دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سبک زندگی / بارداری و زایمان / قبل از بارداری /

بیماری آندومتریوز و بروز مشکلات ناباروری و نازایی 

شنبه، 25 اسفند 1397
شیوع آندومتریوز در مطالعات مختلف از 9 تا 50 درصد گزارش شده است. آنچه مسلم است، این بیماری با مکانیسم‌های مختلف می‌تواند سبب کاهش باروری و ایجاد نازایی شود.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز و به نقل از نی نی سایت، ابوطالب صارمی با اشاره به برگزاری سمینار یک‌روزه "آندومتریوز" اظهار کرد: از آنجا که این بیماری طی سال‌های اخیر در جامعه شیوع گسترده‌ای پیدا کرده است، این سمینار با هدف آشنایی متخصصان با آخرین دستاوردهای علمی در ارتباط با آندومتریوز و کاهش عوارض این بیماری برگزار می‌شود.
صارمی با اشاره به اینکه ارتقای سطح علمی و آموزشی متخصصان زنان و زایمان در ارتباط با آندومتریوز هدف اصلی این سمینار یک‌روزه است، تصریح کرد: شیوع آندومتریوز در مطالعات مختلف از 9 تا 50 درصد گزارش شده است. آنچه مسلم است، این بیماری با مکانیسم‌های مختلف می‌تواند سبب کاهش باروری و ایجاد نازایی شود.
وی از تغییر سبک زندگی و آلاینده‌های محیطی به‌عنوان عوامل شیوع آندومتریوز طی سال‌های اخیر نام برد و گفت: ابتلا به این بیماری که با دردهای شدیدی هم همراه است، سبب کاهش کیفیت زندگی می‌شود که بسته به شدت بیماری می‌توان با درمان‌های دارویی و در صورت نیاز با جراحی که به‌کمک لاپاراسکوپ انجام می‌شود و یا ترکیبی از دو روش، نسبت به درمان بیماران اقدام کرد.

دبیر علمی سمینار یک‌روزه آندومتریوز یادآور شد: در این سمینار، متخصصان زنان و زایمان می‌توانند با آخرین روش‌های درمانی این رشته آشنا شوند.
صارمی گفت: مقدمه‌ای بر آندومتریوز و نمای پاتولوژیک، اپی‌ژنتیک و اندومتریوز، ایمونولوژی و علائم بالینی، تشخیص و درمان اندومتریوز و کیفیت زندگی مبتلایان به این بیماری از جمله مباحثی است که قرار است در این سمینار مورد بحث و هم‌اندیشی متخصصان قرار گیرد. متخصصان زنان و زایمان از مخاطبان اصلی این سمینار یک‌روزه هستند.
 


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 09 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
مراحل سابمیت مقاله
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
دارالترجمه رسمی فوری ترکی استانبولی