ساعدنیوز
ساعدنیوز

بیوگرافی و زندگی خصوصی پردیس احمدیه و همسرش + تصاویر جذاب و دیدنی

  دوشنبه، 24 مرداد 1401   زمان مطالعه 2 دقیقه
بیوگرافی و زندگی خصوصی پردیس احمدیه و همسرش + تصاویر جذاب و دیدنی
ساعدنیوز: پردیس احمدیه (زادهٔ ۸ تیر ۱۳۷۱ در تهران) بازیگر ایرانی است.

بیوگرافی پردیس احمدیه

پردیس احمدیه متولد 8 تیر 1371 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است، وی یک خواهر بزرگتر از خودش به نام پارمیس دارد که علاقه ای به هنر ندارد و خواهرزاده اش به نام نوئا که پردیس همواره وی را به عنوان خواهر کوچکترش معرفی می کند، علاقمند به حرفه بازیگری است، اما پردیس دوست ندارد او بازیگر شود، زیرا از نظر وی این حرفه سخت و ترسناک بوده و دوست ندارد نوئا سختی هایی که کشیده را تجربه کند. پدرش مشوق وی بوده است و سالها پیش فوت کرده است، مادرش نیز از طرفداران هنر می باشد، جالب است بدانید که این بازیگر جوان سینما و تلویزیون در کنار بازیگری به نقاشی و معرق کاری نیز می پردازد.

پردیس احمدیه

تحصیلات پردیس احمدیه

فارغ التحصیل رشته نوازندگی موسیقی و ساز ایرانی می باشد که اتفاقی وارد بازیگری شد و حالا علاقمند به ایفای نقش های متفاوت و غیر کلیشه ای است.

پردیس احمدیه

ازدواج پردیس احمدیه

پردیس احمدیه در حال حاضر مجرد میباشد، خانم احمدیه درباره ازدواجش میگوید اگر با کسی ازدواج کنم که در زندگی اش سختی نکشیده باشد، از حرف های من چیزی متوجه نمی شود. از طرفی دوست دارم طرف مقابلم برای خودش تلاش کرده باشد و در جایگاه درستی ایستاده باشد؛ البته قیافه هم برای من مهم است، قدش هم بلند نباشد (خنده).

پردیس احمدیه

شروع بازیگری پردیس احمدیه

پردیس سال 1385 وقتی 15 سال شده بود اتفاقای با حمید نعمت الله آشنا شد تا اینکه یک سال بعد توسط او به افشین صادقی معرفی شد، به این ترتیب در فیلم این کارگردان اولین تجربه خود را بدست آورد، البته این فیلم بعد از چهار سال توقیف سال 1389 بروی پرده سینماها رفت.

پردیس احمدیه

آثار پردیس احمدیه

  • تئاتر

  1. ۱۳۹۲ ناتمام ( سیما تیرانداز )
  2. ۱۳۹۴ کشتن کفتر چاهی (رضا حداد)
  • سینمایی

  1. ۱۳۸۵ مقلد شیطان (افشین صادقی)
  2. ۱۳۹۰ کلاس هنرپیشگی (علیرضا داوودنژاد)
  3. ۱۳۹۲ دلم می خواد (بهمن فرمان آرا)
  4. ۱۳۹٣ تگرگ و آفتاب (رضا کریمی)
  5. ۱۳۹٣ خانه دختر (شهرام شاه حسینی)
  6. ۱۳۹۴ لاک قرمز (جمال سیدحاتمی)
  7. ۱۳۹۵ خفه گی (فریدون جیرانی)
  8. ۱۳۹۷ سرکوب (رضا گوران)
  9. ۱۳۹٨ تومان (مرتضی فرشباف)
  10. ۱۳۹٨ مجبوریم (رضا درمیشیان)
  11. ۱۳۹٨ لامینور (داریوش مهرجویی)
  • سریال

  1. ۱۳۹۲یادآوری (حجت قاسم زاده اصل)

جوایز و افتخارات پردیس احمدیه

  1. برنده جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره فیلم شهر به خاطر بازی در فیلم لاک قرمز
  2. نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن در نوزدهمین جشن سینمای ایران

    پردیس احمدیه

اینستاگرام پردیس احمدیه

پردیس احمدیه از هنرمندان فعال در شبکه اجتماعی به ویژه اینستاگرام است و pardisahmadiyeh نشانی اینستاگرام پردیس احمدیه است.

تصاویر پردیس احمدیه

پردیس احمدیه


  دیدگاه ها
بازدیدکننده
2 سال پیش

خوشکله خانم😍
ستایش
2 سال پیش

آخه فـداااات گـل قشنگم😇چـق دلـبر نفـس؟✨
پربحث های هفته   
الهام حمیدی: ما مستاجریم برعکس ستاره‌های کاخ‌نشین آن سوی آب‌ها، ما در حسرت یک خانه‌ایم که مال خودمان باشد! (322 نظر) مریم امیرجلالی: داماد و دخترم توی کانادا هر دوتاشون کارمند بانک هستند و تا 5 کار می‌کنند که بعدش نای حرکت ندارند؛ ایران همه چیز سر جای خودشه کارمندا تا 2 کار می‌کنند+ویدیو (248 نظر) داریوش ارجمند: روزی که تندیس حاج قاسم را بوسیدم به من گفتند بت پرست! گفتم هستم 100 بار دیگر هم می بوسم+فیلم (161 نظر) سیدجواد هاشمی: آقای پزشکیان باسوادترین رئیس‌جمهور ایران بوده اما آیا باید ایشون رئیس‌جمهور بشه؟؛ چرا منو فقط به چشم شهید سینمای ایران می‌بینید+ویدیو (160 نظر) پاسخ جالب رهبر معظم انقلاب به سوال چالشی: آیا شرکت در عروسی که در آن رقصیدن وجود دارد، اشکال شرعی دارد؟ (145 نظر) نگاهی به میز عزای ساده و بدون تجملات مراسم ترحیم آیت الله هاشمی رفسنجانی/ تزئین زیبا و اصیل با گل، خرما و شمع+عکس (144 نظر) دبیر زبان انگلیسی رهبر معظم انقلاب: هفته‌ایی 2 روز به رهبری درس میدادم؛ ایشان منظم و دقیق با خطی زیبا تمرین‌هایشان را انجام می‌دادند+عکس (142 نظر) مقام معظم رهبری: ما در خانه یک فرش دستبافت داریم که آن هم جزو جهیزیه‌ خانمم بوده که نخ‌نما شده ولی چون یادگاری است نگه داشتیم؛ والاّ همه‌ خانه‌ ما موکت هست (133 نظر) نگاهی به سینی های تزئین شده خرما و حلوای هنرمندان پیشکسوت ایرانی روی میزهای عزای شیک و زیبایشان/روحشان شاد و یادشان گرامی+عکس (115 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا بنا برای طراحی و ساخت خانه 2 طبقه حماسه ساز شد+عکس/ هنر نزد ایرانیان است و بس😂 (113 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا سیم کش برای طراحی پریز در توالت حماسه آفرید+عکس/ هنر نزد ایرانیان است وبس (104 نظر) خلاقیت خنده دار پدران ایرانی برای ثبت نام دخترشان در ثبت احوال حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس+عکس (96 نظر) مهرانه مهین ترابی: شاید خلاف مسیر زندگی باشم ولی از اینکه مادر نیستم خوشحالم+ویدئو (90 نظر) کیک تولد خاص و چند بعدی فاطمه دانش پژوه برای تولد سید احمد خمینی با طرح مورد علاقه اش / مبارکا باشه+عکس (83 نظر) رضا گلزار: هنوزم کسی باور نمیکنه من ازدواج کرده باشم/ دستپخت آیسان محشره برای همین فست فود خیلی کم میخورم+فیلم (81 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز