دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

به صدا درآوردن زنگ آغاز سال تحصیلی جدید به دست نیوشا ضیغمی با چندین نکته؛ از پوشیدن مانتویی با تصویر کودکان کار تا اهدای گل خریداری شده از کودکان کار به دانش آموزان 

سه شنبه، 03 مهر 1403
ساعدنیوز: تصاویری از حضور نیوشا ضیغمی در مدرسه برای نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی در سال 95 را مشاهده بفرمایید. وی در آن زمان به عنوان سفیر انجمن کودکان کار و خیابان گل هایی که از این کودکان خریداری کرده بود را بین دانش آموزان پخش کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، نیوشا ضیغمی در 18 تیر ماه 1359 در تهران به دنیا آمد. پدرش محسن ضیغمی دبیر و مادرش فهیمه رستم پور کارمند بازنشسته است که تجربه بازی در فیلم سینمایی چارسو را نیز دارد. او می‌گوید با وجود مخالفت والدین، وارد حرفهٔ بازیگری شده‌است: «وقتی می‌خواستم وارد بازیگری شوم مادرم مخالفت نمی‌کرد، ولی آن دید مادرانه نسبت به آینده من را در نظر می‌گرفت اما پدرم با بازیگر شدن من زیاد موافق نبود. تصاویری از حضور نیوشا ضیغمی در یک مدرسه برای نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی جدید را ملاحضه می کنید.


56 پسندیدم 32 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 23 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(ویدئو) سوسن پرور: دوران دبیرستان آرایش می‌کردم ولی به‌نظرم احمقانه بود/ من خیلی درد کشیدم تا به اینجا رسیدم/ فریدون جیرانی: چقدر اون آدم بی‌ادب و‌بی‌تربیت بوده!
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
(ویدئو) حماسه‌آفرینی دختر دانش‌آموز پژمان بازغی/ شوق‌و‌ذوق مادرانه مستانه مهاجر در لحظه اهدای جایزه بهترین بازیگر نوجوان سینمای ایران به نفسش + عکس
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
(عکس) خلاقیت جذاب شهرداری تهران در طراحی بنری مشترک از پزشکیان و قالیباف به زبان فارسی و عبری
فینال هادی چوپان در استیج مستر المپیا 2024: گرگ پارسی سمسون داودا و کریس لانسفورد را محو کرد +فیلم
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی