دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

بهترین‌های فوتبال آسیا انتخاب شدند/ حضور سه ایرانی و پنجمی طارمی 

چهارشنبه، 27 دی 1402
کد خبر: 371611
ساعد نیوز: مجله فوتبال «تایتان اسپورت» بهترین بازیکن سال فوتبال آسیا را انتخاب کرد که در بین آنها نام چند بازیکن از تیم ملی ایران هم دیده می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از مهر، مجله فوتبال «تایتان اسپورت» چین که هر ساله مراسم جایزه بهترین بازیکن سال فوتبال آسیا را برگزار می‌کند شامگاه سه شنبه بهترین بازیکن سال 2023 را معرفی کرد.

«سون هیونگ مین» بازیکن کره‌ای تیم فوتبال تاتنهام انگلیس برای هفتمین سال پیاپی عنوان بهترین بازیکن سال آسیا را از آن خود کرد. این بازیکن 31 ساله تا اینجای فصل 12 گل در لیگ برتر انگلیس به ثمر رسانده است و مجموعاً در 12 ماه اخیر 27 گل برای تاتنهام و تیم ملی فوتبال کره جنوبی ثبت کرده است.

کیم مین جائه مدافع بایرن مونیخ در این رأی گیری در جایگاه دوم قرار گرفت و کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی النصر عربستان هم سوم شد.

در یازدهمین دوره از مراسم بهترین‌های آسیای 2023 که بهترین بازیکنان آسیایی و یا شاغل در فوتبال آسیا با رأی خبرنگاران و کارشناسان فوتبال انتخاب می‌شوند مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در جایگاه پنجم قرار گرفت و کائورو میاتومو چهارم شد.

در بین 26 نامزد کسب عنوان بهترین بازیکن فوتبال آسیا سردار آزمون و علیرضا جهانبخش هم حضور داشتند که به ترتیب دوازدهم و بیست و سوم شدند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
خلاقیت منحصربه‌فرد پدر ایرانی در نصب کولرآبی روی موتورش حماسه‌ای جدید آفرید+ویدیو/ با این ایده موتورسواری توی گرما باز هم لذت بخشه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
نگاهی به چیدمان هنرمندانه اتاق خواب رامین رضاییان+عکس/ از لوسترهای ژاپنی بالای تخت‌خواب تا گلهای استوایی و سرسبز کنار تخت/ اینجا خود بهشته😍
(فیلم) دعای خاص مداح و شاعر معروف زنجانی برای دکتر پزشکیان در بزرگترین تجمع حسینیان ایران / این مرد در کنار رهبر می‌ایستد و سینه می‌زند
ویدیو/ شعر حماسی استاد شهریار، در وصف اسطورهٔ دینی تاریخ اسلام، امام حسین (ع) و روز عاشورا از زبان رئیس جمهور ایران دکتر پزشکیان
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
ترجمه تخصصی متن
هزینه چاپ یک کتاب