دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

بحث هوتن شکیبا و هدی زین العابدین بازیگران نقش مارال و هاتف رهایم کن در پشت صحنه / فقط دمپایی‌های مارال😁 

پنجشنبه، 08 شهریور 1403
ساعدنیوز: ویدئویی از پشت صحنه سریال رهایم کن با حضور هوتن شکیبا بازیگر نقش هاتف و هدی زین العابدین بازیگر نقش مارال را ببینید.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، رهایم کن سریال نمایش خانگی ایرانی در ژانر درام عاشقانهٔ تاریخی به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی و نویسندگی مجید مولایی، سینا شفیعی و سجاد ابوالحسنی است که در سال 1401 از شبکه اینترنتی فیلیمو به نمایش درآمد. محسن تنابنده، هوتن شکیبا، هدی زین‌العابدین، مهدی حسینی‌نیا، بابک کریمی، مونا احمدی، مائده طهماسبی، شهرام قائدی، رابعه مدنی، آزاده صمدی، حسن معجونی، یوسف تیموری ، سام نوری و آوا حسینی از بازیگران این مجموعه هستند. پخش این مجموعه از 28 بهمن 1401 در فیلیمو آغاز شد و در 26 خرداد 1402 به پایان رسید.

رهایم کن مثلث عشقی است که داستان آن در دههٔ 1350 ایران پهلوی جریان دارد. این مجموعه به دو برادر از خانواده‌ای سرشناس در سیاه‌رود می‌پردازد. حاتم، پسر ارشد خانواده، عاشق پرستار بچه‌اش، مارال می‌شود. درحالی‌که ابهاماتی در رابطه با سرنوشت همسر سابق حاتم در میان اهالی سیاه‌رود وجود دارد، مارال می‌فهمد جان برادرش یونس در خطر است. حاتم در حین کمک به مارال متوجه می‌شود داستان برادر او، به برادر کوچک خودش هاتف که چندسالی است به تهران مهاجرت کرده، گره خورده‌است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 08 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
تصویری از چهره واقعی امیرکبیر در موزه نگارگری تهران/ واقعا باشکوه نیست؟
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
تغییر چهره گرگ پارسی با سِبیل های مشتی ؛ قهرمان بدن سازی با سبیل دسته دارش قابل شناسایی نیست +عکس
خونه و محل زندگی فاطیما بهارمست، نغمه سریال ازسرنوشت به سبک خونه های شیراز با چیدمان گیاه پرنده بهشتی+عکس چقدر دنج و خوشگل
خلاقیت منحصربفرد قنّاد تبریزی در طراحی و پخت کیک برای "کارمندان بانک "+ عکس/ دست مریزاد اوستا😍
نگاهی به گریم پرشین کت زهرا گونش ستاره قدبلند تیم ملی والیبال زنان ترکیه +عکس/ اون کوچولوی ناقلا اون وسط چی می گه
رهبر معظم انقلاب: من و آقای رفسنجانی وضع مالی خوبی نداشتیم آنقدر به بقال سر کوچه بدهکار شدیم خجالت می کشیدیم برویم و تقاضای نسیه کنیم
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
ترجمه تخصصی کتاب