دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

بهترین و پرفروش ترین کرم ضد آفتاب ایرانی 

چهارشنبه، 13 تیر 1403
کرم های ضدآفتاب ایرانی به دلیل سازگار بودن با پوست افراد ساکن کشور و همچنین داشتن قیمت بسیار مناسب تر نسبت به نمونه های خارجی، همواره بسیار پرفروش و پرطرفدار بوده اند. برندهای ایرانی زیادی در حیطه تولید کرم های ضدآفتاب مشغول به فعالیت هستند که می توانید آن ها را از فروشگاه اینترنتی ریحا خریداری کنید.

باتوجه به آغاز فصل تابستان و علم به آسیب رسان بودن اشعه های UV، تقاضای استفاده و خرید کرم ضدآفتاب بسیار افزایش یافته و برای خریداران انتخاب یک کرم با محافظت کامل، رنگدانه مناسب و قیمت اقتصادی ضرورت پیدا کرده است.

کرم ضد آفتاب مای

برند مای نزدیک به 20 سال است که در صنعت تولید لوازم آرایشی و بهداشتی در حال فعالیت بوده و عملکرد مناسبی از خود نشان داده است. انواع کرم های ضدآفتاب تولیدی مای به شرح زیر هستند:

  • کرم ضدآفتاب رنگی مای: با خرید این کرم علاوه بر محافظت از پوست خود می توانید از خاصیت پوشانندگی لک نیز بهره برده و از سایر لوازم آرایشی پوستی بی نیاز باشید.

  • کرم، اسپری و فلویید ضدآفتاب بی رنگ مای

  • کرم و فلویید ضدآفتاب فاقد چربی مای: این نوع کرم ضدآفتاب برای افرادی که دارای پوستی مستعد آکنه هستند، بسیار مناسب است.

  • کرم و فلویید ضدآفتاب فیزیکال مای: اگر پوست حساسی دارید، باردار هستید یا قصد دارید تا از کرم برای فرزند خود استفاده کنید، کرم ضدآفتاب فیزیکال مای مناسب ترین گزینه است.

  • کرم ضدآفتاب مردانه مای: این ضدآفتاب بدون برجای گذاشتن هیچ گونه اثری روی پوست، برای آقابان بسیار مناسب است.

کرم ضدآفتاب کودک مای: این کرم با برخورداری از ترکیبات ملایم و همزمان بسیار موثر در برابر اشعه مضر آفتاب، انتخاب مناسبی برای فرزند شما محسوب می شود.

کرم ضد آفتاب سینره

برند سینره که در سال 1388 برنده جایزه برند برتر ایرانی شده ، بخش قابل توجهی از بازار آرایشی و بهداشتی ایران را در دست دارد. ضدآفتاب های این برند کاملاً گیاهی بوده و سبب می گردند تا حداقل اثر مضر را بر پوست داشته باشند و در عین حال محافظت مناسبی در برابر نور آفتاب ارائه می دهند. انواع کرم های ضدآفتاب این برند عبارتند از:

  • ضدآفتاب SPF50 بدون رنگ و ضدآفتاب SPF60 رنگی سینره: مناسب پوست های چرب و مستعد جوش

  • ضدآفتاب SPF50 رنگی و ضدآفتاب SPF60 بدون رنگ سینره: مناسب پوست های خشک

  • ضدآفتاب SPF30 بدون رنگ و رنگی سینره: مناسب پوست های حساس

ضدآفتاب آقایان که دارای SPF45 و بافت کاملاً مات است.

کرم ضد آفتاب درماتیپیک

درماتیپیک با شعار "پوستی بهتر شایسته شماست" همواره در تولیدات محصولات آرایشی و بهداشتی کاملاً سازگار با پوست، پیشتاز بوده است. این شرکت محصولات خود را تحت لیسانس فرانسه تولید می کند و خریداران از عملکرد تولیدات آن رضایت کافی داشته اند. کرم های ضدآفتاب درماتیپیک به شرح زیر هستند.

  • ضدآفتاب رنگی فلویید

  • ضدآفتاب رنگی کرم هیدرا: این کرم برای پوست نرمال تا خشک مناسب بوده و از ایجاد چروک های سطحی ناشی از نور آفتاب جلوگیری می کند.

  • ضدآفتاب فلویید مت: این کرم که مناسب پوست چرب است، ترشح چربی پوست را تنظیم کرده و در برابر آب مقاوم است.

  • ضدآفتاب فلویید هیدرا

  • ضدآفتاب و ضدجوش: این کرم برای پوست هاب مختلط تا چرب و جوش دار مناسب است و منافذ باز پوست را جمع می کند. همچنین اثر ضدبراقی نیز دارد.

  • ضدآفتاب و ضدلک: این کرم بدون چربی و برجای گذاشتم اثر سفیدی روی پوست است و انواع لک ها اعم از لک های هورمونی، ناشی از لیزر، آفتاب و... را کاهش می دهد.

ضدآفتاب و ضدقرمزی: این کرم مناسب پوست های ملتهب و آلرژیک است و قرمزی ناشی از التهاب را بلافاصله از بین می برد.

کرم ضد آفتاب شون

شون برای مصرف کنندگان خود در راستای تولید محصولاتی باکیفیت با تفکر استفاده از محصولات طبیعی برای مراقبت و آرایش روزانه، گام های مهمی برداشته است. این برند کرم های ضدآفتاب پرطرفداری را نیز تولید و روانه بازار کرده که دارای ترکیباتی از گیاه بابونه هستند. این ترکیبات سبب شده اند تا تمامی کرم های ضدآفتاب این برند دارای اثر ضدالتهابی و ضدحساسیتی باشند. نمونه های محصولات شون به شرح زیر هستند.

  • ضدآفتاب های بی رنگ

  • ضدآفتاب های دابل شیلد: این ضدآفتاب دارای ترکیباتی از چای سبز بوده که اثر محافظی محصول را افزایش داده است.

  • ضدآفتاب رنگ بژ

  • ضدآفتاب رنگ طبیعی پوست

تمامی کرم های ضدآفتاب شون، دارای SPF50 هستند.

کرم ضد آفتاب هیدرودرم

شرکت هیدرودرم بیشتر با محصولات آبرسان خود معروف بوده؛ اما مدت هاست که خط تولید کرم ضدآفتاب را راه اندازی کرده و محبوبیت زیادی نیز به دست آورده است. بسته بندی و تنوع محصولات هیدرودرم از سطح بالایی از استانداردها برخوردار هستند که همین موضوع باعث شده تا جزء برندهای معروف ایرانی شناخته شود. کرم های ضدآفتاب هیدرودرم با مشخصات زیر تولید می شوند:

  • کرم ضدآفتاب SPF30

  • کرم ضدآفتاب SPF50 با پوشش پودری در رنگ های بژ گندمی، بژ طبیعی، بژ روشن، بژ کاراملی و بژ صدفی

  • اسپری ضدآفتاب کودکان SPF30

  • کرم ضدآفتاب کودکان SPF30

کرم ضد آفتاب آقایان SPF35

کرم ضد آفتاب پرایم

این کرم که توسط آزمایشگاه دکتر نصرالله اخوی تولید می شود، از پوست در برابر اشعه های مضر از جمله UVA, UVB و IR به طور کامل محافظت می کند. کرم ضدآفتاب پرایم حاوی عصاره معجزه آسای انگور بوده که از خاصیتی شبه بوتاکسی نیز برخوردار است. کرم های این لابراتوار مناسب افرادی هستند که تحت درمان های ضدپیری پوست قرار دارند. از انواع کرم های ضدآفتاب پرایم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کرم ضدآفتاب جوان کننده رنگی پرایم SPF50

  • کرم ضدآفتاب جوان کننده فاقد رنگ پرایم SPF50

  • لوسیون ضدآفتاب رول آن SPF50 پرایم: این کرم حاوی ویتامین B3 و ویتامین E بوده و مناسب ورزشکاران، افراد پرتحرک و کودکان است.

  • ضدآفتاب فیوژن واتر حاوی ویتامین سی SPF50 پرایم: فرمولاسیون این کرم بر پایه آب است، بافت آکوا فلویید دارد و به راحتی جذب پوست می شود.

باید اشاره کرد که آزمایشگاه دکتر نصرالله اخوی، کرم ضدآفتاب سی گل را نیز تولید می کند که این کرم نیز یکی از پرفروش ترین های بازار محسوب می شود.

سخن پایانی

کرم های ضدآفتاب یکی از ملزومات برای خروج از خانه هستند تا پوست در معرض آفتاب، از اشعه های مضر خورشید مانند UV محافظت شود. بسیاری از برندهای ایرانی همواره در تلاش بوده اند تا سازگارترین کرم های ضدآفتاب که همزمان محافظت خوبی نیز داشته باشد را تولید و روانه بازار نمایند. پیش از خرید کرم ضد آفتاب ، حتماً به مشخصات آن مانند رنگی یا بی رنگ بودن، نوع پوست متناسب با آن و ترکیبات موجود توجه کنید. همچنین اگر هدف شما از بین بردن لک، آکنه و قرمزی صورت بوده، بسیاری از کرم های ضدآفتاب با ترکیبات ویژه خود دارای خاصیت محافظت کنندگی در برابر آفتاب هستند که در این صورت می توانید از برند مورد نظر، این محصولات را تهیه فرمایید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 27 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(ویدئو) بازی صبحگاهی گربه زیبای محمدرضا گلزار / وقتی گلزار سر به سر گربه اش میذاره
مقایسه شگفت انگیز استایل جورجینا با آنتونلا همسر مسی/ رقابت سرسخت همسران فوتبالیست/ بنظرتون کدوم جلوتره؟ +عکس
(فیلم) دعای خاص مداح و شاعر معروف زنجانی برای دکتر پزشکیان در بزرگترین تجمع حسینیان ایران / این مرد در کنار رهبر می‌ایستد و سینه می‌زند
ویدیو/ شعر حماسی استاد شهریار، در وصف اسطورهٔ دینی تاریخ اسلام، امام حسین (ع) و روز عاشورا از زبان رئیس جمهور ایران دکتر پزشکیان
ستاره معصومی همسر سابق مهدیی قائدی عاشورا وتاسوعای حسینی را اینگونه تسلیت گفت + عکس
شاعرانه ترین سکانس عاشقانه سینمای ایران/ عاشقانه بی تکرار پارسا پیروزفر و نیکی کریمی/ عاشقانه ای که رودست نداره
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
اعتراف طناز طباطبایی/ عاشق فوتبالیست معروف بودم و به خاطرش فوتبال می دیدم
ناگفته‌هایی از زندگی شخصی داماد پزشکیان و اعضای خانواده رئیس جمهور منتخب + فیلم
ترجمه تخصصی متن