دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه / اخبار عمومی /

بیشتر مناطق کشور امروز بارانی است 

جمعه، 20 اردیبهشت 1398
کد خبر: 32863
ساعد نیوز: کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد: در بیشتر مناطق کشور امروز - جمعه - بارش باران گاهی به صورت رگبار، رعد و برق و وزش بادهای شدید موقتی و در جنوب غرب، مرکز و شرق کشور نیز امروز و فردا باد، گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا را شاهد خواهیم بود.

به گزارش  سایت خبری ساعد نیوز به نقل از ایرنا، «فریبا گودرزی» در گفت و گو با این خبر نگاری افزود: البته شدت این بارش ها در استان های، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، شمال کرمانشاه، شمال خوزستان، زنجان، ارتفاعات کرمان و جنوب چهارمحال بختیاری است.
وی درمورد وضعیت هوای کشور در روز شنبه نیز اظهارداشت : برای فردا فعالیت این سامانه بارشی در اکثرمناطق کشور ضعیف تر می شود و بارش ها به صورت پراکنده و بیشتر در نوار شرقی، شمال غرب، ارتفاعات کرمان و شرق سواحل دریای خزر به صورت رگبار و رعد و برق است که شدت آن در مناطق اردبیل و جنوب استان گلستان خواهد بود.
وی ادامه داد: روز یکشنبه این سامانه بارشی در شمال شرق و جنوب شرق بارش زا خواهد بود و در شرق و شمال غرب و سواحل دریای خزر بارش ها به شکل پراکنده بوده و شدت آن بیشتر در شمال استان خراسان رضوی و ارتفاعات البرز شرقی خواهد بود.
این کارشناس سازمان هواشناسی همچنین با بیان این که برای امروز و فردا باد و گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا را در جنوب غرب، مرکز و شرق کشور انتظار داریم، افزود: قسمت های غربی خلیج فارس نیز امروز مواج و طوفانی است. 
گودرزی درمورد وضعیت هوای پایتخت نیز گفت:هوای تهران امروز نیمه ابری همراه با وزش باد و در برخی ساعات با رگبار، رعد و برق و وزرش بادهای شدید است و بیشینه دمای تهران امروز 29 درجه بالای صفر خواهد بود.
این کارشناس سازمان هواشناسی یادآور شد: آسمان تهران فردا صاف همراه با وزش باد و گاهی وزش بادهای شدید پیش بینی می شود.
وی گرم ترین و خنک ترین مناطق کشور در 24 ساعت گذشته را شهرهای اهواز و ارومیه اعلام کرد و گفت : صبح امروز در میان مراکز استان ها، ارومیه با دمای پنج درجه بالای صفر خنک ترین و روز گذشته نیز شهر اهواز با 41 درجه گرم ترین مناطق کشور بودند. 


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله !
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
گام به گام مراحل چاپ کتاب
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
مراحل سابمیت مقاله