دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

بیوگرافی و زندگی خصوصی مهدی احمدوند و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی 

شنبه، 09 بهمن 1400
ساعدنیوز: مهدی احمدوند زادهٔ ۲۹ بهمن ۱۳۷۰ در کرج خواننده، ترانه‌سرا، تنظیم کننده و آهنگساز، موسیقی پاپ ایرانی است.

بیوگرافی مهدی احمدوند

مهدی احمدوند یک دهه هفتادی است که در یکی از روزهای فصل سرد زمستان متولد شده است، او در تاریخ 1370/11/29 در شهر کرج به دنیا آمد و در همان شهر بزرگ شده است. پدر او اصالتا همدانی است اما به استان البرز مهاجرت میکند و مهدی احمدوند در کرج چشم به جهان می گشاید.

مهدی احمدوند از جمله شخصیت های کم حرف و نه خجالتی است، از بزرگترین آرزوهایش داشتن هواپیمای شخصی را بیان کرده است. از بارزترین ویژگی های شخصیتی او می توان به داشتن اعتماد به نفس بالا اشاره کرد و خودش در این رابطه بیان کرده است که " شاید اعتماد به نفسم تا حدودی کاذب باشد، اما از ابتدا هر چه را که خواسته ام به آن دست یافته ام ".

تحصیلات مهدی احمدوند

مهدی احمدوند از هنرمندان جوان و خوش صدای ایران زمین است. حضور موفق این خواننده بنام در میان طیف وسیعی از خوانندگان جوان، نشان می دهد که مهدی خوب توانسته با جوانان ارتباط برقرار کند. به شخصه تصور می کنم تحصیلات مهدی احمدوند باید در حد تحصیلات دانشگاهی باشد ولی به طور موثق اطلاع دقیقی از سطح تحصیلات مهدی در دست نیست. کتمان ماندن اطلاعات تحصیلی مهدی نشان می دهد که وی علاقه ای به انتشار مسائل حاشیه ای ندارد.

ازدواج مهدی احمدوند

مهدی احمدوند گویا هنوز مجرد است و همسری ندارد. البته خبری از ازدواج او در جایی منتشر نشده است.

ساز تخصصی مهدی احمدوند

ساز تخصصی او ویولن است و به گیتار، پیانو و درامز هم تسلط دارد. شروع نوازندگی او در سن 14 سالگی بود که با رفتن به کلاس های آموزشی توانست ساز ویولن را بیاموزد.

علایق مهدی احمدوند

مهدی احمدوند می گوید شخصا دوست دارم یک خواننده خوبی باشم تا اهنگ ساز و تنظیم کننده خوب چون اعتقاد دارم آهنگ سازی و تنظیم وقت و انرژی زیادی ازم میگیرد. موزیسین مورد علاقه ام هم خواننده بود هم نوازنده و آهنگساز که آقای شادمهر عقیلی بود.

آهنگ های پرطرفدار مهدی احمدوند

مهدی احمدوند آهنگ هایی مانند خلسه، درد، عشق یک طرفه، عشق اولی و … را منتشر کرده است که همه جزو بهترین آهنگ های ایرانی به حساب می آیند. او قبل از گرفتن مجوز، تبدیل به یکی از خواننده های معروف شده بود.

اولین کنسرت مهدی احمدوند

24 مهر 1393 اولین کنسرت وی در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار شد. در این بین نیز بعضی از کنسرت های آن لغو شد. یکی از کنسرت ها در بندر ماهشهر بود که به دلیل اعتراض امام جمعه لغو شد. مختلط بودن علت اصلی لغو این کنسرت بود.

حاشیه های مهدی احمدوند

بعضی ها صدای احمدوند را شبیه به محسن یگانه می دانند و اعتقادشان بر این است که وی از محسن یگانه تقلید می کند. اما احمدوند این گفته ها را تکذیب و گفت با گوش دادن به آهنگ هایش می فهمند که کار هایشان کاملا متفاوت است. جالب است بدانید که مجله ی بی بی سی احمدوند را به عنوان یکی بزرگان و ستارگان موسیقی ایران معرفی کرد.
احمدوند در اوایل سال 97 همراه پانته آ بهرام به عنوان میهمانان برنامه ی دورهمی حاضر شدند، اما بخش مصاحبه با احمدوند به دلایلی پخش نشد.

آلبوم های مهدی احمدوند

اولین آلبوم مهدی احمدوند، موج منفی نام داشت که در سال ۱۳۸۹ به صورت غیر مجاز منتشر شد. او همچنین، آلبوم های "نقطه ضعف" و "خونه غرور" را نیز به صورت غیر رسمی و از طریق فضای مجازی منتشر کرده بود که همه با استقبال رو به رو شدند. آلبوم رسمی و دارای مجوز مهدی احمدوند در نوزدهم شهریور ماه سال هزار و سیصد نود و سه با نام "از این ساعت" منتشر و با فاصله دو ساله دومین آلبوم او هم در تاریخ چهارده دیماه سال هزار و سیصد نود و پنج با نام "ساعت هفت" به بازار ارائه شد که هر دوی این آلبوم ها مورد استقبال گسترده هوادارانش قرار گرفت.

مهدی احمدوند تا سال ۹۵ خواننده زیرزمینی حساب می شد. او در آهنگ ها و آلبومش با تنظیم کنندگانی مثل میلاد ترابی، پازل باند، علیرضا افشار، حامد برادران و با ترانه سرایانی مثل مهرزاد امیرخانی، پیمان دوستی و علی عباسی مشارکت داشته است.

چند تصویر از مهدی احمدوند


7 پسندیدم 18 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 01 خرداد
از سراسر وب
دیدگاه ها
آیناز
1 ماه پیش

خیلی آهنگاتون و دوست دارم به دل آدم می شینه ممنون بابت این همه حال خوبی که به من دادین ♡♡
پاسخ
بازدیدکننده
1 سال پیش

عاشق صداشم حرف نداره
پاسخ
Abbas
2 سال پیش

مغروره خیلی
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

واقعا قشنگ میخونه
پاسخ
ایمان
2 سال پیش

به امید موفقیتای بیشتر این خواننده محبوب جوان ما خیلی دوست داریم مهدی جان⁦♥️⁩
پاسخ
فن مهدی احمدوند
2 سال پیش

خدایی انگار صداشون از بهشت اومده 🥰😻🥲♥️♥️
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید