دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

بمباران یک مدرسه در مرکز غزه با بیش از 100 شهید! 

شنبه، 20 مرداد 1403
کد خبر: 402278
ساعدنیوز: رژیم صهیونیستی در تازه‌ترین جنایت خود، صبح امروز ده‌ها آواره فلسطینی را در هنگام نماز صبح در یکی از مدارس غزه به خاک و خون کشید.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز به نقل از فارس، رژیم صهیونیستی در صبح سیصد و نهمین روز جنگ غزه، با بمباران یک مدرسه دیگر در نوار غزه، ده‌ها آواره فلسطینی را در هنگام نماز صبح شهید و مجروح کرد.دفاع مدنی غزه اعلام کرد که در این جنایت جدید صهیونیست‌ها که در مدرسه التابعین در خیابان النفق واقع در محله الدرج در مرکز شهر غزه روی داد، ده‌ها فلسطینی شهید و مجروح شدند.

لحظاتی پس از انتشار خبر اولیه این جنایت، دفاع مدنی غزه اعلام کرد که بر اساس برآوردهای اولیه، بیش از 40 نفر در بمباران مدرسه التابعین به شهادت رسیده‌اند.بر اساس این گزارش، پس از بمباران این مدرسه، آتش‌سوزی شدیدی روی داد و پیکرهای بسیاری از شهدا در آتش سوخت و نیروهای دفاع مدنی در حال مهار آتش و بیرون کشیدن پیکرهای شهدا هستند.لحظاتی بعد شبکه الجزیره اعلام کرد که در این جنایت بیش از 100 فلسطینی شهید و ده‌ها نفر مجروح شدند.ارتش رژیم صهیونیستی نیز به ارتکاب این جنایت جدید اعتراف و مانند همیشه در توجیه آن ادعا کرد که این مدرسه مرکز فعالیت حماس بوده و به همین دلیل هدف بمباران قرار گرفته است. جنایتی که به شهادت و مجروحیت شمار زیادی از کودکان، زنان و سالمندان فلسطینی که هنوز در خواب بودند و نیز ده‌ها فلسطینی که برای ادای نماز صبح آماده می‌شدند، منجر شد.دو روز پیش (پنجشنبه پیش) ، رژیم صهیونیستی، دو مدرسه عبدالفتاح حموده و الزهره را در محله التفاح واقع در شرق غزه بمباران کرد که به شهادت و زخمی شدن شمار دیگری از آوارگان فلسطینی منجر شد.طی بیش از 10 ماه جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، تاکنون دست‌کم 115 مدرسه و دانشگاه کاملا تخریب شده، 332 مدرسه و دانشگاه به شکل جزئی آسیب دیده و نیز 500 معلم و مدیر مدرسه، 100 دانشمند و پژوهشگر و استاد دانشگاه و 9 هزار دانش‌آموز و دانشجو به شهادت رسیده‌اند.

شبکه الجزیره، تصاویری از لحظات اولیه بمباران این مدرسه و عملیات امداد و بیرون کشیدن پیکرهای شهدا و مجروحان این جنایت صهیونیست‌ها را منتشر کرد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 20 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
نگاهی به تزئینات جالب لوستر پذیراییِ خانه بهاره رهنما؛ پرندگان آویز شیشه‌ای به رنگ‌های رنگین کمان+ویدیو/ چقدر خاص و زیباست😍
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
تبدیل پایان نامه به مقاله
ترجمه تخصصی کتاب
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)