دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

بهاره رهنما: آدمی که مذهبیه هرگز خودکشی نمیکنه آزاده نامداری مثل من خیلی در معرض قضاوت بود/ من از خانواده آزاده عزیز عذرخواهی میکنم+فیلم 

دوشنبه، 26 شهریور 1403
ساعد نیوز: در این ویدئو توضیحاتی از بهاره رهنما در مورد قضاوت های مردم و حرف و حدیث هایی که قبل از فوت آزاده نامداری به سرعت منتشر شده بود را مشاهده فرمایید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، در تاریخ 7 فروردین 1400 پیکر بی جان آزاده نامداری در خانه اش در منطقه سعادت آباد تهران کشف شد. در آن زمان این مجری سرشناس ایرانی 37 سال داشت. ماجرا از این قرار بود که در ساعت 19:50 عصر 7 فروردین پس از تماس تلفنی پدر آزاده نامداری با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر فوت دخترش در آپارتمانش در یکی از برج های سعادت آباد تهران عوامل انتظامی برای بررسی صحنه به سرعت به محل حادثه اعزام شدند. بررسی ‌های اولیه نشان می داد که 48 ساعت از مرگ آزاده نامداری می گذرد، طبق اظهارات والدین آزاده نامداری همسر و فرزندش گندم در آن زمان به شمال سفر کرده بودند و نامداری به تنهایی در آپارتمانش بود که چون هیچ تماسی با والدینش نداشت آنها نگرانش شدند و درنتیجه با مراجعه به محل زندگی دخترشان متوجه شدند که او دیگر زنده نیست.

در این ویدئو توضیحاتی از بهاره رهنما در مورد قضاوت های مردم و حرف و حدیث هایی که قبل از فوت آزاده نامداری به سرعت منتشر شده بود را مشاهده فرمایید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 27 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
(ویدئو) اثرات وحشتناک مواد مخدر بر روی این زن که چهره اورا تبدیل به هیولای گالوم ارباب حلقه ها کرده است!
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
رسوایی در قلعه حسن خان: دو کارگر در آتش سوختند، آمبولانس فدراسیون فوتبال آنها را به بیمارستان انتقال نداد!/ مهدی تاج استعفا میدهد؟
علی اوجی: خبر فوت رضا رشیدپور به دلیل عارضه مغزی رو خدمت مردم اعلام می کنم+فیلم
(ویدئو) این پشت صحنه سریال شب‌ های برره عالیه یعنی نبینی باختی؛ فقط قیافه سیامک انصاری دیدنیه😂🤣
(فیلم) دیدن پیغمبر اکرم (ص) در خواب توسط رهبر انقلاب / پیغمبر فرمود این کار در توان خودت است و تا آخر هم تمومش می‌کنی ...
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه