بهترین آموزشگاه زبان آلمانی آنلاین در ایران

  شنبه، 05 خرداد 1403   زمان مطالعه 4 دقیقه
بهترین آموزشگاه زبان آلمانی آنلاین در ایران
در این مقاله، با ما همراه باشید تا بهترین آموزشگاه زبان آلمانی آنلاین در ایران را به شما معرفی کنیم.

یادگیری زبان آلمانی، چه با قصد مهاجرت باشد و چه علاقه به این زبان، کار ساده‌ای نیست؛ به‌ویژه، اگر بخواهید بدون کمک از یک مجموعه معتبر و به‌صورت آزمون‌وخطا دست به یادگیری بزنید، شاید سال‌های سال، بدون آنکه پیشرفتی جدی‌ داشته باشید وقت خود را تلف کنید. این در حالی است که با پیروی از یک برنامه آموزشی درست، همراهی مربی‌های حرفه‌ای و پشتیبانی واقعی، می‌توان این مسیر را در کمترین زمان و با بهترین نتیجه، پشت‌سر گذاشت. در این مقاله، با ما همراه باشید تا بهترین آموزشگاه زبان آلمانی آنلاین در ایران را به شما معرفی کنیم.

چه نیازی به یادگیری زبان آلمانی وجود دارد؟

آلمانی، یکی از پرکاربردترین زبان‌ها در اروپا است. از سوی دیگر، آلمان یکی از قدرتمندترین اقتصادهای جهان را دارد و نقش پررنگی را در صنعت و تجارت بین‌المللی بازی می‌کند. وجود سیستم‌های آموزشی قوی و تحصیل رایگان هم بر جذابیت‌های این کشور اروپایی افزوده‌اند. به همین دلیل، افراد زیادی برای مهاجرت و تحصیل، آلمان را انتخاب می‌کنند. شما در آموزشگاه‌ زبان آلمانی ایزی دویچ می‌توانید این زبان شیرین را راحت‌تر، سریع‌تر و درست یاد بگیرید.

یادگیری زبان آلمانی در آموزشگاه ایزی دویچ چه مزیت‌هایی دارد؟

یادگیری زبان آلمانی در مؤسسه ایزی دویچ، شما را با فصل تازه‌ای از زبان‌آموزی آشنا می‌کند؛ چون مزیت‌های قابل‌توجهی در این آموزشگاه حرفه‌ای زبان آلمانی وجود دارند که در کمتر مؤسسه‌ای می‌توانید نمونه‌اش را با این کیفیت پیدا کنید. بیایید نگاهی به این مزیت‌ها بیندازیم.

یادگیری از هر کجا با هر شرایطی

در آموزشگاه ایزی دویچ، هیچ محدودیتی برای آغاز یادگیری زبان آلمانی وجود ندارد. به زبان ساده، فرقی نمی‌کند که شما یک کارمند تمام‌وقت هستید یا خانمی خانه‌دار با چند فرزند یا حتی فردی که به دلیل شرایط زندگی یا کارش در زمان‌های نامشخصی وقت آزاد را برای یادگیری پیدا می‌کند؛ چون می‌توانید با استفاده از دوره آفلاین ایزی دویچ، یادگیری زبان خود را از سطح مبتدی آغاز کنید و آن را تا سطح متوسط و پیشرفته ادامه دهید.

وجود مدرس شخصی برای هر زبان‌آموز

در آموزشگاه ایزی دویچ، هر زبان‌آموز یک مدرس یا مربی شخصی دارد که در طول مسیر یادگیری آلمانی، او را همراهی می‌کند. وجود این مدرس شخصی به شما کمک می‌کند تا سؤال‌های خود را به‌راحتی از مربی‌تان بپرسید، مواردی که در موردشان ابهام دارید را برطرف سازید و به روند آموزش خود سرعت ببخشید.

آموزش زبان آلمانی

درس‌های تعاملی برای افزایش عمق یادگیری

یکی از ویژگی‌های جالب آموزشگاه زبان آلمانی ایزی دویچ، استفاده از جدیدترین امکانات روز برای ایجاد درس‌های تعاملی است. هدف از ایجاد چنین بستری، یادگیری عمیق‌تر زبان آلمانی، جذاب‌تر شدن درس‌ها برای زبان‌آموزان و امکان رفع اشکال به‌صورت گروهی و زنده است. برای رسیدن به این هدف از ابزارها و امکاناتی مانند برگزاری کلاس‌های آنلاین، انتشار پادکست‌های به‌روز و جلسه‌های آموزشی مجازی استفاده می‌شود.

ارائه برنامه درسی جامع

در آموزشگاه زبان آلمانی ایزی دویچ، تمام مهارت‌هایی که برای پیشرفت زبان آلمانی به آن‌ها نیاز دارید، در قالب یک برنامه درسی منسجم و کامل در اختیار شما قرار می‌گیرد. این برنامه درسی شامل اصول ابتدایی دستور زبان آلمان، آموزش خواندن، نوشتن، صحبت کردن و درک قدرتمند شنیداری می‌شوند. با گام‌به‌گام پیش رفتن در طول این برنامه آموزشی می‌توانید این زبان به‌ظاهر پیچیده را خیلی راحت‌تر و سریع‌تر بیاموزید.

صدور گواهینامه آنلاین

پس‌ازاینکه زبان‌آموزان، تمام درس‌های دوره آموزشی خود را پشت‌سر گذاشتند، گواهینامه‌ای آنلاین را دریافت می‌کنند که سطح مهارت و میزان توانایی آن‌ها در آلمانی را نشان می‌دهد. صدور این گواهینامه‌ها در کنار تقویت سابقه آموزشی زبان‌آموز به او کمک می‌کند تا از فرصت‌های جدید برای تقویت مهارت زبان خود استفاده کند. شما هم می‌توانید با شرکت در دوره‌های مختلف زبان آلمانی ایزی دویچ چنین گواهینامه‌ای را دریافت کنید.

ایجاد بستری برای یادگیری در کنار دیگر زبان‌آموزان

زبان‌آموزان در آموزشگاه زبان آلمانی ایزی دویچ با استفاده از بستر ایجادشده در کلاس‌های آنلاین، این فرصت را پیدا می‌کنند تا با هم ارتباط برقرار کرده و مهارت‌های زبانی خود را تقویت کنند. در کنار این موضوع، مربی‌ها هم زبان‌آموزان را همراهی می‌کنند تا آموزش را در مسیر درست پیش ببرند و زمینه یادگیری زبان‌آموزان از یکدیگر را به وجود بیاورند.

چرا آموزشگاه ایزی دویچ، بهترین انتخاب برای یادگیری زبان آلمانی است؟

ایزی دویچ، یکی از بهترین آموزشگاه‌های زبان آلمانی در ایران است. دلیل‌های زیادی برای این موضوع وجود دارند. اجازه بدهید چند مورد از آن‌ها را با شما درمیان بگذاریم.

  • در ایزی دویچ از مدرسان و ممتحن‌های آموزشگاه گوته استفاده می‌شود که آلمانی، زبان مادری‌شان است. این موضوع به شما کمک می‌کند تا آلمانی را به‌شکلی طبیعی و درست بیاموزید. ازاین‌گذشته، مدرسان و مربی‌های این آموزشگاه از دانشگاه‌های معتبر آلمان فارغ‌التحصیل شده‌اند و تجربه قابل‌توجهی در زمینه آموزش اصولی آلمانی دارند.

  • این سایت، مرجعی برای آموزش زبان آلمانی به‌صورت آنلاین و آفلاین است که فقط در زمینه آموزش زبان آلمان فعالیت دارد.

  • به دلیل دوره‌های آنلاین و آفلاین در مجموعه ایزی دویچ، هرکسی با هر شرایطی می‌تواند آموزش زبان آلمانی را در این آموزشگاه شروع کند.

  • آموزش زبان آلمانی با استفاده از جدیدترین متد آموزش زبان، به‌شکل تعاملی، همراه با تمرین‌های دقیق، بررسی و رفع اشکال زبان‌آموزان انجام می‌شود.

  • کلاس‌های آموزشی در آموزشگاه ایزی دویچ، بنابر خواسته شما به‌صورت خصوصی و نیمه‌خصوصی برگزار می‌شوند. شما می‌توانید باتوجه به شناختی که از خودتان دارید یا تمایلتان، در یکی از این دو نوع کلاس‌های آموزشی شرکت کنید.

  • افرادی که امکان حضور در کلاس‌های آنلاین را ندارند می‌توانند آموزش‌های زبان را به‌شکل ویدیوهای آموزشی دریافت کرده و توسط پشتیبانی که برایشان در‌نظر گرفته می‌شود چالش‌های آموزشی‌شان را برطرف کنند.

  • در آموزشگاه ایزی دویچ، کلاس‌های آمادگی آزمون زبان آلمانی به‌صورت خصوصی برگزار می‌شوند تا زبان‌آموزان بتوانند قبل از برگزاری آزمون، خودشان را آماده کنند.

آزمون تعیین سطح به‌صورت آنلاین در وب‌سایت ایزی دویچ برگزار می‌شود و زبان‌آموزان می‌توانند بعد از نمایش نتیجه آزمون، ثبت‌نام خود را در کلاس‌هایی انجام دهند که متناسب با سطح آن‌ها هستند.

آموزش زبان آلمانی

آلمانی را حرفه‌ای یاد بگیرید

اگر می‌خواهید آلمانی را به‌شکلی حرفه‌ای، درست و به‌راحتی یاد بگیرید یا برای شرکت در آزمون‌ گوته آماده شوید، از خدمات آموزشگاه ایزی دویچ استفاده کنید. این آموزشگاه با استفاده از استادهای مجرب، متدهای جدید آموزشی، رفع اشکال و انواع دوره‌های آموزشی آنلاین و آفلاین برای سطح‌های مختلف، شما را در مسیر آموزش زبان آلمانی در 50 روز همراهی می‌کند.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
دو دختر داغدیده سیدابراهیم رئیسی در اولین حضور مشترکشان در دانشگاه بعد از شهادت پدر عزیزشان +عکس/ صبور و استوار (327 نظر) مراسم تشییع پدر علی دایی، با حضور چهره های سرشناس و فوتبالی +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (63 نظر) نگاهی به سینی چای و پنیر رهبر انقلاب در دوران جوانی/ ساده زیستی آقا از اوایل زندگی +عکس (52 نظر) نگاهی به دکوراسیون شیک و اروپایی مراسم سومین سالگرد ازدواج سوگل طهماسبی با رونمایی از تم آبی رنگِ خاصِ جشن+عکس/ مثل همیشه متین و باوقار (38 نظر) باقالی قاتوق پختن به سبک مینا مختاری، همسر باسلیقه و کدبانوی بهرام رادان+ویدیو/ با یه بچه کوچیک همچین غذایی رو پختن احسنت داره (35 نظر) پذیرایی صمیمانه و ساده رهبر معظم انقلاب از محمود پاک نیت و هنرمندان دیگر ایرانی با شیرینی و چایی در فنجان عینکی+عکس (34 نظر) ناگفته های رهبر معظم انقلاب از کودکی و پدر و مادرشان/ از شعر و قرآن خوانی تا خاطره روز اول مدرسه و والیبال بازی کردن در کوچه (30 نظر) سبک دکوراسیون ساده و بدون تجملات اتاق کار شهید سید ابراهیم رئیسی با رونمایی از عکس رهبر انقلاب روی میزشان +عکس (21 نظر) شکسته شدن قبح شرب خمر و لمس نامحرم در نبود نظارت کافی و پاسخ ساترا (20 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: گاهی وقتا حرفمون خوبه اما بد تحویل میدیم مثل شربتی که بکنیم تو آفتابه +ویدئو😂👌 (18 نظر) کیک تولد خاص و چند بعدی آیسان آقاخانی برای تولد آقا رضا گلزار/ خوشمزه به نظر میرسه+عکس (14 نظر) (عکس) آخرین عاشقانه پدرانه حسام محمودی، هادی سریال "گرگ و میش"، برای تولد دختر زیبایش، هانا/ آدم دلش آتیش میگیره واقعا (14 نظر) (ویدئو) یادی بکنیم از شوخ بمب خنده ی علی انصاریان با حامد آهنگی 🤣/ بالاخره یکی ام سربه سر حامد گذاشت (11 نظر) نگاهی به گچبری های مدرن و اروپایی خانه علیرضا بیرانوند در تازه ترین عکس هایی که پسرش منتشر کرده+عکس/ سلیقه اکرم بانو توی انتخاب دکوری و چیدمان حرف نداره😍 (11 نظر) میز شام رنگی و خوشمزه فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش برای عروس و پسرش +عکس/ انصافا خوشمزگی از دست پختش داره میباره... (10 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز