دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

بیوگرافی و زندگی خصوصی آریا دلفانی و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی 

شنبه، 20 آذر 1400
آریا دلفانی متولد ۱۷ فروردین ۱۳۷۱، بازیگر است.

بیوگرافی آریا دلفانی

آریا دلفانی در تاریخ روز ۱۷ فروردین ماه، سال ۱۳۷۱ در شمال کشور چشم به جهان گشوده است. آریا دلفانی رابطه بسیار نزدیکی با خواهرش دارد و با عکس هایی که از او منتشر کرده خواهرش را ستوده است. آریا دلفانی به زبان انگلیسی تسلط کامل دارد و بسیاری از نمایشنامه های مطرح دنیا را به زبان اصلی خوانده است.

زندگی آریا دلفانی از زبان خودش

تاریک، ساکت، مرطوب و بیشتر ترسناک بود. اما من آن را نگه داشتم تا بفهمم چه اتفاقی برایم می افتد تا پاسخی دریافت کنم. بعد از مدتی متوجه شدم که خیلی سریع تغییر می کنم. مثل کاهش چربی.
من تغییر کردم تا اینکه شخص جدیدی را از خودم ساختم. شجاعت و اعتماد به نفس را به دست آوردم،اما نه مانند تقلبی قدیمی من. این یکی قوی است و دوباره به خودم نگاه کردم و پرسیدم ،که واقعاً چه می خواهم و بدون هیچ ترسی در مورد آن مطمئن شدم. توی بیوگرافی من هست.

همسر آریا دلفانی کیست؟

او مجرد است و تاکنون ازدواج نکرده است.

شروع فعالیت هنری آریا دلفانی

آریا دلفانی مانند بسیاری از بازیگران جوان برای ورود به این رشته ترجیح داد صحنه تئاتر را بیازماید. او چند نمایش بازی کرد و در چند نمایسنامه خوانی نیز حضور داشت. از جمله فعالیت های تئاتری او می توان به دو نمایشنامه خوانی به نام های آن هنگام که پای به خانه نهاد و به خاطر یک مشت پزشک نازنین در سال ۹۲ اشاره کرد.

او همچنین در سال ۹۴ در دو نمایش ازدواج های مرده و کالیگولا بازی کرد اما این همه فعالیت تئاتری دلفانی نیست و وی غیر از بازیگری دستیاری کارگردان را نیز در نمایش قطعه کریوگرافیک نَ بودن تجربه کرده است. این تئاتر به کارگردانی امیر امیری در آذر سال ۹۷ در سالن استاد نتظامی خانه هنرمندان روی صحنه رفت.

دیگر فعالیت های آقای بازیگر

در ادامه بیوگرافی آریا دلفانی وی طراح دکور نیز هست. وی دکور نمایش کالیگولا را طراحی نموده است.

بازی آریا دلفانی مقابل دوربین

دلفانی قبل از این که فیلم سینمایی یا سریال تلویزیونی را تجربه کند سراغ فیلم کوتاه رفت و در سال ۹۷ در فیلم بایرن مونیخ به کارگردانی نگین امین زاده بازی کرد. در این فیلم شهریار، دوستانش را برای تماشای بازی فوتبال بایرن مونیخ و بارسلونا، به خانه اش دعوت کرده و قصد دارد غزاله را سورپرایز کند. اما او را به دلیلی پیدا نمیکند.

فیلم دراپ از دیگر فیلم های کوتاهی است که آریا دلفانی در آن به ایفای نقش پرداخته است.

فیلم من، زهره اولین تجربه فیلم بلند این بازیگر است. این فیلم به کارگردانی سیامک ابراهیمی تولید سال ۱۳۹۸ است. «من، زهره» که به صورت سکانس پلان فیلمبرداری شده است، داستان ساعت های آخر زندگی یک ورزشکار را قبل از مهاجرت روایت می کند.

ملیسا ذاکری، شیرین آقارضاکاشی، سروش طاهری، سجاد بابایی، فرانک مرادی، فریماه مسگرنیا، علیرضا شریعتی، سجاد علیخانی، ارسام غریب و یاسمین فرخ زا از دیگران بازیگران این فیلم هستند.

دلنوشته زیبای آریا دلفانی درباره بازیگری

آریا دلفانی: مدتی در پیاده رو قدم می زدم زیرا در مورد مسیری که طی می کردم شک کردم. حتی نمی توانم به مردم بگویم بازیگر هستم و این کار من است.
بنابراین من آن را رها کردم و شروع به پرسه زدن در محله ام کردم و بیشتر پیش رفتم،تا دنیایی را که از بیرون نمی شناسم ، کاوش کنم. من تنها رفتم تا با ترس ها و تردیدهایم،روبرو شوم که مرا به عمیق ترین نقاط ناشناخته ام کشاند.

تصاویر آریا دلفانی


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل اکسپت مقاله
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
سابمیت مقاله چیست؟
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
گام به گام مراحل چاپ کتاب
مراحل سابمیت مقاله
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه