ما در این مقاله بهترین موزیک پلیرهای ۲۰۲2 را به شما معرفی می کنیم.

بهترین اپلیکیشن های موزیک پلیر اندروید 2022 با لینک دانلود مستقیم. برای گوش کردن به آهنگ از چه برنامه موزیک پلیر اندروید استفاده کنید؟ در ادامه بهترین نرم افزار های موزیک پلیر اندروید را معرفی می کنیم تعداد زیادی برنامه موسیقی برای انتخاب در فروشگاه Play وجود دارد، بنابراین تصمیم گیری در مورد بهترین برنامه های اندرویدی در اطراف می تواند دشوار باشد، به خصوص اگر اهل صدای با وضوح بالا هستید. به همین دلیل است که Android Police لیستی از بهترین پخش کننده های موسیقی محلی در اندروید را جمع آوری کرده است تا بتوانید همه برنامه های ارزشمند را در یک مکان پیدا کنید. بنابراین چه به دنبال چیزی مینیمال هستید که به راحتی مضمون داشته باشد یا به یک نیروگاه نیاز دارید که از انواع DAC ها پشتیبانی کند، خلاصه امروز برای شما مناسب است

  • YouTube Music: در این برنامه شما می توانید به یک میلیون موزیک به طور رایگان دسترسی داشته باشید. البته یوتیوب موزیک دارای آگهی است و اگر مایل به حذف تبلیغات این برنامه هستید به شما پیشنهاد می کنیم که نسخه پریمیوم این برنامه را با مبلغ ۹.۹۹ دلار در ماه خریداری کنید. بنابراین ما به شما پیشنهاد می کنیم که اگر به دنبال یک منبع عالی برای پخش موسیقی می گردید حتما از گوگل پلی، YouTube Music را دانلود کنید.

برنامه  YouTube Music
  • Apple Music: اگر از گوشی های اندرویدی استفاده می کنید اما می خواهید که از موزیک پلیر آیفون استفاده کنید، باید به شما بگویم که شرکت اپل این قابلیت را برای کاربران اندرویدی فراهم کرده است. همچنین شما به کاتالوگ ۷۰ میلیون آهنگ دسترسی خواهید داشت. شما می توانید در ابتدا به مدت سه ماه از نسخه آزمایشی این برنامه به طور رایگان استفاده کنید و اگر باز هم مایل بودید که خدمات بیشتری از این سرویس دریافت کنید می توانید نسخه پرو این برنامه را خریداری کنید.
برنامه Apple Music
  • Spotify: اسپاتیفای بهترین و محبوب ترین پخش کننده موسیقی است.با Spotify میلیون ها آهنگ و پادکست گوش کنید و جدیدترین آهنگ های ترند دنیا را پیدا کنید. پلی لیست شخصی بسازید و در هر زمان دوست دارید و مشغول کار هستید آهنگ یا پادکست مورد علاقه تان را بشنوید. و پلی لیست شخصی تان را با دوستان تان به اشتراک بگذارید.بهترین ویژگی های برنامه Spotify
  1. آهنگ های محبوب دنیا را در ژانرها مختلف گوش کنید
  2. دسترسی به آهنگ های دهه های مختلف
  3. پادکست و موسیقی موردنظر را رایگان پخش کنید
  4. آلبوم ها و پادکست های جدید را کشف کنید
  5. آفلاین موسیقی گوش کنید
  6. از دستگاه های مختلف مانند Chromecast,wear OS، تلویزیون و بلندگوهای مشخصی با اسپاتیفای آهنگ گوش کنید
برنامه  Spotify
  • Google Play Music: در بین تمام موزیک پلیرها، پخش کننده موسیقی گوگل پلی موزیک پرطرفدارترین و بهترین پلیر اندروید 2021 است که می توانید با نصب آن، به تمامی آهنگ های جدید دسترسی داشته باشید. این موزیک پلیر برای گوشی های IOS نیز ارائه شده است. در این بهترین موزیک پلیر اندروید در سال ۲۰۲۱ ، شما می توانید ۵۰۰۰۰ موسیقی را به کتابخانه خود اضافه کرده و از گوش دادن آنها لذت ببرید. در این پلیر موسیقی، شما می توانید از افکت های خاص و جالب استفاده کرد و به موسیقی های خود هیجان بیشتری ببخشید.
برنامه Google Play Music
  • VLC Media Player: این برنامه دارای کامل ترین آکولایزر و فیلترهای مختلف صوتی است که می تواند تمام فرمت های صوتی و تصویری مانند MKV, MP4, AVI, MOV, Ogg, FLAC, TS, M2TS, Wv و AAC را نیز باز کند. از دیگر قابلیت های این پلیر می توان به اجرای چندگانه ی فایل های صوتی، قابلیت چرخاندن فیلم، نمایش زیرنویس فیلم ها با کیفیت عالی، کتابخانه اختصاصی موزیک و ویدئو با امکان سفارشی سازی، پشتیبانی از هدست و نمایش تصویر روی جلد آلبوم و محیط کاربری زیبا و ساده ی آن اشاره کرد.

برنامه  VLC Media Player
  • Tidal: افرادی که عاشق موسیقی هستند قطعا دوست دارند آهنگ ها را با بهترین کیفیت بشنوند. با بهترین کیفیت، آهنگ های مورد علاقه تان را در پلیر Tidal بشنوید. آهنگ ها را با کیفیت 360 و به صورت Dolby Atmos گوش کنید. با Tidal می توانید آهنگ ها را از دستگاه های مختلف بشنوید. با تلویزیون، آمازون الکسا و بلندگوهای مختلف از شنیدن آهنگ ها لذت ها ببرید.

بهترین ویژگی های برنامه Tidal

  1. بدون وقفه آهنگ گوش کنید
  2. قابلیت گوش کردن آهنگ به صورت آفلاین
  3. درژانرهای مختلف آهنگ گوش کنید
  4. بهترین کیفیت صوتی MQA Hifi-
  5. پلی لیست های شخصی بسازید
  6. بدون تبلیغات آهنگ گوش کنید
  7. به اشتراک گذاری پلی لیست شخصی
  8. بررسی بیوگرافی هنرمندان
  9. دسترسی به جدیدترین موسیقی ها
  10. سازگاری با انواع دستگاه ها
برنامه Tidal
  • Musixmatch: همیشه با کنار هم قرار گرفتن معنی متن آهنگ در کنار موسیقی ارتباط بهتری بین مخاطب و آهنگ برقرار می شود. خبر خوب اینکه می توانید با برنامه Maximatch به بزرگترین مجموعه متن های آهنگ دنیا متصل شوید. متن آهنگ را با برنامه های اسپایتفای، گوگل پلی، پاندورا، اپل موزیک مشاهده کنید و از آن لذت ببرید. با نمایش همزمان متن آهنگ و موسیقی زبان جدید بیاموزید.بهترین ویژگی های برنامه Maximatch
  1. متن هر آهنگی را با یک ضربه پیدا کنید
  2. آهنگ مورد علاقه براساس نام، نام هنرمند یا بخشی از آهنگ پیدا کنید
  3. پخش ویدیوی یوتیوب به صورت تمام صفحه
  4. پخش، مکث، رد شدن آهنگ از صفحه قفل شده
  5. دریافت اعلان برای دسترسی به جدیدترین آهنگ مورد علاقه تان
  6. شناسایی آهنگ و پخش در برنامه اسپاتیفای
  7. قابلیت پیش نمایش آهنگ ها
برنامه Musixmatch
  • Amazon Music: آمازون موزیک به شما اجازه می دهد که موسیقی های مورد علاقه تان را ذخیره و ویرایش کنید. همچنین می توانید موسیقی ها را از طریق بلوتوث به استریوی ماشین یا خانه خود متصل و پخش کنید. شما می توانید با خرید اشتراک سالانه آمازون پرایم، به دو میلیون موزیک بدون آگهی و تبلیغات اضافی دسترسی داشته باشید.

برنامه Amazon Music

نتیجه گیری

ما در این مقاله چند تا از خفن ترین موزیک پلیرها را برای اندروید به شما معرفی کردیم. چنانچه در رابطه با هر یک از موزیک پلیرهای نام برده شده سوالی داشتید در کامنت ها بپرسید تا در کوتاه ترین زمان ممکن به شما پاسخ داده شود.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (647 نظر) رهبر معظم انقلاب: در ایستگاه منتظر قطار بودم که فردی که اصلا نمی شناختمش شروع کرد به مسخره کردن من+ویدیو (211 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (197 نظر) میزبانی رهبر معظم انقلاب از مهمانش در ضیافتی به صرف شام +عکس/سفره ای که اُملت تنها غذای آن بود... (148 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (67 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (60 نظر) نگاهی به کیک تولد آیتک سلامت کاپیتان چشم آبی تیم ملی والیبال بانوان و رقیب زهرا گونش/ مبارکا باشه (60 نظر) نگاهی به میز عقد ساده و با دیزاین مختصرِ زینب سلیمانی دختر کوچکِ سردار سلیمانی و همسر لبنانی‌اش+عکس/ استندهای اسم و شمع های تک رنگ (49 نظر) در خانه شهید رئیسی به روی همه مردم باز می شود (45 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (33 نظر) خلاقیت هوش پران مغازه دار کاشانی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغزشو باید طلا گرفت+عکس (25 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده تهرانی، با نوشته جالب پشت پژو پارس حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا (22 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (21 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روایتی از مخالفت همسر رهبر معظم انقلاب با هدیه ای که به رهبر داده بودند/ ما این غذاهایی که می‌خوریم، با این ظرفها جور درنمی‌آید، اینها را رد کنید، برود
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منظور ظریف از دولت وفاق ملی چیست؟
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان