دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / فرهنگ و هنر / چهره ها /

بیوگرافی هروویه میلیچ 

شنبه، 17 مهر 1400
هروویه میلیچ( کرواتی:Hrvoje Milić؛ زاده ۱۰ مهٔ ۱۹۸۹) بازی کن فوتبال اهل کرواسی است که در پست دفاع چپ برای استقلال بازي می کند.

گزیده ای از بیوگرافی هروویه میلیچ

  • نام کامل : هروویه میلیچ
  • متولد: ۱۰ مهٔ ۱۹۸۹ ‏
  • محل تولد: اوسییک، یوگسلاوی
  • قد: ۱٫۸۳ متر( ۶ فوت ۰ اینچ)
  • پست : مدافع چپ/ وینگر
  • وزن: 74 کیلو
  • باشگاه کنونی: استقلال
  • شمارهٔ پیراهن : ۳۳

هروویه میلیچ (کرواتی: Hrvoje Milić ؛ زاده ۱۰ مهٔ ۱۹۸۹) بازیکن فوتبال اهل کرواسی است که در پست مدافع چپ بازی می کند. میلیچ سابقه حضور در تیم های روستوف، المپیاکوس، فیورنتینا، ناپولی و استقلال را دارد.

دوران باشگاهی هروویه میلیچ

میلیچ در اوسیک متولد شد و قبل از اینکه به تیم هایدوک اسپیلت برود در آنجا کار خود را در تیم جوانان زیر ۱۹ سال آغاز کرد. او در ۸ مارس ۲۰۰۸ اولین بازی حرفه ای خود را در دربی کرواسی مقابل دینامو زاگرب انجام داد. وی در آن فصل یک بار دیگر ظاهر شد. میلیچ در مارس ۲۰۰۹ پس از ناکامی در شکست دادن تیم اصلی در هایدوک به دیوری گردن نقل مکان کرد. در دیوری گردن، او بلافاصله به عضو تیم اصلی برجسته تبدیل شد و در اولین فصل حضور خود در این تیم ۳۰ بازی انجام داد. او همچنین در همان فصل چهار گل و چهار پاس گل نیز به ثمر رساند. او در ژوئیه ۲۰۱۱ به کرواسی بازگشت و با انتقال آزاد به ایسترا پیوست. او در طول فصل ۱۱–۱۲ شروع کننده بود، در ۲۶ بازی انجام داد و یک گل به ثمر رساند. فصل بعدی او حتی موفق تر بود، در ۳۱ بازی، ۴ گل به ثمر رساند و سه پاس گل داد. در ژوئیه ۲۰۱۳، او با قراردادی به ارزش ۳۵۰ هزار یورو به روستوف نقل مکان کرد. در اولین فصل میلیچ در روستوف، او ۲۹ بازی انجام داد، یک گل به ثمر رساند و چهار پاس گل را بیشتر از پست دفاع چپ انجام داد.

  • فیورنتینا

در ۱۶ اوت ۲۰۱۶؛ میلیچ به تیم سری آ فیورنتینا به مبلغ ۷۰۰ هزار یورو پیوست.

  • اولیمپیاکوس

در ۲۲ ژوئیه ۲۰۱۷، فقط پس از یک فصل حضور در سری A (که ناامید کننده بود)، ملیچ با مبلغ ۱٫۵ میلیون یورو به المپیاکوس، قهرمان یونان فروخته شد. قرارداد او پس از اینکه توسط مدیران باشگاه وقت خود مازاد بر نیاز شناخته شد، به طور رسمی توسط باشگاه در ۳۱ ژانویه ۲۰۱۸ فسخ شد، و فقط چهار بازی با این باشگاه در همه مسابقات انجام داد.

  • ناپولی

در ۲۳ فوریه ۲۰۱۸، او پس از امضای قرارداد با ناپولی به سری آ ایتالیا بازگشت. که او را برای جانشینی فوزی غلام مصدوم به خدمت گرفت.

  • کروتون

در ۳۱ ژانویه ۲۰۱۹ با این تیم ایتالیایی قرارداد بست.

  • استقلال

در ۲۸ مرداد ۱۳۹۸، میلیچ با قراردادی دو ساله به استقلال پیوست. وی بعد از نیمکت نشینی های پی در پی بعد از شهرآورد پایتخت، قرارداد خود را با این تیم فسخ کرد. وی با پرداخت بخشی از مطالبات و روی کار آمدن فرهاد مجیدی در استقلال مجدداً در اسفند ۱۳۹۹ به استقلال بازگشت. او در تاریخ ۱۷ تیر ۱۴۰۰ به علت عدم پرداخت حقوقش، قرارداد خود را با استقلال فسخ کرده و ایران را ترک کرد.

هروویه میلیچ هم بازی کریم انصاری فرد

میلیچ فصل ۱۸- ۲۰۱۷ به لیگ یونان رفت و برای المپیاکوس بازي کرد. هروویه تنها نیم فصل بازی کن این تیم بود و تنها ۴ بازي برای آن ها انجام داد. او در المپیاکوس با کریم انصاری فر هم تیمی بود و چند بازي هم در کنار هم انجام داده اند. به این ترتیب مهاجم ایرانی باید شناخت خوبی از بازی کن موردنظر استقلالی ها داشته باشد. میلیچ بعد از یک نیم فصل ناموفق به ناپولی ایتالیا رفت و شاگرد مائوریسیو ساری گردید، ولی در سری A هم موفق نبود و چه بسا یک بازي هم برای این تیم انجام نداد. وی فصل قبل هم در سری B ایتالیا و در تیم کروتونه حضور داشت و ۹ بار برای این تیم به زمین رفت.

بازگشت هروویه میلیچ به هایدوک

در اوت ۲۰۱۵ او یک قرارداد سه ساله با هایدوک اسپلیت امضا کرد. ملیچ اولین بازی هایدوک خود را در ۲۰ همان ماه در انتخابی لیگ اروپا مقابل اسلوان لیبرتس انجام داد. اولین فصل حضور وی در هایدوک کمتر از حد متوسط بود بیشتر مردم تصور می کردند که او انتظارات باشگاه و هواداران را توجیه نمی کند. میلیچ در فصل بازگشت خود ۴۲ بازی انجام داد و یک گل به ثمر رساند و هفت پاس گل داد.

افتخارات هروویه میلیچ

  • لیگ برتر خلیج فارس ۲۰۱۹–۲۰۲۰ نایب قهرمانی
  • جام حذفی فوتبال ایران ۲۰۱۹–۲۰۲۰ نایب قهرمانی
  • سوپر لیگ فوتبال یونان ۲۰۱۶–۲۰۱۷ قهرمانی
  • جام حذفی فوتبال روسیه ۲۰۱۳–۲۰۱۴ قهرمانی
  • لیگ برتر فوتبال روسیه ۲۰۱۴–۲۰۱۵ نایب قهرمانی

ازدواج هروویه میلیچ

این بازی کن فوتبال کروات ازدواج نموده و یک پسر دارد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 15 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
مراحل اکسپت مقاله
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی