بوت های مناسب با انواع پاهای لاغر و چاق

  یکشنبه، 02 شهریور 1399   زمان مطالعه 8 دقیقه
بوت های مناسب با انواع پاهای لاغر و چاق
هر مدل از این کفش های زمستانی برای شکل خاصی از پا ساخته شده اند که زیبایی بوت ها را جدا از این بحث میکنند و در نهایت مهم راحتی پاهای شما در این بوت ها میباشد.

هر مدل از این کفش های زمستانی برای شکل خاصی از پا ساخته شده اند که زیبایی بوت ها را جدا از این بحث میکنند و در نهایت مهم راحتی پاهای شما در این بوت ها میباشد.

ما چند نوع پا داریم :

  1. پاهای لاغر و کشیده.
  2. پاهای نسبتا چاق.
  3. پاهای کوتاه.
  4. پاهای پهن.

1 – بوت ها و چکمه های مناسب با پاهای لاغر و کشیده

برای این نوع از پاها باید کاری کنیم قسمتی از بوت که ان را پوشانده است پر تر نشان دهد مثلا از سگک و زنگوله و زلمب و زیمبو ها استفاده کنیم تا لاغری پاها زیاد به چشم نخورد . البته راه دیگری هم برای زیبا نشان داده شدن پاهای لاغر و کشیده این است که شلواری بپوشیم که رنگش متضاد با رنگ بوتمان باشد ، مثلا از بوت مشکی و شلوار سفید استفاده کنید یا بوت طوسی و شلوار صورتی کمرنگ و یا بوت سبز با شلوار تیره و مانتوی سبز که میتواند جلوه خیره کننده ای داشته باشد.

2 – بوت ها و چکمه های مناسب با پاهای نسبتا چاق

از حساس ترین انتخابات بوت در وجود افرادی با پاهای نسبتا چاق میباشد ، به این افراد توصیه میشود از بوت های ساق بلند و کشیده استفاده کنند تا پاهای ان ها را لاغر و کشیده تر نشان دهد ، مثلا از بوت های بلند چین دار استفاده نکنید یا از نیم بوت ها استفاده نکنید زیرا که قد شمارا کوتاه تر نشان میدهد و پاهایتان را چاق تر ، در حد امکان از داشتن زرق و برق در این بوت ها خودداری کنید . در ضمن از پوشیدن بوت با قطر کوچک یا تنگ خودداری کنید ، توصیه میشود شلوار هم رنگ بابوتتان بپوشید.

از رنگ های جذاب در بوت های بلند ، مشکی مخملی است با شلوار تیره یا بوت ساق دار زرشکی با شلوار قرمز کمرنگ و یا بوت ساق دار طوسی کمرنگ با شلوار سفید بسیار زیبا خواهد بود.

3 – بوت ها و چکمه های مناسب با پاهای نسبتا کوتاه

برای افراد دارای قد کوتاه نیز بوت های بلند مشکی ساده توصیه میشود زیرا قد افراد را بلند تر نشان میدهد و چه بهتر که بوت های شما پاشنه بلند باشند و بهتر است که از بوت های با پاشنه مخفی استفاده کنید زیرا شمارا قد بلند و جذاب تر نشان میدهد.در بوت هایی که میخرید حدالامکان ار بوت هایی با زرق و برق و زیپ افقی استفاده نکنید زیرا قد شما را بسیار کوتاه نشان میدهد بلکه از بوت های با زیپ عمودی استفاده کنید که قد شما را بلند تر نشان دهد.به این افراد توصیه میشود از تیپ های ساده با رنگ تیره استفاده کنند ، زیرا رنگ تیره قد را بلند تر نشان میدهد و رنگ روشن برای افراد قد کوتاه بسیار مایوس کننده خواهد بود . پس به شما بوت های مشکی ، طوسی و زرشکی تیره به همراه شلوار های همرنگشان و یا حداقل تیره را توصیه میکنیم.

4 – بوت ها و چکمه های مناسب با پاهای پهن

به این افراد بوت هایی که دارای نوک گرد یا بیضوی هستند توصیه میشود زیرا پهنای پاها در کنار نوک تیز بودن بوت پا ها را بسیار گنده نشان میدهد البته بهتر است از زرق و برق کمتری استفاده کنند و در انتخاب بوت با پاشنه بلند که باعث ایجاد ظرافت در پا ها میشود را تهیه کنند.

بوت های قهوه ای با شلوار آبی تیره و یا بوت قرمز با شلوار و مانتوی ست بوت به این افراد توصیه میشود زیرا تیرگی رنگ ها مانع از دیده شدن پهنای پا هایتان میشود.

چه بوتی با چه تیپی مناسب است؟

با توجه به سلیقه ای بودن نوع تیپ افراد و این که هر کسی با توجه به اختیاری که در انتخاب دارد می تواند نوع خرید خودش را مشخص کند اما با توجه به ظهور مد و توجه بسیار زیاد افراد به آن انتخاب نوع پوشاک و البسه و کفش باید امروزه طبق قاعده و اصول خاصی باشد که لباس پوشیدن و ست کردن منجر به آراستگی ظاهر می شود از این رو بوت هایی را انتخاب کنید که فرم بدن شما را تصحیح می کنند و پا های شما را بلندتر نشان می دهند.

مناسب ترین نوع شلوار برای بوت هایی که پاشنه دار هستند و تقریبا ۲۰ سانت بلندی ساق دارند شلوار های جین و کتان دمپا استشلوار های جین و کش برای بوت های بدون پاشنه که بلندی ساق آنها تقریبا ۲۰ سانت است را با شلوار های جین و کش بپوشیماگر پاهای تراشیده و کشیده ای دارید می توانید تا برای جذابیت بیشتر نیم بوت را همراه با شلوار و لگینگ با رنگ هایی که هارمونی مناسبی را با هم داشته باشند استفاده کنید

ترکیب قد شما و اندازه بهترین بوت و نیم بوت

خرید بهترین بوت و نیم بوت پاشنه بلند مناسب ترین نوع نیم بوت برای افراد قد کوتاه و لاغر است زیرا موجب کشیده تر دیده شدن پاهایتان می شود.بهترین بوت و نیم بوت نوک تیز مناسب افراد کوتاه قد و توپر می باشد که این بوت ها پا های شما را ظریف و کشیده تر نشان می دهد. از پوشیدن بوت هایی که جزییات زیادی در قسمت دهانه بوت هستند در صورتی که چاق هستید اجتناب کنید. زیرا موجب می شود که توجه زیادی به ساق پای شما معطوف شود و پا های شما را چاق تر از آنچه در واقعیت است، نشان دهد. افرادی که دارای اندام ایده ال و لاغر هستند شما مجاز به استفاده از همه سبک های بوت خواهید بود.توجه داشته باشید که دانستن همین چند نکته در هنگام انتخاب ست لباس زمستانی تان علاوه بر این که به تمیز تر و حرفه ای تر نشان داده شدن استایل زنانه شما کمک می کند بلکه باعث می شود تا شما با این نوع استایل اعتماد به نفس خارق العاده ای را داشته باشید.

با نیم بوت های زنانه بدرخشید

اینکه بدانید چگونه یک نیم بوت را با دیگر لباس های خود هماهنگ کنید بسیار مهم است. در ادامه نکاتی درباره استفاده از این مدل کفش زنانه ارائه می شود:نیم بوت شما باید با رنگ لباس های پایین تنه شما هماهنگ باشد. مثلاً، نیم بوت های مشکی با شلوار جین چسبان مشکی یا سورمه ای ترکیبی فوق العاده زیبا خواهد بود و نیم بوت هایی به رنگ کرم یا قهوه ای روشن با لباس هایی با همین رنگ ها هماهنگی خوبی برقرار می کند.

اگر می خواهید سایز پایتان کوچک به نظر بیاید از نیم بوت های چرمی استفاده کنید، زیرا نیم بوت هایی که جنسی غیر از چرم دارند پا ها را بزرگتر نشان می دهند.استفاده زیاد از بند و سگک روی نیم بوت باعث می شود پای شما سنگین به نظر برسد. بنابراین، اگر می خواهید نیم بوت شما تزیینات مختلفی داشته باشد بهتر است نیم بوت هایی به پا کنید که جزئیات ظریفی دارند.از تناسب نیم بوت خود با بقیه لباس هایتان مطمئن شوید.با توجه به این نکات در هنگام خرید نیم بوت، ظاهری شیک تر و متناسب برای خود به وجود می آورید.

بوت زنانه

زمانی که می خواهید یک نیم بوت زنانه بخرید، باید برای یافتن نیم بوتی که برایتان مناسب است وقت بگذارید. می توانید برای خرید یک جفت نیم بوت زنانه به بازار یا فروشگاه اینترنتی، کفش فروشی ها و دیگر مغازه های مخصوص فروش کفش بروید. همچنین نیم بوت های زنانه را می توانید در بسیاری از سایت ها و فروشگاه های آنلاین نیز پیدا کنید.

خرید یک نیم بوت مناسب می تواند یک چالش واقعی محسوب شود. فروشگاه های اینترنتی زیادی هستند که نیم بوت های زنانه به فروش می رسانند و روند یافتن نیم بوت مناسب را برایتان راحت می کنند. شما به سادگی می توانید نیم بوت موردعلاقه خود را به صورت آنلاین تهیه کنید. می توانید در حالی که در جستجوی یک جفت نیم بوت زیبا در یک سایت فروش کفش اینترنتی هستید، کمد لباس تان را در خانه تطبیق داده و مطمئن شوید که کدام نیم بوت برای سبک لباسی شما مناسب تر است.

در هنگام خرید نیم بوت زنانه باید فرم بدن و سبک لباسی که می پوشید را به عنوان یک راهنما در نظر داشته باشید. براساس شکل پا، شکل بدن، سبک لباس هایی که می پوشید و موقعیت ها و مناسبت هایی که اکثراً در آن ها قرار می گیرید خرید کنید. این روش به شما کمک می کند بهترین انتخاب و خرید نیم بوت زنانه را داشته باشید. شما می توانید از میان انواع مختلف، سبک های متفاوت و طراحی های متعدد نیم بوت های زنانه یک جفت نیم بوت زیبا که با سبک و استایل شخصی شما هماهنگی بیشتری دارد انتخاب کنید.بهتر است انواع مختلف نیم بوت ها را بشناسید تا بتوانید بهترین انتخاب را از میان آن ها داشته باشید. نیم بوتی را تهیه کنید که با بیش از یکی از لباس هایتان هماهنگ باشد، چراکه این مدل کفش زنانه کاملا انعطاف پذیر است و می تواند با هر استایلی هماهنگ شود. بهتر است شکل بدن و سبک شخصی خود را بشناسید تا بتوانید بهترین گزینش را از میان انواع مختلف نیم بوت های زنانه داشته باشید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (671 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (197 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (69 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (57 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (33 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (24 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (18 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (14 نظر) پارسا پیروزفر سَرَش را از ته تراشید؛ تغییر چهره آقای بازیگر قابل شناسایی نیست (12 نظر) (ویدئو) آخرین لحظات ثبت شده بازیگران فوت شده در کنار همسر و فرزندانشان/ یادی کنیم از هنرمندانی که در بین ما نیستند، روحشان شاد😢 ماهچهره خلیلی، حسام محمودی ، حسن جوهرچی و .. (10 نظر) نگاهی به حیاط قدیمی خانه ترلان پروانه در تولد 21 سالگیش +عکس/ مبارکا باشه (9 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روایتی از مخالفت همسر رهبر معظم انقلاب با هدیه ای که به رهبر داده بودند/ ما این غذاهایی که می‌خوریم، با این ظرفها جور درنمی‌آید، اینها را رد کنید، برود
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
پایان رابطه عاشقانه زهرا گونش ستاره 2 متری والیبال ترکیه و نامزد پولدار و خوش استایلش/ چقدرهم جذاب و باکلاس+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان