دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

بهترین مارک جاروبرقی 

شنبه، 19 اسفند 1402
اما بهترین جاروبرقی‌ها فقط گرد و غبار را جمع نمی‌کنند بلکه در زمان شما نیز صرفه جویی می‌کنند و دارای ویژگی‌های خاصی هستند. در این مطلب به شما کمک می‌کنیم جاروبرقی مناسب خود را پیدا کنید.

بهترین مدل جاروبرقی

داشتن یک جاروبرقی مناسب برای تمیز نگه داشتن منزل شما بسیار مهم است. اما بهترین جاروبرقی‌ها فقط گرد و غبار را جمع نمی‌کنند بلکه در زمان شما نیز صرفه جویی می‌کنند. بنابراین هنگامی که می‌خواهید یک جاروبرقی بخرید باید موارد زیادی را در نظر بگیرید تا گزینه مناسبی را تهیه کنید. اما اینکه بهترین جاروبرقی کدام است، با توجه به شرایط هر کسی می‌تواند متفاوت باشد. بزرگی خانه یا آپارتمان شما، فرش یا موکت بودن کف محیط، عادات نظافت منزل و مواردی از این دست در انتخاب بهترین مدل جاروبرقی برای هر فرد تأثیرگذار خواهد بود. جاروبرقی‌ها در اشکال، اندازه‌ها و قیمت‌های مختلف وجود دارند، بنابراین اولین کار این است که تصمیم بگیرید چه نوع جاروبرقی برای شما مناسب‌تر است. با توجه به اینکه پیدا کردن جاروبرقی مناسب برای نیازهای شما و ویژگی‌های خانه شما کاری دشوار است، ما در این مطلب نکاتی را که باید حین خرید جاروبرقی در نظر داشته باشید، به شما آموزش می‌دهیم و در پایان نیز بهترین برندها و مدل‌های جاروبرقی که در بازار ایران وجود دارند را معرفی خواهیم کرد.

نکات مهم هنگام خرید جاروبرقی

به طور کلی در خرید بهترین جاروبرقی باید به نکاتی مثل قدرت موتور، میزان مصرف انرژی، نوع کیسه، توان مکش، صدای جاروبرقی، وزن جاروبرقی، قیمت جاروبرقی، طول دسته جاروبرقی و طول کابل جاروبرقی، لوازم جانبی جاروبرقی و آبی یا خاکی بودن آن توجه داشته باشید و با توجه به نیازهایتان و میزان بودجه‌تان بهترین جاروبرقی را انتخاب کنید. در این میان قدرت جاروبرقی اصلی‌ترین ویژگی است که هنگام خرید در نظر گرفته می‌شود. قدرت جاروبرقی که با واحد وات روی آن نوشته شده، توان جاروبرقی در مکش زباله‌ها را نشان می‌دهد. یعنی هر چقدر وات جاروبرقی بالاتر باشد، قدرت مکش آن هم بیشتر می‌شود. در حال حاضر، جاروبرقی‌هایی با قدرت 1500 تا 2200 وات در بازار وجود دارند. جاروبرقی‌های جدید موجود در بازار دارای یک دکمه جداگانه روی خود هستند و شما می‌توانید با بالا و پایین کردن آن، توان مکش جاروبرقی را بدون اینکه صدای آن کم و زیاد شود، یعنی از 1300 تا 2200 وات تغییر دهید. با این مزیت می‌توانید برای تمیز کردن فرش‌ها و مکان‌های آلوده‌تر از قدرت بیشتر و برای نظافت سنگ و سرامیک یا پارکت خانه، از قدرت کمتری استفاده کنید. نکته بعدی که اهمیت زیادی دارد میزان صدای جاروبرقی است. باید بدانید گاهی جاروبرقی‌های پرتوان و با نام و نشان معتبر هم سر و صدای زیادی دارند و میزان صدا در مدل‌ها و مارک‌های مختلف متفاوت است. بنابراین بهتر است، هنگام خرید از فروشنده بخواهید جارو را برای شما روشن کند تا بررسی کنید که آیا تحمل شنیدن صدای آن را دارید یا نه. جاروبرقی‌های جدید در این زمینه پیشرفت زیادی داشته‌اند و صدای جاروبرقی‌ها نسبت به جاروبرقی‌های قدیمی بسیار کمتر است و حتی گاها برخی از مدل‌ها به جاروبرقی سایلنت شهرت یافته‌اند. در نهایت موردی که هنگام خرید جاروبرقی مطرح می‌شود برند آن است. در بخش بعدی به معرفی بهترین برندهای جاروبرقی موجود در بازار ایران خواهیم پرداخت.

بهترین مارک جاروبرقی

بوش و فیلیپس دو مورد از معتبرترین و بهترین مارک‌های لوازم خانگی هستند و سهم زیادی از بازار این محصول را نیز به خود اختصاص داده‌اند. برندهای متعدد دیگری نیز وجود دارد که نام‌های بزرگی همچون سامسونگ نیز در این میان وجود دارند و محصولات با کیفیتی نیز تولید می‌کنند، اما به طور کلی با توجه به قیمت و سایر ویژگی‌های محصول، دو برند بوش و فیلیپس طرفداران بیشتری دارند و بیشترین فروش جاروبرقی را به خود اختصاص داده‌اند.

جاروبرقی‌های بوش در مدل‌های متنوع تولید می‌شوند و از ویژگی‌های بارز آن‌ها می‌توان به وزن کم، مکش بالا و صدای کم اشاره کرد. این شرکت با بهره گرفتن از فناوری پیشرفته و امکانات درجه یک، محصولات خود را در بالاترین سطح و با بیشترین کارکرد روانه بازار می‌کند و همین امر سبب شده بوش تبدیل به برندی معتبر شود. طراحی و زیبایی تاثیر زیادی در ترغیب مشتری دارد؛ به همین دلیل بوش تمرکز زیادی در افزایش زیبایی محصولاتش دارد. همچنین مواد اولیه بسیار باکیفیت به کار گرفته شده در تولید جاروبرقی‌های بوش موجب شده تا محصولات بسیار با کیفیت و بادوام را روانه بازار کند. همچنین سیستم‌ها و تکنولوژی‌های خاصی که روی جاروبرقی‌های بوش پیاده شده این محصول را بسیار جذاب‌تر کرده است.

برند فیلیپس یک برند مشهور و شناخته شده هلندی است که تمامی طراحی‌های آن توسط مهندسین شرکت فیلیپس واقع در هلند انجام می‌شود. فیلیپس یکی از بهترین مارک‌های جاروبرقی است که دارای کیفیت عالی، طراحی بسیار زیبا و وزن کم هستند که قیمت آن‌ها نسبتاً بالا است اما به همان اندازه هم با کیفیت‌تر از دیگر مدل‌ها هستند. موتور بسیار قدرتمندی که در جاروبرقی‌های فیلییپس وجود دارد این محصولات را در دسته کارآمدترین گزینه‌های موجود قرار می‌دهد. فیلترهای استفاده شده در محصولات فیلیپس کیفیت کار آن‌ها را بالا می‌برد و لوله خرطومی با قابلیت چرخش 360 درجه، راحتی استفاده از آن‌ها را افزایش می‌دهد. جاروبرقی‌های برند فیلیپس با قدرت مکش بالایی که دارند کمک می‌کنند تا در ظرف مدت زمان کوتاهی محیط را عاری از هرگونه آلودگی و کثیفی سازید. تنوع جاروبرقی‌های فیلیپس کمتر از برند بوش است، اما با این وجود محصولات بسیار باکیفیتی را تولید کرده و رقیب اصلی بوش است. برای بررسی بیشتر مدل‌های هر دو برند و اطلاع از بهترین مدل‌ها به مطلب بهترین مدل جاروبرقی در سایت فروشگاه سلام بابا مراجعه کنید.

جمع بندی

با توجه به مطالب گفته شده جاروبرقی‌های دو برند فیلیپس و بوش بهترین برندهای جاروبرقی هستند و طرفداران بسیار زیادی دارند. هر دو برند بسیار با کیفیت هستند و تنها طراحی و ساختار آن‌ها با هم تفاوت دارد. در کل می‌توان گفت که شما با صرف هزینه بیشتر و خرید جاروبرقی‌های برند بوش مسلماً به امکانات بیشتری دسترسی خواهید داشت اما خرید محصولات فیلیپس مقرون به صرفه‌تر خواهد بود. انتخاب جاروبرقی مناسب به عوامل متعدد بستگی دارد و شما علاوه بر بررسی کیفیت باید به میزان سر و صدای جاروبرقی‌ها، نوع کیسه و مخزن آن‌ها، توان قدرتی و ویژگی‌های دیگری که در این نوشته به آن اشاره شد، نیز توجه کنید و در نهایت خرید هر کدام به سلیقه و نیاز شما بستگی خواهد داشت. کارشناسان فروشگاه سلام بابا به خوبی می‌توانند شما را در انتخاب بهترین جاروبرقی راهنمایی کنند.


6 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 30 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استوری تسلیت و همدردی بازیگران با حمید گودرزی برای فوت مادرش+عکس/ از پوریا پورسرخ و ژیلا صادقی تا نعیمه نظام‌دوست و پژمان بازغی
تصاویر زیبایی از احسان علیخانی، مجری برنامه "جوکر 2"، در کنار پدر و مادرش/ آقای مجری انگار بیشتر شبیه مادر گرامیشونن
هزینه چاپ یک کتاب
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
ترجمه تخصصی کتاب
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
ویراستاری تخصصی مقاله
(عکس) 3 شجریان در یک قاب/ استاد آواز ایران، محمدرضا شجریان+ همایون شجریان + دختر همایون/ چه پدر و دختری
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی