دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه /

بکارگیری ظرفیت استان‌ها برای هر چه بهتر برگزار شدن آزمونهای کشوری 

پنجشنبه، 19 تیر 1399
کد خبر: 89610
ساعد نیوز: سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: آزمون‌های سراسری پیش رو با کمک شورای تامین استانها و شبکه بهداشت و درمان برگزار می‌شود و از تمام ظرفیت استانی در این خصوص استفاده می‌شود.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از مهر، فاطمه زرین آمیزی افزود: روز چهارشنبه ۱۸ تیر جلسه مجازی با حضور دکتر ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور، معاونت امور آزمون ها و مدیرکل حراست با نمایندگان تام الاختیار و نمایندگان حفاظت آزمون های کل کشور برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه حدود ۷۰۰ نفر از برترین افراد شبکه اجرایی آزمون ها شرکت کردند و به منظور برگزاری آزمون ها تبادل نظر صورت گرفت و مشکلات از سوی حوزه ها به سازمان سنجش اعلام شد.

سخنگوی سازمان سنجش یادآور شد: راهکارهای اجرایی به افراد حاضر در شبکه اجرایی آزمون ها در استان ها اعلام شده و علاوه بر آن دستورالعمل های اجرایی و بهداشتی که توسط سازمان سنجش تهیه شده، نیز به آنها ابلاغ شد و در نهایت جلسه با توجیه کامل افراد به جمع بندی کامل رسید.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین موضوع مورد بحث، مشکلات مالی حوزه های اجرایی بود که سازمان سنجش این هزینه را تقبل کرده است و هزینه های افزایش یافته را به استان ها پرداخت کرده است که از این نظر مشکلی در برگزاری آزمون ها به وجود نیاید.

زرین آمیزی یادآور شد: شورای تامین استان ها و شبکه بهداشت و درمان استان ها در برگزار شدن مطلوب آزمون ها کمک می کنند و از تمام ظرفیت استانی در این خصوص استفاده می شود.

وی گفت: پیشنهادهایی در خصوص راهکارهایی اجرایی برای بهتر شدن برگزاری آزمون ها توسط افراد مطرح شد و سازمان نیز از آنها استقبال کرده و در دستور کار قرار می دهد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 14 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
مراحل اکسپت مقاله
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
گام به گام مراحل چاپ کتاب
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی