بیوگرافی محسن مسلمان فوتبالیست ایرانی

  چهارشنبه، 14 مهر 1400   زمان مطالعه 3 دقیقه
بیوگرافی محسن مسلمان فوتبالیست ایرانی
محسن مسلمان زاده ۷ بهمن سال ۱۳۶۹ در تهران وبازیکن فوتبال اهل ایران است. وی اکنون بعنوان هافبک برای تیم فوتبال سپاهان اصفهان بازي میکند. هواداران و علاقه مندان به وی لقب مهندس را بخاطر پاس های فوق العاده که می دهد به وی داده اند و بین پرسپولیسی ها از محبوبیت مخصوصى برخودار است.

چکیده ای از بیوگرافی محسن مسلمان

  • اسم کامل: محسن مسلمان
  • متولد : ۷ بهمن ۱۳۶۹ ‏
  • محل تولد: تهران، ایران
  • قد: ۱٫۷۴ سانتیمتر
  • پست: هافبک هجومی
  • باشگاه کنونی: سپاهان اصفهان
  • شمارهٔ پیراهن: ١١

محسن مسلمان

محسن مسلمان (زادهٔ ۷ بهمن ۱۳۶۹ در تهران) بازیکن فوتبال اهل ایران است که برای باشگاه سایپا در لیگ برتر بازی می کند. او سابقه بازی در تیم های فوتبال ذوب آهن، ملوان، پرسپولیس، فولاد و سپاهان داشته است.

عملکرد باشگاهی محسن مسلمان

محسن مسلمان بازیکن فوتبال ایرانی در پست بازی ساز می باشد که در حال حاظر در باشگاه سپاهان اصفهان با شماره 77 بازی می کند.

  • ذوب آهن

محسن مسلمان برای ذوب آهن بیش از ۱۰۰ بازی رسمی انجام داده است و عملکرد مناسبی داشته است؛ زمانی که مسلمان ۱۶ ساله بود توانست وارد فوتبال حرفه ای شود و یکی از جوان ترین بازیکنان تاریخ لیگ حرفه ای ایران است.

  • ملوان

دوره سربازی محسن مسلمان در باشگاه فوتبال ملوان بندر انزلی گذرانده شد.

  • پرسپولیس

محسن مسلمان پس از بازگشت به ذوب آهن، به صورت قرضی به باشگاه فوتبال پرسپولیس منتقل شد؛ در آن فصل ۱۲ بار برای پرسپولیس به میدان رفت و توانست ۲ گل هم بزند. در آن فصل او با پرسپولیس نایب قهرمان لیگ برتر خلیج فارس شد. او در باشگاه پرسپولیس لقب مهندس را در اختیار داشت.

  • فولاد خوزستان

در فصلی که محسن مسلمان از استقلال هم پیشنهاد داشت به صورت ناگهانی سر از فولاد خوزستان درآورد تا یک فصل دیگر به صورت قرضی این بار در فولاد بازی کند.

  • بازگشت به پرسپولیس

در تابستان سال ۲۰۱۵ میلادی، پرسپولیس محسن مسلمان را با پرداخت مبلغ ۲ میلیارد ریال از ذوب آهن و با قرارداد دو ساله به خدمت گرفت.

  • فصل ۱۳۹۴–۱۳۹۵

عملکرد محسن مسلمان رفته رفته بهتر شد و او اولین گل خود برای پرسپولیس را در دربی ۸۲ و با پاس مهدی طارمی به استقلال زد؛ همچنین در همان فصل او با پرسپولیس به مقام نایب قهرمانی لیگ برتر خلیج فارس ۱۳۹۴–۹۵ دست یافت.

  • فصل ۱۳۹۵–۱۳۹۶

نخستین گل آسیایی محسن مسلمان در بازی پرسپولیس و الهلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۷ به ثمر رسید. او با پرسپولیس تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا پیش رفت اما در پایان موفق نشد به فینال این مسابقات برسد. محسن مسلمان در برخی مسابقات آسیایی بازی خوبی ارائه نداد. او با پرسپولیس به مقام قهرمانی لیگ برتر خلیج فارس ۱۳۹۵–۱۳۹۶ و سوپر جام فوتبال ایران ۱۳۹۶ رسید؛

  • فصل ۱۳۹۶–۱۳۹۷

از همان ابتدای شروع فصل، عملکرد مناسبی داشت و به رده نخست از لحاظ تعداد پاس گل رسید. او بیشترین پاس های منجر به گل را با ده پاس گل برای هم تیمی هایش ارسال کرد.

محسن مسلمان در تیم های ملی

محسن مسلمان سابقه بازی در تیم ملی نوجوانان، جوانان و امید را دارد؛ همچنین او به تیم ملی بزرگسالان فوتبال ایران دعوت شده و یک گل هم به ثمر رسانده است.در سوم اکتبر سال ۲۰۱۱ محسن مسلمان توسط کارلوس کی روش به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد؛ چند روز بعد او اولین بازی خود را برابر فلسطین برای تیم ملی ایران انجام داد.

محسن مسلمان

افتخارات محسن مسلمان

  • نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۸۸–۱۳۸۷
  • نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۸۹–۱۳۸۸
  • قهرمانی در جام حذفی فوتبال ایران ۸۸–۱۳۸۷
  • نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۰
  • نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۹۳–۱۳۹۲
  • نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۹۵–۱۳۹۴
  • قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۹۶–۱۳۹۵
  • قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۹۷–۱۳۹۶
  • قهرمانی در سوپر جام فوتبال ایران ۱۳۹۶
  • نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۹۸–۱۳۹۷
  • بهترین پاسور فصل ۹۷–۱۳۹۶ لیگ برتر با ۱۰ پاس گل
گل زیبای محسن مسلمان

رفاقت محسن مسلمان با مهدی طارمی

محسن مسلمان با مهدی طارمی رابطه دوستی بسیار نزدیکی دارد به طوری که همه ی طرفداران پرسپولیس و حتی تیم های دیگر نیز این را میدانند و مشاهده کرده اند که مهدی طارمی و محسن مسلمان در صفحه های شخصی خود چه تعریف و تمجید های از هم میکنند.

حواشی محسن مسلمان

این بازیکن در بازی ذوب آهن با تراکتورسازی در دور برگشت فصل ۹۲–۱۳۹۱ پس از گلزنی، با انجام حرکاتی باعث تحریک هواداران تراکتورسازی شد؛ که در پی آن توسط باشگاه و فدراسیون جریمه گردید. او بعداً اعلام کرد که منظور خاصی نداشته است.

ازدواج و همسر محسن مسلمان

محسن مسلمان رسما در اردیبهشت 1395 وقتی 26 ساله بود ازدواج کرد، محسن میری همسر روناک یونسی بازیگر، با انتشار عکس مشترک خانوادگی این وصلت را تبریک گفت.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (610 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (107 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (63 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (40 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (30 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (20 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (19 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (12 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (10 نظر) توصیف زیبایِ مژده لواسانی مجری چادری صدا و سیما از امام حسین(ع) با چشمان گریان و صدایی لرزان +ویدیو/ چه تعابیر نابی (9 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
قولی که رهبر معظم انقلاب برای یک دختر خانم دادند/ کلاه صورتی که رهبری هدیه دادند را قاب کرده‌ام
انتصاب دکتر رضا فلاحت به‌عنوان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی سهند
فال روزانه امروز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 29 تیر 1403
فال ابجد روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال انبیاء روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال قهوه با نشان روز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 29 تیر 1403 + فیلم
دردسر بسته معیشتی دکتر پزشکیان، رئیس جمهور منتخب برای مردم
هیئت معروف بازیگران و هنرمندان سرشناس ایرانی در تهران/ پاتوق رضا گلزار، بهرام رادان و علیرضا واحدی نیکبخت لو رفت+عکس
تغییر چهره باورنکردنی فهیمه سریال پایتخت/ نسرین نصرتی از فهیمه تا حکیمه در انتهای شب
بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو) فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
یادی کنیم از آخرین عکس منتشر شده از بازیگران جوان فوت شده در کنار فرزندان ناز و بانمکشان/ واقعا جگر آدم آتش میگیره واسه بچه‌های دل سوختشون
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان