دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

بیوگرافی و زندگی خصوصی کیمیا خلج و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی 

دوشنبه، 13 اردیبهشت 1400
کیمیا خلج متولد ۷ دی ۱۳۷۳ در تهران ، خبرنگار و بازیگر است. وی در حال حاضر دانشجوی پزشکی می باشد.

بیوگرافی کیمیا خلج

کیمیا خلج متولد 7 دی 1373 در تهران بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است. وی در حال حاضر دانشجوی پزشکی می باشد. خانم خلج از هنرمندان جوان و با استعدادی است که در چند شاخه هنری فعالیت دارد و علاوه بر بازیگری و اجرا در زمینه نویسندگی نیز تبحر دارد

شروع فعالیت کیمیا خلج

از دوران مدرسه در نمایش های تئاتر دانش آموزی شرکت میکرد و از کودکی عضو کانون پرورش فکری نیز بوده است. او با درخشش در تئاتر ، موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر جشنواره تئاتر استان شد. کیمیا خلج بازیگری را از دوران کودکی با تئاتر آغاز کرد و بعد از گذراندن دوره های بازیگری اولین بار به عنوان مجری وارد قاب تلویزیون شد.

ورود به اجرا کیمیا خلج

کیمیا خلج بعد از کسب جایزه بهترین بازیگر جشنواره ، برای همکاری با برنامه نوجوان شبکه دو دعوت شد و سابقه اجرا به مدت دو سال به عنوان مجری و گوینده در شبکه های دو و جام جم را در کارنامه هنری خود دارد.

نویسندگی کیمیا خلج

نوشتن عشق من است و با من عجین است ، آن هایی که من را می شناسند خوب می دانند که من وقت خوشحالی می نویسم ، وقت ناراحتی می نویسم ، وقت کلافگی می نویسم و در کل نوشتن برای من مثل نفس کشیدن حیاتی است.

تئاتر کیمیا خلج

من عاشق بازیگریم اما چون از شناخته شدن خوشم نمی آید به همین دلیل اولیت اولم همیشه کار تئاتر است .تا چند وقت پیش فکر می کردم پارتی بازی حداقل در تئاتر بی معنی است ولی این روزها شاهد حضور عزیزانی در صحنه هستم که صرفا با تکیه بر نام بستگانشان وارد این فضا می شوند به خصوص در حوزه بازیگری.

سریال «سرزده»

سریال «سرزده» به کارگردانی و تهیه کنندگی بهادر اسدی، و به قلم زامیاد سعدوندیان می باشد که در شهریور ماه ۱۳۹۹ از شبکه ۱ سیما پخش گردید، کیمیا خلج در این سریال در نقش «بشری» مقابل دوربین می رود، هنرپیشگان مطرحی از جمله مریم مومن، علی انصاریان، رویا میر علمی، بهرنگ علوی، رحیم نوروزی، کوروش رحمانی، نسیم ادبی و … ایفای نقش می کنند.

فیلمنامه نویسی کیمیا خلج

استاد من در فیلمنامه نویسی اسماعیل میهن دوست است ، مدت ها پیش وقتی شعرها و داستان هایم را خواند به من پیشنهاد داد تا فیلمنامه نویسی را شروع کنم ، در حال حاضر هم با هدایت و همراهی ایشان مشغول نوشتن فیلمنامه سینمایی هستم که به زودی از آن خواهید شنید.

هنرمندان مورد علاقه کیمیا خلج

فیلم ساز محبوب زیاد دارم، اما کریشتوف کیشلوفسکی، میشائل هالکه، و کوئنتین تارانتینو را خیلی دوست دارم، بیلی وایلدر هم برایم مثل یک مهندس فیلنامه است.

از بازیگران هم واکین فینیکس، الیویا کلمن، جک نیکسون، مریل استریپ را دوست دارم.»

موسیقی کیمیا خلج

از سنین کم موسیقی را با ویولن شروع کردم بعد سراغ گیتار و پیانو رفتم و هنوز از هر فرصتی برای یادگیری ساز جدید استفاده می کنم و عاشق صدای استاد شجریان هستم.

ازدواج کیمیا خلج

در حال حاضر هنوز اطلاعاتی درباره زندگی شخصی او در دسترس نیست، او هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

ازدواج با آل پاچینو

اون زمانی که هم سن و سال های من طرفدار مهدی سلوکی و محمدرضا گلزار بودن من پیوند عاطفی عمیقی با جناب آل پاچینو داشتم ، در این حد که با خودم تمرین می کردم منو خانم پاچینو صدا کنن چطور جواب بدم. بعد فکر می کردم که سن یک عدد بی مزه اس و به جهنم که با آلِ قشنگم پنجاه و پنج سال تفاوت سنی ناقابل دارم، مهم تفاهمه که ما حتما داریم.»

بعد فکر می کردم که سن یک عدد بی مزه اس و به جهنم که با آلِ قشنگم پنجاه و پنج سال تفاوت سنی ناقابل دارم مهم تفاهمه که ما حتما داریم.

آدرس اینستاگرامی کیمیا خلج

خانم کیمیا خلج بازیگر جوان و زیبای کشورمان در اینستاگرام حضور دارد و از طریق صفحه اینستاگرامی خود به آدرس «kimiya khalj» با طرفداران خود ارتباط قرار می کند.

مجری

  • برنامه نوجوان

سینمایی

  • تهران دربست
  • کاغذهای باطله
  • سالگرد
  • هیدراسیون

سریال


6 پسندیدم 10 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه ها
آزاده
3 سال پیش

هم خیلی خوشگل هستن وهم خیلی باسواد وفوق العاده بازیگر خوبی هستن از دو کشور امریکا و هندوستان به عنوان بهترین بازیگر دیپلم افتخار گرفتن وخیلی شبیه هانده بازیگر ترکیه هستن
پاسخ
یک کرد
3 سال پیش

آخه کیه که عاشق صدای استاد شجریان نباشه؟؟!😍😍
پاسخ
جاپ
3 سال پیش

در پاسخ به: مگه چجوریه؟!؟!؟
عزیزم راست میگه عکس اخرا نگاه کن
پاسخ
بهار
3 سال پیش

مگه چجوریه؟!؟!؟
پاسخ
هان
3 سال پیش

چرا گونه هاشون اینجوریه😐
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

معرکه است قیافه رو کاری ندارم اما اینکه هم مجری گری هم بازیگری هم نویسندگی وفیلمنامه نویسی وهم دانشجوی رشته سخت پزشکی موسیقی هم که کار میکنن وهمه اینا دریک متولد ۷۳ ۱ی معرکه است ویعنی خیلی ماشاالله بااراده ان واقعا همچین آدم های بااراده ای تسحین برانگیز هستن وناخواسته مشوقی واسه بقیه
پاسخ
میگذرد
3 سال پیش

بعضی عکساش خوب نیس یامال آرایششه یاهرچی اما بعضی جاها خوشگل آرایش شدن نازه ولی درکل همش آرایشیه معلوم نیس زیر این هم مواد چی هس
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

قیافش قشنگه
پاسخ
بازدید کننده
3 سال پیش

آل پاچینو😂😂
پاسخ
🌹❤
3 سال پیش

در قسمت سوم زمانی که داشتن با همسرشون صحبت میکردن و آقای انصاریان هم در اون سکانس حضور داشتن با گریه هایی که ایشون کردن خداشاهده منم گریم گرفت جاشون بی نهایت خالیه روحشون شاد باشه
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
زن نیمه عریان تهران را بهم ریخت!/ زن جوان در چهارراه جهان کودک تهران با واکنش پلیس بازداشت شد
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
ترجمه تخصصی متن
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
آیتک سلامت با پوشیدن مانتو کوتاه طرح سنتی و شلوار بگ استایلی جذاب مناسب خانوم های قد بلند ساخته است +عکس
ویدیو/ بازسازی دیجیتالی ویرانه‌های باستانی "تخت‌جمشید" توسط "میثم کشاورز" طراح ایرانی/ تصویرسازی و پویانمایی به سبک فیلم‌های هالیوودی
ویدئو فوق احساسی از سینه زنی شهاب حسینی در هیئت عزاداری امام حسین(ع) در شب عاشورا
وقتی رونالدو همه ی عروسک های لوناپارک رو با گلزنی برای همسرش جورجینا جایزه گرفت / جورجینا مثل بچه ها ذوق زده شد 😍
کپسول خودکشی هم ساخته شد+عکس/ وقتی دکمه را فشار دادید دیگر امکان تغییر تصمیم نیست