بیوگرافی رایان تفضلی فوتبالیست دورگه

  شنبه، 10 مهر 1400   زمان مطالعه 5 دقیقه
بیوگرافی رایان تفضلی فوتبالیست دورگه
رایان تفضیلی فوتبالیست متولد 6 مهر 1370 در ساتن لندن است. او بازیکن ایرانی-انگلیسی است که در پست مدافع بازی میکند. از جمله باشگاه هایی که در آن ها نقش داشته است می توان به منزفیلد تاون، ساوت همپتون ،سالزبری سیتی و پیتربورو یونایتد و لیورپول اشاره کرد. در ادامه به بیوگرافی این بازیکن ایرانی خواهیم پرداخت. همراه ما باشید.

چکیده ای از بیوگرافی رایان تفضیلی

نام کامل: رایان سیروس تقضیلی

تاریخ تولد: 6 مهر 1370

محل تولد: ساتون ،بریتانیا

زمینه فعالیت: فوتبالیست

پست: مدافع

قد : 1.94

 رایان تفضلی

بیوگرافی رایان تفضلی فوتبالیست

رایان تفضلی (Ryan Tafazolli) بازیکن فوتبال دو رگه ایرانی – انگلیسی متولد ۲۸ سپتامبر ۱۹۹۱ (زادهٔ ۶ مهر ۱۳۷۰) در شهر ساتن، انگلستان می باشد. قد او قد ۱٫۹۶ متر و در پست مدافع میانی در حال حضر در وایکام واندررز بازی میکند.

دوران باشگاهی رایان

رایان تفضیلی در اوایل دوران فوتبالی خود به اکادمی ساوت همپتون پیوست. او بعد ها کاپیتان موفق زیر 18 سال تیم ساوت همپتون شد. رایان در اکتبر سال 2009 به مدت یک ماه به صورت قرضی به تیم سالزبری در لیگ انگلستان پیوست و موفق شد برای نخستین بار در ترکیب اصلی بزرگسالان قرار بگیرد اما نخستین بازی او در 10 اکتبر 2009 برابر یورک سیتی چندان جالب و مورد پسند نبود و در نیمه دوم اخراج شد. رایان پس از آن پنج بازی در لیگ و یک بازی در اف ای کاپ انجام داد. او در دسامبر به ساوت همپتون بازگشت و پس از اینکه در ترکیب این تیم ناتوان بود ، دوباره در سال 2011 و به مدت سه ماه به سالزی سیتی بازگشت و برای این تیم بازی کرد. تفضیلی پس از فسخ قراردادش با ساوت همپتون ، تلاش کرد به صورت ازمایشی با ایستلی و ریدینگ تمرین کند تا با بتواند با آن ها قرارداد ببندد اما تلاش های او بی فایده بود.

 رایان تفضلی

سوابق رایان تفضلی

رایان تفضلی فوتبالش را در آکادمی تیم ساوت همپنتون در سال ۲۰۰۵ آغاز کرد و به مدت شش سال در این تیم بازی کرد تا در نهایت در سال ۲۰۰۹ ۹ به تیم سالزبری سیتی آمد 9 بازی را برای این تیم انجام داد و در سال ۲۰۱۲ به تیم منزفیلد تاون پیوست ۲۹ بار برای این تیم به میدان رفت و ۸ گل را هم به ثمر رساند در حالی که وظیفه گلزنی نداشت در سال ۲۰۱۶ به تیم پیتربورو پیوست و به مدت ۴ سال در این تیم بازی کرد ۱۰۱ بازی برای این تیم انجام داد و چهار گل را هم به ثمر رساند و در سال ۲۰۱۹ به تیم هال سیتی آمد و ۱۵ بار برای این تیم به میدان رفته است او در حال حاضر عضو تیم وایکام واندرز می باشد در سال ۲۰۲۱ بود در اینستاگرام و اعلام کرد که باشگاه پرسپولیس پیشنهاد همکاری داده است و به زودی می خواهد به تیم پرسپولیس تهران بیاید.

  • دوران بازی در سالزبری سیتی

او در اکتبر ۲۰۰۹ به تیم سالزبری سیتی در لیگ کنفرانس انگلستان به مدت یک ماه به صورت قرضی پیوست و در این تیم توانست برای نخستین بار در ترکیب اصلی بزرگسالان قرار بگیرد بعد از چند بازی دوباره در دسامبر به ساوت همپتون بازگشت.

  • بازیکن تیم منزفیلد تاون

پس از یک سال دوری از فوتبال در روز ۲۰ اوت ۲۰۱۲ تفضلی به منزفیلد تاون در لیگ کنفرانس پیوست و به دلیل مصدومیت پی در پی فقط پنج بازی برای باشگاه انجام داد، اما با تمدید قرارداد در پایان فصل با منزفیلد تاون در پایان فصل قهرمان لیگ کنفرانس شد رایان تفضیلی در پایان فصل در حالی که تنها ۲۴ بازی انجام داده بود توانست ۳ جایزه را از آن خود کند؛ بازیکن فصل از نگاه هواداران، بازیکن فصل از نگاه رؤسا و مدیران و بازیکن سال منزفیلد تاون.

  • رایان تفضلی در پیتربورو یونایتد

این بازیکن فوتبال ایرانی الاصل در ۶ ژوئن ۲۰۱۶ با قراردادی ۳ ساله به پیتربورو یونایتد پیوست و نخستین گلش را در ۱۸ اکتبر برابر نورث همپتون تاون به ثمر رساند. در آوریل ۲۰۱۷، تفضلی بهترین مدافع فصل ۱۷–۲۰۱۶ پیتربورو و در ماه مه نیز بهترین بازیکن فصل ۱۷–۲۰۱۶ پیتربورو نام گرفت

  • رایان تفضلی در تیم هال سیتی

در تاریخ ۱۸ ژوئیه ۲۰۱۹ با قراردادی ۲ ساله به هال سیتی پیوست

  • رایان تفضلی در پرسپولیس

طبق شنیده ها، پرسپولیسی ها مذاکراتی با رایان تفضلی، مدافع دو رگه تیم فوتبال وایکام واندرز که در چمپیونشیپ انگلیس حضور دارد، انجام داده اند و خود رایان نیز این خبر را تایید کرده است

علاقه رایان تفضلی برای بازی در تیم ملی ایران

از آنجایی که تفضلی از طریق اصل خون دارای تابعیت ایران است واجدشرایط بازی برای ایران نیز است. تفضلی در بریتانیا به دنیا آمده و شهروند انگلستان است؛ بنابراین او حق انتخاب بازی کردن برای ایران یا انگلستان را دارد. وقتی در سال ۲۰۱۶ دربارهٔ انتخاب اش از او سؤال شد اذعان کرد: اول از همه، این بسیار باعث افتخار خانواده ام می شود. این باعث افتخار است که بتوانم برای یک ملت فوتبال دوست مثل ایران بازی کنم و هم زمان بتوانم به کشور مادری ام خدمت کنم٫ هم چنین بازی کردن زیرنظر کارلوس کی روش می تواند یک رؤیا باشد؛ او مربی بعضی از بهترین بازیکنان جهان بوده است. رایان تفضلی میگوید من یک هافبک دفاعی فیزیکی هستم و با ۱٫۹۶ متر قد می توانم یک ستون فقرات مستحکم را که در انگلستان پرورش می دهی به آنها پیشنهاد بدهم. می دانم که برای دعوت شدن باید در یک سطح بالاتری بازی کنم٫ شاید قهرمانی لیگ ۱ کمترین آن باشد پس خوشبختانه زمانی که موفق شوم و به آنجا برسم شانسی دارم برای دعوت شدن. من هم چنین می توانم به عنوان مدافع تعداد بسیار زیادی گل به ثمر برسانم. بازی کردن برای ایران می تواند فوق العاده باشد.

 رایان تفضلی

خانواده و پدر و مادر رایان تفضلی

تفضلی از پدری ایرانی و مادری انگلیسی به دنیا آمده و شهروند انگلستان است؛ بنابراین او حق انتخاب بازی کردن برای ایران یا انگلستان را دارد. وقتی در سال ۲۰۱۶ دربارهٔ انتخاب اش از او سؤال شد اذعان کرد: اول از همه، این بسیار باعث افتخار خانواده ام می شود. این باعث افتخار است که بتوانم برای یک ملت فوتبال دوست مثل ایران بازی کنم و هم زمان بتوانم به کشور مادری ام خدمت کنم٫ هم چنین بازی کردن زیرنظر کارلوس کی روش می تواند یک رؤیا باشد؛ او مربی بعضی از بهترین بازیکنان جهان بوده است. بازی کردن برای ایران می تواند فوق العاده باشد.

همسر رایان تفضلی فوتبالیست کیست

وی مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است.

گل 50 متری رایان تفضلی، مدافع مورد نظر استقلال در لیگ انگلیس

  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
روایتی از عصبانیت رهبر معظم انقلاب از عوض کردن فرش کهنه و نخ نمای خانه شان: اشتباه کردید که عوض نمودید بروید همان زیلوها را بیاورید (170 نظر) خلاقیت خنده دار مغازه دار اردبیلی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغز نیس که معدن طلاست😂👌+عکس (114 نظر) عروسِ رهبر معظم انقلاب: بچه ام اسباب بازی ندارد، در اتاق آقا یک میز هست و 6 تا صندلی پلاستیکی و یک تلفن که به دیوار وصل است+عکس (94 نظر) نگاهی به اعلامیه ترحیم مادر جوان حمید گودرزی که دیشب خبر فوتش را آقای بازیگر اعلام کرد +عکس/ روحش شاد (62 نظر) خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (61 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (45 نظر) استوری تبریک خاص سرلشگر باقری به مناسبت روز چپ دست‌ها به رهبر معظم انقلاب+عکس (41 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ایرانی هانده ارچل، بازیگر ترکیه‌ای محبوب ایرانی ها/ ایشون هم بازیگر خیلی معروفیه+عکس (37 نظر) نگاهی به جشن تولد عاشقانه 45 سالگی الهام چرخنده بازیگر سریال آوای باران و باکس گل شیک روی میز/ مبارکا باشه+عکس (28 نظر) رونمایی از وحید بادپی کوه عضله رقیب جدی هادی چوپان در مسابقات مسابقات مستر المپیا +فیلم (21 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (17 نظر) جواب مثبت سیدمحمد خاتمی به دعوت هانیه توسلی، نوید محمدزاده و هومن سیدی برای حضور در نمایش تئاتر آنها/ چه مهمان نوازی گرمی+عکس (16 نظر) همسر رهبر معظم انقلاب با دیدن مبل دست دوم که توسط رهبری خریده شده بود: تا الان زندگی ‌ما طلبگی بوده، الان هم مبل در خانه نیاورید! (21 نظر) برادر رهبر معظم انقلاب: ایشان در عروسی من با ماشین فولکس‌شان، شب تا ساعت12 برای آنهایی که جهاز آورده بودند دنبال شام بودند+ عکس (15 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (13 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال روزانه امروز سه شنبه 3 مرداد ماه 1403
فال شمع روزانه امروز چهارشنبه 3 مرداد 1403
فال ابجد روزانه چهارشنبه 3 مرداد 1403
فال قهوه با نشان روز چهارشنبه 3 مرداد ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز چهارشنبه 3 مرداد 1403+فیلم
راهنمای سفر به تبریز یا همان شهر شکلاتی ایران!
شلیک خونین به همسر در خیابان‌ / مرد تهرانی خودکشی کرد
بوکسور محجبه ایرانی‌الاصل استرالیا در المپیک که قبلاً آرایشگر بود! + تصاویر
موزه‌ای که ارواح در آن گشت می‌زنند!
استفاده از آینه در دکوراسیون؛ توصیه‌ها و ترفندهایی برای خوش‌سلیقه‌ها
این باتری تمام نمی‌شود!
رهبر معظم انقلاب: ما درخانه تنها یک فرش دستباف داریم که جهیزیه همسرم بوده بقیه خانه موکت است/ ساده زیستی ایشان مثال زدنی است
توقیف یک نفتکش متخلف توسط سپاه/ این شناور با پرچم توگو مبادرت به قاچاق سوخت می‌کرد
ترامپ و هریس مهم نیستند، مهم این است که ایران چه تصمیمی می‌گیرد
آمار خودکشی پرستاران محرمانه شد؟/ 750 هزار میلیارد گردش حساب در نظام سلامت
منتخب روز   
ابتکار جالب یک مجری خلاق در دادن انواع لقب به رئیس جمهور حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ...