دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

بیوگرافی و زندگی خصوصی مریم معصومی و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی 

سه شنبه، 10 اسفند 1400
ساعدنیوز: مریم معصومی بازیگر زن ایرانی زاده 24 اسفند سال 1365 در شهر تهران است.

بیوگرافی مریم معصومی

مریم معصومی در اسفندماه سال 1365 متولد شد، او فارغ التحصیل رشته علوم سیاسی و همچنین عکاسی میباشد. دو خواهر دارد که هر دو متاهل هستند. دو خواهرزاده نیز دارد. دارای یک برادر متاهل و یک برادر مجرد است. با برادر بزرگتر مجرد خود خیلی صمیمی ست و مشوق اصلی او در کارهایش ایشان هستند. پدرش بازنشسته و مادرش خانه دار هستند. یک برادرش فارغ التحصیل برق و برادر دیگر دیپلمه، یک خواهرش فارغ التحصیل حسابداری و خواهر دیگرش فارغ التحصیل دستیاری دندانپزشکی هستند.

تحصیلات مریم معصومی

وی دارای لیسـانس علوم سیاسی می باشد وهمچنین فارغ التحصیل دوره هـای عکاسی و بازیگری استاد سمندریان است. او هم چنین سفیر سندرم داون نیز می باشد.

ازدواج مریم معصومی

مریم معصومی تا به حال ازدواج نکرده است و مجرد است. مریم معصومی: «همه زن​ها از نوجوانی یکسری ایده​ آل​ها درباره همسر آینده​شان در ذهن دارند من هم ایده ​آل​هایم همیشه مشخص بوده است. در درجه اول تحصیلات خیلی برایم مهم است به خاطر اینکه می​دانم دنیای آدم تحصیل کرده با دنیای آدم​های دیگر فرقی می​کند. خانواده هم یکی دیگر از فاکتورهای مهم برای من است. اینکه آن مردم در چه خانواده​ای زیرسایه چه پدر و مادری و با چه نگرشی بزرگ شده است. دوست دارم همسر آینده ام چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ فکری مستقل از خانواده ​اش باشد. من مرد کامل و مستقل دوست دارم. همه آدم​ها عشق را تجربه کردند و به نظر من عشق می​تواند بارها در مراحل مختلف پیش بیاید. بستگی به این دارد که چندبار بخواهیم آن را تجربه کنیم. من یک بار تجربه کردم و دیگر نخواستم تجربه کنم ولی می دانم فقط کافی است که بخواهم. اما مهمترین مسأله برای من درباره همسر آینده ام این است که به هنر علاقه داشته باشد و مانع کار من نشود. شاید برای همین ترجیح می​دهم الان به ازدواج فکر نکنم و یا او هم در همین حرفه فعال باشد.»

علاقه مریم معصومی به بازیگری

به خاطر علاقه اش به بازیگری از ارشد انصراف داده است، او کلاس های بازیگری و آکادمی را در کلاس های استاد حمید سمندریان گذراند و همچنین دوره دیده رشته عکاسی و فیلم نامه نویسی نیز است. اولین تجربه مریم معصومی در بازیگری تله فیلم “کادوی در به در” بوده است و دومین تجربه بازیگری خود را در بازی در فیلم سینمایی “اخلاقتو خوب کن” با بازی: حامد کمیلی، الهام حمیدی، رضا عطاران، و… به دست آورد. او دوره تدوین گری و دیزاین هم فعالیت دارد.

او میگوید که اصلا اهل کار در خانه نیست و تا مجبور نشود دست به سیاه و سفید نمی زند اما اگر بخواهد آشپزی کند دستپخت عالی دارد. به شدت در رشته های شنا و بدن سازی ورزش می کند و میگوید: زندگی من در ۴ کلام ختم می شود، بازیگری، عکاسی، ورزش و خواب

شروع فعالیت مریم معصومی

برای نخستین بار در سال 1388 مریم معصومی بدون اینکه هیچ کلاس و دوره ای دیده باشد در تله فیلم "کادوی در به در" به کارگردانی یوسف تیموری در چند سکانس بازی کرد. بعد از بازی در این تله فیلم در کلاس های حمید سمندریان شرکت نمود و دوره بازیگری و کارگردانی را گذراند. سپس در سال 1391 در فیلم سینمایی "اخلاقتو خوب کن" ایفای نقش نمود وی همچنین در همان سال در سریال تلویزیونی "سه دونگ سه دونگ" بازی کرد و با بازی در این سریال در بین مردم شناخته شد و سپس با بازی در سریال "همه چیز آنجاست" شهرت یافت و پس از آن در سریال و فیلم های زیادی بازی نمود.

سایر علاقه مندی های مریم معصومی

مریم معصومی به ورزش علاقه زیادی دارد و از جمله ورزش های اصلی که کار می کند شنا و بدن سازی است. او همچنین به عکاسی نیز علاقه دارد. مریم معصومی خیلی فیلم می بیند و اهل سینما و تئاتر رفتن هست. غذای مورد علاقه وی ماکارونی و رنگ مورد علاقه اش آبی می باشد. طبق گفته خودش از بچگی عاشق عروس، لباس عروس و مراسم عروسی می باشد.

فعالیت های دیگر مریم معصومی

او در زمینه دیزاین هم فعالیت کرده و همچنین تدوین فیلم را هم تجربه کرده است.

شایعه نسبت مریم معصومی با مرجانه گلچین

در بعضی از سایت ها شایعه شده بود که او دختر مرجانه گلچین است که این خبر درست نیست و این دو نسبتی با هم ندارند.

ماجرای حمله افراد ناشناس و ضرب و شتم مریم معصومی

وی در اواخر فرودین ماه 97 مورد ضرب و شتم و حمله افراد ناشناس قرار گرفت که منجر به زخمی شدن او گردید و این کار دلیل مشخصی هم نداشته است.

بازی های های مریم معصومی

  • فیلم های سینمایی مریم معصومی

۱۳۹۷ آپاچی ۱۳۹۷ هزارتو
۱۳۹۶ ترانه ۱۳۹۶ خالتور
۱۳۹۵ عروسکخانه ۱۳۹۱ پس کوچه های شمرون
۱۳۹۱ اخلاقتو خوب کن ---
  • فیلم های تلویزیونی مریم معصومی
۱۳۹۶ تعطیلات رؤیایی ۱۳۹۶ نفس شیرین
۱۳۹۵ مرز خوشبختی ۱۳۹۳ خانواده آقای پریشان
۱۳۹۳ همه چیز آنجاست ۱۳۹۳ سی و نه هفته
۱۳۹۲ پیدا و پنهان ۱۳۹۰ سه دونگ، سه دونگ
۱۳۸۹ فاصله ها ۱۳۹۷ ریکاوری (نمایش خانگی)
  • تله فیلم مریم معصومی
۱۳۹۵ تصمیم منطقی ۱۳۹۲ سال تحویل
۱۳۹۰ قصه سیمین ۱۳۸۸ کادوی در به در
  • تئاتر مریم معصومی
۱۳۹۷ وقایع اتفاقیه ۱۳۹۷ مرگ فیدل
۱۳۹۶ خنکای ختم خاطره ۱۳۹۶ چلچلا

تصاویر مریم معصومی


4 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 14 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
گام به گام مراحل چاپ کتاب
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی