دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

بیانات رهبر انقلاب پشت صحنه تبلیغات رسانه‌های غربی را آشکار کرد/ اشتباه محاسباتی سبب امیدواری دشمن شده است 

شنبه، 14 خرداد 1401
کد خبر: 208133
ساعدنیوز: قنادباشی در گفتگو با اریرنا؛ همانطور که رهبر انقلاب هم فرمودند محبوبیت اسلام، انقلاب و روحانیت کاهش پیدا نکرده و القائات دشمن نیز ناشی از فریب دشمنان به دلیل اشتباه محاسباتی مشاوران آنهاست.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز، جعفر قنادباشی در گفت وگو با خبرنگار سیاست خارجی ایرنا، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در سالروز ارتحال امام خمینی (ره) مبنی بر اشتباه محاسباتی دشمن با استفاده از مشاوران ایرانی، گفت: این بخش از بیانات رهبری، دقیقاً پشت صحنه تبلیغات رسانه های غربی و به خصوص آنچه که در فضای مجازی منتشر می شود را آشکار کرد.

این تحلیلگر مسائل بین الملل اضافه کرد: دلیل اصلی و پشت صحنه همه این تبلیغات سهمگین تلاش برای تغییر دادن ذهنیت و تصورات مردم است.

وی با بیان اینکه فرمولی که دشمنان دنبال می کنند، همان فشار حداکثری است که در زمان ترامپ به اجرا گذاشته شد، تصریح کرد: اکنون این فشار حداکثری در زمان بایدن هم ادامه پیدا کرده است از این رو تلاش آنها این است که مردم را به ستوه بیاورند و به دست خود مردم، نظام جمهوری اسلامی ایران را دچار فروپاشی کنند که البته موفق نخواهند شد.

قنادباشی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند اینکه دشمنان هنوز امیدوارند و هزینه می کنند به این دلیل است که مشاورین ایرانی در خارج و حتی داخل کشور آنها را به اشتباه انداخته اند و حتی آنها در دو دهه اخیر هم تصور کردند که می توانند نظام جمهوری اسلامی را به دست مردم از بین ببرند.

این تحلیلگر مسائل بین الملل با تاکید بر اینکه دشمن زمانی دست از محاصره اقتصادی برمی دارد که ناامید شود، یادآور شد: مشخص است که چه کسانی چنین فعالیت هایی انجام می دهند و در گذشته هم پرونده بسیار سیاهی داشته اند لذا طی دو دهه گذشته چندین بار تلاش کردند که یک موجی را در ایران به راه بیندازند.

وی با تأکید براینکه طبیعتاً چیزی که خنثی کننده توطئه های دشمنان است، واقع بینی مسئولان و مردم است، افزود: همانطور که رهبر انقلاب هم فرمودند محبوبیت اسلام، انقلاب و روحانیت کاهش پیدا نکرده و القائات دشمن نیز ناشی از فریب دشمنان به دلیل اشتباه محاسباتی مشاوران آنهاست.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 08 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
گام به گام مراحل چاپ کتاب
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی