دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

بیوگرافی و زندگی خصوصی محمدرضا هدايتي و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی 

شنبه، 09 مرداد 1400
محمدرضا هدایتی (زادهٔ ۲۴ اردیبهشت ۱۳۵۲ در زابل) بازیگر سینما، تلویزیون، تئاتر، صداپیشه و خواننده ایرانی است.

بیوگرافی محمدرضا هدایتی

محمد رضا هدایتی بازیگر,خواننده و صداپیشه ایرانی متولد 24 اردیبهشت ماه 1352 در شهر چابهار می باشد فارغ التحصیل رشته تئاتر و سینما از دانشگاه سوره و جهاد دانشگاه می باشد که در کنار بازیگری خوانندگی نیز کرده و در مجموعه کلاه قرمزی نیز صداپیشه است.

خانواده محمدرضا هدایتی

اصالت او به خاندان میرشکار بازمی گردد که به عنوان طایفه ای مشهور و نامی در ایران شناخته می شوند. پدرش بازنشسته نیروی انتظامی و مادرش خانه دار است از آنجایی که پدر او یک فرد نظامی بود مجبور شد تا سن 22 سالگی در شهر چابهار زندگی کند اما پس از دوره ای به تهران آمده و در این شهر ساکن شد.

شروع فعالیت محمدرضا هدایتی

از مقطع راهنمایی بازیگری را از تئاتر مدرسه شروع کرد تا اینکه سال 1370 وقتی 18 ساله بود در کلاس های بازیگری مرکز هنرهای نمایشی زاهدان شرکت کرد چند سال با گروه تئاتر در زاهدان کار کرد سپس در چندین جشنواره در تهران حاضر شد تا اینکه سال 1374 برای ادامه تحصیل به تهران مهاجرت کرد

کار در انتشارات تا جلوی دوربین محمدرضا هدایتی

در انتشارات مرغ آمین مشغول به کار شد. سال ۱۳۷۷ یک تئاتر هم با اکبر زنجانپور به نام گوریل پشمالو اثر یوجین اونیل کار کرد. تا اینکه سال ۱۳۷۸ اولین همکاری را با مهران مدیری در مجموعه تلویزیونی به نام ببخشید شما ؟ را تجربه کرد.

شهرت محمدرضا هدایتی

محمدرضا هدایتی با بازی در سریال های طنز مهران مدیری شناخته شد و در سریال پاورچین با نقش طغرل به شهرت رسید

صداپیشگی محمدرضا هدایتی

صداپیشگی نیز یکی دیگر از حرفه های او می باشد که بیشتر در مجموعه کلاه قرمزی (شخصیت پسرعمه زا) این کار را انجام داده است.

خوانندگی محمدرضا هدایتی

وی در مورد خوانندگی اش اینگونه گفت:صدای من یک صدای عاشقانه است که اصلا به درد آهنگ اعتراضی خواندن نمی خورد. صدای من یک صدای مهربان و عاشقانه است، صدای هوار کشیدن و اعتراض به وضع موجود نیست. این صدا یک صدای مهربان است که یک دلتنگی دارد که بیشتر جواب می دهد. بنابراین باید خودم بدانم که چه مدل کاری به صدای من می آید.

این خواننده موسیقی پاپ با اشاره به نحوه استقبال مردم از کنسرت های پاپ تصریح کرد: کارهای ما نشان می دهد که خیلی در فضای تکراری حرکت نکرده ایم. اگر به لحاظ محتوایی که حاکم بر بازار موسیقی پاپ ایران است نگاهی کنید شاید کار ما شبیه کارهای دیگران است اما ما در ملودی خیلی سخت گیری کردیم، کما اینکه تولید قطعه ای چون «از تو دلگیرم» که خوشبختانه با استقبال خوب مخاطبان همراه بود در راستای همین سخت گیری ها انجام شد. به طور حتم اگر تکراری بود مخاطب آن را پس می زد.

تلاش در خوانندگی محمدرضا هدایتی

محمدرضا هدایتی: من یک شبه خواننده نشدم. من در این عرصه کار کردم، منتها حرفی راجع به آن نزدم چون می دانستم این جبهه وجود دارد اما چون حوصله برخورد با این اعتراض ها را نداشتم کار خودم را انجام دادم. همین موضع هویت موسیقی من را تحت تاثیر قرار نمی دهد چون من خود را جدای از کار بازیگری محک زدم. اینکه بی سر و صدا کاری انجام دادم و مصاحبه ای هم نکردم، به خاطر این بود که دوستان نگویند من از شهرت خود برای حضور در خوانندگی استفاده کردم.

آلبوم تا کنسرت محمدرضا هدایتی

این بازیگر صاحب نام در نهایت سال 1387 آلبوم برگ و باد و سال 1391 آلبوم ماه میخنده را انتشار داد و تجربه برگزاری چندین کنسرت را هم دارد

رستوران داری محمدرضا هدایتی

محمدرضا هدایتی نیز همچون بسیاری از هنرمندان رستورانی را در خیابان پاسداران تهران افتتاح نمود که به نام لندو بوده و هرروزه هنرمندان و افراد بسیاری به آنجا مراجعه می کنند. البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که رستوران محمدرضا هدایتی سبک و سیاق بلوچستانی داشته و اغلب غذاهایی که ارائه می شوند غذاهای سنتی این استان هستند.

کارگردانی و نویسندگی محمدرضا هدایتی

کارگردانی و نویسندگی از نظر من کار سخت و مشکلی هست و تا چندی پیش با قاطعیت درباره کارگردانی نه می گفتم اما الان کمی وسوسه ام می کند و بدم نمی آید اکارگردانی بکنم و اگر تهیه کننده ای پیشنهاد کند قبول می کنم. ولی در مورد نویسندگی هم باید بگویم که همچنان بر این باورم که نویسندگی کار سختی است و نویسنده ها برایم آدم های عجیب و غریبی هستند به همین دلیل به سمتش نرفتم و فکر نکنم بروم.

ازدواج محمدرضا هدایتی

محمدرضا هدایتی در سال 1374 وقتی 22 ساله بود با همسرش لیدا انصاری ازدواج کرد که ثمره اش یک پسر بنام هامون متولد 1382 است

موسیقی مورد علاقه محمدرضا هدایتی

به موسیقی های قدیمی کشورمون خیلی علاقه دارم و بیشتر آنها را گوش میدهم و موسیقی کلاسیک اروپا را هم گوش میدهم همچنین به موسیقی محلی به خصوص بلوچی خیلی علاقه دارم. علاقه دارم

اینستاگرام محمدرضا هدایتی

اینستاگرام هدایتی با بیش از ۶۱۹ هزار فالوور به آدرس زیر فعال است. وی از طریق این صفحه با مخاطبین خود در ارتباط است.

https://www.instagram.com/mrezahedayati


5 پسندیدم 4 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
بازدیدکننده
3 سال پیش

محمد رضا هدایتی❤😂
پاسخ
علیزاوه
3 سال پیش

چرا نمینوسد
پاسخ
علیزاوه
3 سال پیش

دختر شما خیل قشنگیت مواظب خودوباش عزیرم علیزاده
پاسخ
زهرا
3 سال پیش

خیلی عالینننننننن❤️
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
مراحل سابمیت مقاله