بهترین آموزشگاه زبان آلمانی آنلاین در ایران

  شنبه، 05 خرداد 1403   زمان مطالعه 4 دقیقه
بهترین آموزشگاه زبان آلمانی آنلاین در ایران
در این مقاله، با ما همراه باشید تا بهترین آموزشگاه زبان آلمانی آنلاین در ایران را به شما معرفی کنیم.

یادگیری زبان آلمانی، چه با قصد مهاجرت باشد و چه علاقه به این زبان، کار ساده‌ای نیست؛ به‌ویژه، اگر بخواهید بدون کمک از یک مجموعه معتبر و به‌صورت آزمون‌وخطا دست به یادگیری بزنید، شاید سال‌های سال، بدون آنکه پیشرفتی جدی‌ داشته باشید وقت خود را تلف کنید. این در حالی است که با پیروی از یک برنامه آموزشی درست، همراهی مربی‌های حرفه‌ای و پشتیبانی واقعی، می‌توان این مسیر را در کمترین زمان و با بهترین نتیجه، پشت‌سر گذاشت. در این مقاله، با ما همراه باشید تا بهترین آموزشگاه زبان آلمانی آنلاین در ایران را به شما معرفی کنیم.

چه نیازی به یادگیری زبان آلمانی وجود دارد؟

آلمانی، یکی از پرکاربردترین زبان‌ها در اروپا است. از سوی دیگر، آلمان یکی از قدرتمندترین اقتصادهای جهان را دارد و نقش پررنگی را در صنعت و تجارت بین‌المللی بازی می‌کند. وجود سیستم‌های آموزشی قوی و تحصیل رایگان هم بر جذابیت‌های این کشور اروپایی افزوده‌اند. به همین دلیل، افراد زیادی برای مهاجرت و تحصیل، آلمان را انتخاب می‌کنند. شما در آموزشگاه‌ زبان آلمانی ایزی دویچ می‌توانید این زبان شیرین را راحت‌تر، سریع‌تر و درست یاد بگیرید.

یادگیری زبان آلمانی در آموزشگاه ایزی دویچ چه مزیت‌هایی دارد؟

یادگیری زبان آلمانی در مؤسسه ایزی دویچ، شما را با فصل تازه‌ای از زبان‌آموزی آشنا می‌کند؛ چون مزیت‌های قابل‌توجهی در این آموزشگاه حرفه‌ای زبان آلمانی وجود دارند که در کمتر مؤسسه‌ای می‌توانید نمونه‌اش را با این کیفیت پیدا کنید. بیایید نگاهی به این مزیت‌ها بیندازیم.

یادگیری از هر کجا با هر شرایطی

در آموزشگاه ایزی دویچ، هیچ محدودیتی برای آغاز یادگیری زبان آلمانی وجود ندارد. به زبان ساده، فرقی نمی‌کند که شما یک کارمند تمام‌وقت هستید یا خانمی خانه‌دار با چند فرزند یا حتی فردی که به دلیل شرایط زندگی یا کارش در زمان‌های نامشخصی وقت آزاد را برای یادگیری پیدا می‌کند؛ چون می‌توانید با استفاده از دوره آفلاین ایزی دویچ، یادگیری زبان خود را از سطح مبتدی آغاز کنید و آن را تا سطح متوسط و پیشرفته ادامه دهید.

وجود مدرس شخصی برای هر زبان‌آموز

در آموزشگاه ایزی دویچ، هر زبان‌آموز یک مدرس یا مربی شخصی دارد که در طول مسیر یادگیری آلمانی، او را همراهی می‌کند. وجود این مدرس شخصی به شما کمک می‌کند تا سؤال‌های خود را به‌راحتی از مربی‌تان بپرسید، مواردی که در موردشان ابهام دارید را برطرف سازید و به روند آموزش خود سرعت ببخشید.

آموزش زبان آلمانی

درس‌های تعاملی برای افزایش عمق یادگیری

یکی از ویژگی‌های جالب آموزشگاه زبان آلمانی ایزی دویچ، استفاده از جدیدترین امکانات روز برای ایجاد درس‌های تعاملی است. هدف از ایجاد چنین بستری، یادگیری عمیق‌تر زبان آلمانی، جذاب‌تر شدن درس‌ها برای زبان‌آموزان و امکان رفع اشکال به‌صورت گروهی و زنده است. برای رسیدن به این هدف از ابزارها و امکاناتی مانند برگزاری کلاس‌های آنلاین، انتشار پادکست‌های به‌روز و جلسه‌های آموزشی مجازی استفاده می‌شود.

ارائه برنامه درسی جامع

در آموزشگاه زبان آلمانی ایزی دویچ، تمام مهارت‌هایی که برای پیشرفت زبان آلمانی به آن‌ها نیاز دارید، در قالب یک برنامه درسی منسجم و کامل در اختیار شما قرار می‌گیرد. این برنامه درسی شامل اصول ابتدایی دستور زبان آلمان، آموزش خواندن، نوشتن، صحبت کردن و درک قدرتمند شنیداری می‌شوند. با گام‌به‌گام پیش رفتن در طول این برنامه آموزشی می‌توانید این زبان به‌ظاهر پیچیده را خیلی راحت‌تر و سریع‌تر بیاموزید.

صدور گواهینامه آنلاین

پس‌ازاینکه زبان‌آموزان، تمام درس‌های دوره آموزشی خود را پشت‌سر گذاشتند، گواهینامه‌ای آنلاین را دریافت می‌کنند که سطح مهارت و میزان توانایی آن‌ها در آلمانی را نشان می‌دهد. صدور این گواهینامه‌ها در کنار تقویت سابقه آموزشی زبان‌آموز به او کمک می‌کند تا از فرصت‌های جدید برای تقویت مهارت زبان خود استفاده کند. شما هم می‌توانید با شرکت در دوره‌های مختلف زبان آلمانی ایزی دویچ چنین گواهینامه‌ای را دریافت کنید.

ایجاد بستری برای یادگیری در کنار دیگر زبان‌آموزان

زبان‌آموزان در آموزشگاه زبان آلمانی ایزی دویچ با استفاده از بستر ایجادشده در کلاس‌های آنلاین، این فرصت را پیدا می‌کنند تا با هم ارتباط برقرار کرده و مهارت‌های زبانی خود را تقویت کنند. در کنار این موضوع، مربی‌ها هم زبان‌آموزان را همراهی می‌کنند تا آموزش را در مسیر درست پیش ببرند و زمینه یادگیری زبان‌آموزان از یکدیگر را به وجود بیاورند.

چرا آموزشگاه ایزی دویچ، بهترین انتخاب برای یادگیری زبان آلمانی است؟

ایزی دویچ، یکی از بهترین آموزشگاه‌های زبان آلمانی در ایران است. دلیل‌های زیادی برای این موضوع وجود دارند. اجازه بدهید چند مورد از آن‌ها را با شما درمیان بگذاریم.

  • در ایزی دویچ از مدرسان و ممتحن‌های آموزشگاه گوته استفاده می‌شود که آلمانی، زبان مادری‌شان است. این موضوع به شما کمک می‌کند تا آلمانی را به‌شکلی طبیعی و درست بیاموزید. ازاین‌گذشته، مدرسان و مربی‌های این آموزشگاه از دانشگاه‌های معتبر آلمان فارغ‌التحصیل شده‌اند و تجربه قابل‌توجهی در زمینه آموزش اصولی آلمانی دارند.

  • این سایت، مرجعی برای آموزش زبان آلمانی به‌صورت آنلاین و آفلاین است که فقط در زمینه آموزش زبان آلمان فعالیت دارد.

  • به دلیل دوره‌های آنلاین و آفلاین در مجموعه ایزی دویچ، هرکسی با هر شرایطی می‌تواند آموزش زبان آلمانی را در این آموزشگاه شروع کند.

  • آموزش زبان آلمانی با استفاده از جدیدترین متد آموزش زبان، به‌شکل تعاملی، همراه با تمرین‌های دقیق، بررسی و رفع اشکال زبان‌آموزان انجام می‌شود.

  • کلاس‌های آموزشی در آموزشگاه ایزی دویچ، بنابر خواسته شما به‌صورت خصوصی و نیمه‌خصوصی برگزار می‌شوند. شما می‌توانید باتوجه به شناختی که از خودتان دارید یا تمایلتان، در یکی از این دو نوع کلاس‌های آموزشی شرکت کنید.

  • افرادی که امکان حضور در کلاس‌های آنلاین را ندارند می‌توانند آموزش‌های زبان را به‌شکل ویدیوهای آموزشی دریافت کرده و توسط پشتیبانی که برایشان در‌نظر گرفته می‌شود چالش‌های آموزشی‌شان را برطرف کنند.

  • در آموزشگاه ایزی دویچ، کلاس‌های آمادگی آزمون زبان آلمانی به‌صورت خصوصی برگزار می‌شوند تا زبان‌آموزان بتوانند قبل از برگزاری آزمون، خودشان را آماده کنند.

آزمون تعیین سطح به‌صورت آنلاین در وب‌سایت ایزی دویچ برگزار می‌شود و زبان‌آموزان می‌توانند بعد از نمایش نتیجه آزمون، ثبت‌نام خود را در کلاس‌هایی انجام دهند که متناسب با سطح آن‌ها هستند.

آموزش زبان آلمانی

آلمانی را حرفه‌ای یاد بگیرید

اگر می‌خواهید آلمانی را به‌شکلی حرفه‌ای، درست و به‌راحتی یاد بگیرید یا برای شرکت در آزمون‌ گوته آماده شوید، از خدمات آموزشگاه ایزی دویچ استفاده کنید. این آموزشگاه با استفاده از استادهای مجرب، متدهای جدید آموزشی، رفع اشکال و انواع دوره‌های آموزشی آنلاین و آفلاین برای سطح‌های مختلف، شما را در مسیر آموزش زبان آلمانی در 50 روز همراهی می‌کند.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (114 نظر) شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند (70 نظر) نگاهی به خونه زندگی مجلل کاظم نوربخش، سلمان سریال نون خ+ویدیو/ چه چیدمانی، خوش سلیقگی از در و دیوار میباره (21 نظر) آشتی کردن آشا محرابی، فروغ سریال هشت‌ونیم دقیقه با پدرش بعد از 40 سال (16 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (18 نظر) نگاهی به کیک تولد چند طبقه و هزار رنگ رضا داوودنژاد/ لبخندهای از ته دل آقای بازیگر کنار همسرش غزل بانو (14 نظر) مراسم تشییع پدر محسن تنابنده، شوهر همای پایتخت با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ روحش شاد و یادش گرامی +عکس (14 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (12 نظر) رونمایی از خواهر باکلاس فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش/ مگه داریم انقد شباهت+عکس (9 نظر) نگاهی به سلیقه خاص و متفاوت علی انصاریان در چیدمان میز تنقلات و میز شام در میزبانی از بازیگران+عکس/ باقالی پلو و سالادالویه و... (9 نظر) خلاقیت منحصربفرد مادر ایرانی برای ترک سیگار فرزندش حماسه آفرید/ دست همه سازمان های ترک اعتیاد رو از پشت بست😂 (8 نظر) ثبت عکس عاشقانه آیسان آقاخانی از رضا گلزار در طبیعت گردی آخر هفته شان (8 نظر) رستوران گردی دو نفره حامد آهنگی با مادر شاد و خوش پوشَش+عکس/ خلوت مادر و پسری به سبک مجری خوش خنده😍 (8 نظر) نگاهی به کیک تولد شیک و 3 طبقه نعیمه نظام دوست با طرح بال فرشته/ جذاب و لاکچری+عکس (7 نظر) نگاهی به کانتر آشپزخانه شلوغ و جمع و جور خانه مهران غفوریان در این پیام تبریکش+ویدیو/ یخچال هم قشنگ برا خودش آلبوم عکسه (7 نظر)
تیتر امروز   
پسران و دختران رهبر معظم انقلاب داماد و عروس چه کسانی هستند؟+عکس
خاطره رهبر انقلاب از روزی که پدرشان فوت کرد
دانلود آهنگ جدید "آخر بهار" آرش و مسیح+فیلم/ دیدی آخر بهاره هنوز نیومدی تو سر قرارت ...
حادثه هولناک برای دختر 13 ساله در بند فریمان
لب مرز پاکستان خبری است؟ / پشت پرده فراوانی انبه در وانت‌های میوه فروشان خیابانی
زنان در کجای برنامه‌های انتخاباتی ایستاده‌اند؟
پسر کنکوری که عاشق دختر بی بند و بار شد و به کشیدن گل روی آورد!
حلوای نذری بهانه ورود به خانه ی مرد ثروتمند/جنایت 24 میلیارد تومانی...
مریم رجوی دچار حمله شد | سرکرده منافقین را با دز بالای دارو زنده نگه داشته اند
رهبر انقلاب: مشارکت مردم در ذات جمهوری اسلامی است
ملاک های دختر سردار سلیمانی برای انتخاب رئیس جمهور+عکس
اعلام نتایج مرحلۀ اول فراخوان «دکتر‌معلمی» دانشگاه فرهنگیان‌
از تکاپوی نامزدهای انتخاباتی تا جشن ده کیلومتری عید غدیر در حواشی داغ امروز چهارشنبه 6 تیر 1403
خداداد افشاریان همه را لو داد/ دستگیری شهاب زندی مدیر عامل باشگاه شمس آذر قزوین!
چک کردن موبایل همسر کار درستی است؟